|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 15:56:12 GMT -5
hun smilte til ham og nikkede. "ja jeg klare mig. min fod er bare forvredet ikke andet" sagde hun og så på ham.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 15:59:12 GMT -5
axel stod og sagde"oh skal jeg bærer dig så du ikke bruger din fod for maget"sagde han for at værer veli
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 17:22:06 GMT -5
hun så på ham og grinte. "jeg sagde forvredet sig sagde ikke jeg havde forstuet den" sagde hun og rejste sig op og var tæt på at falde men fandt balancen.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 17:25:02 GMT -5
axel var lige bag hende og tog den ene arm og sagde"lad mig nu hjælpe dig ikke hehe"sagde han med et smil
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 17:40:55 GMT -5
hun så på ham og smilte. "nej men skal gå sådan noget væk for ellers vil det ikke blive ordenligt healet" sagde hun og klappede hans arm
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 19:24:44 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"nå okej vis du syndes "sagde han og tog bække sine arme bage sig og gik lige bage ved hende så han kunne gripe hende vis hun faldt
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 29, 2009 7:13:36 GMT -5
hun gik stille lidt rundt og så på ham. "men hvad hedder du så hr" sagde hun da han ikke havde sagt hvad han hed.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 6, 2010 6:28:54 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"nå ja jeg hedder Axel Tonika og den her er min hellsword hvad hedder du"sagde han med et smil
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 11, 2010 15:59:42 GMT -5
hun grinte lidt af ham da han vist ikke kunne kende sin ejen prinsesse. hun så på hans sværd og lød sin hånd røre håndtaget og så på ham. "jeg er da Kisa Makumi Momo Halestars" hun smilte og så tilbage.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 3:31:30 GMT -5
Axel kigged på hende da hun tog lidt på håndtaget men da hun kigged tilbage sagde han"er der noget galt er de rnogen da fulder efter os"sagde han og kigged tilbage
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 12, 2010 14:08:18 GMT -5
hun smilte og lyttede. "det tror jeg ikke." hun vendte sig om og gik lidt frem af så han var bag hende og så så hun tilbage med et mildt smil. "men de leder jo bare efter deres prinsesse så hvad skal man bebregte dem" sagde hun og snorrede rundt som hun elskede.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 14:13:39 GMT -5
Axel kigged på hende mens hun snurrer rundte han grindte lidt og sagde"hehe hvad laver du hehe"sagde han med et smil men axels mave rumlede og han sagde"nu er jeg sulten er du sulten "sagde han med et smil
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 12, 2010 14:23:02 GMT -5
hun så på ham og grinte. "jeg danser da" sagde hun og havde stadig hans jakke om sig og gik over mod ham med et varmt smil. "nej det er jeg ikke tag du bare ud at spis" sagde hun og grinte.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 14:27:31 GMT -5
axel blev lidt rød og sagde"hm hehe okej men vent her "han zapped væk og kom tilbage som et lyn med brande og satte det i et sted og sagde"slow tunder"da kom en lille gnist ud fra hans hænder så da kom et bål og han tog det kød som han tog far monster hunden og sagde i sin hellsword og lod det staie
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 12, 2010 14:33:15 GMT -5
hun hoppede lidt rundt på ruinen og grinte hun elskede at være så fri som her ude. hun grinte bare og dansede på stenen.
|
|