|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 7:59:58 GMT -5
Axel gik inde i slottet for at vide hvordan da er sket i stedet for han var nyskeri hvordan den hvar ødelagt men han kunne ikke lige stedet for alt det mørke man kunne hører mærkelige nyde over det hele så han hvar klar med sin hellsword men kigged på runderne i stedet og hade en lille bog med sig hvor der står hvordan man kan tyde Runde skrift
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 8:10:00 GMT -5
Kisa havde været træt af alt på slottet hendes mor var efter hende igen og hendes lærerinde gav hende for meget at se til. hun havde forvandlet sig og var fløjet afsted. hun begyndte at blive træt og landte på ruinerne. hun baskede lidt med hendes vinger og lagde dem ind til sin krop og så tilbage. hun var et sjælent dyr at se ved ruiner men hendes art gav jo også godt på det sorte market og andre steder. hun var en kongelig ørn et smukt eksemplar.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 9:39:03 GMT -5
Axel hørte ørnen kom flyvene han tog sin hellsword og kigged op og han så kun ørnen og han sagde"man jeg trode at det hvar et monster kun et ørn hehe"sagde han og lage sin hellsword itlbage bag sin ryg og kigger vider på Runinderne
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 9:41:21 GMT -5
hun virkede ligeglad med at blive truet. hun begyndte at baske med vingerne og skrege som ørne jo skreg når de advarede folk. hun lagde vingerne ind til til igen og begyndte at nuse sine fjer.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 9:43:30 GMT -5
Axel kigged på ørnen og sagde"hmm hvad er der ørn er de rnoget galt"sagde han og trode at der var noget galt siden at den skiger
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 9:45:21 GMT -5
ørnen så ud fra ruinen og så på ham og hoppede op og svævvede ned til en af sten blokkende. hun hoppede lidt hentil kanten og skreg lidt. en ørn skreg jo de pibbede jo ikke.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 9:47:42 GMT -5
Axel satte sig ned på en stor sten og kigged på den og tinger*hmm hvad er der der er noget galt damn jeg skulle måske prøve at give den noget men jeg har ikke andet en brød*tinger han og kigged på sin taske
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 9:49:43 GMT -5
Ørnen kiggede mod hvor den havde sidet før og begyndte at slås med vingerne og pludselig kom en ulvehund ind i gennem holdet. det var et politihund. Ørnen lettede og fløj op hvor der var sikkert for den.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 9:51:55 GMT -5
Axel hopped til siden og sagde"holi hvad sker der hvor kom den hund fra hmm måske skulle jeg prøve at værer sød mod den "sagde han og sagde alle mulige lyde og bukked sig ned
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 9:55:09 GMT -5
ulvehunden knurrede og så op på ørnen og begyndte at gø. det var en politihund fra anthem. den skulle finde kisa som jo nu var lige foran den men for højt oppe for den. ørnen baskede med vingerne og skreg. hunden løb mod aaxel og hoppede op på hans skuldre for at få til tilspring til ørnen men kom ikke ordenligt op og landte hårdt på jorden
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 9:58:36 GMT -5
axel stod i nogle sec og sagde "okej det er første gang jeg ser at et ørn bliver jartet af en hund men ørnen er flot den hund kan jo findte noget andet at spise"sagde ahn og far lige forand hunden for at beskødte ørnen og tog sin hellsword fram og da kom lyn fra hans hellsword for at skramme hunden
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 10:01:32 GMT -5
hunden hoppede baglæns da lynet kom og knurrede af ham. den så op på ørnen og gøende. Ørnenen så på ham og baskede med sine vinger. hvorfor hjalp han den.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 10:03:55 GMT -5
axel rubte til hunden og satte sin sword ned i jorden og der kom lyn ned i jorden og rundte om ham så axel rubte "GÅ VÆK DIN KØTER"og hoped at den ville gå
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 10:08:17 GMT -5
hunden knurrede og pludselig kunen man høre stemmer. "han er her. jeg hørte ham gå ham må ha fundet prinsessen" sagde en ude fra ruinerne. der gik ikke længe før at hunden hyldede op for at sige den var der. KIsa hoppede ned på axel og hev lidt i hans hår for at få ham væk.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 10:10:56 GMT -5
axel blev hived af ørnen og han tog sin sværd og hopped med ørnen for det gør ondt i hans hår men han hørte ikke stemmen og sagde til ørnen"hey havd laver du av av av"
|
|