|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 11:05:42 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"nå ja alle skal have noget frihed nogle gange hehe men er du kongeli siden de kaldte dig pransesse"sagde han og klødte sig i nakken
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 11:08:17 GMT -5
hun grinte. han anede ikke hvem hun var. han vidste ikke hun var prinsesse kisa skulle hun mon lyv om det? "jeg er Kisa. og... vis man skal tage efter min familie så ja. men jeg vil gerne være almindelig nogen gange" sagde hun og smilte.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 11:15:51 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"oh okej hehe "sagde han men så kunne man hører hunden komme tilbage og axel kigged på hende igen og sagde"nå nu kommer de tilbage"sagde han
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 11:19:37 GMT -5
hun lyttede ig sukkede. "det der lyder ikke som slot politihunden" sagde hun og så på ham og grinte lidt.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 11:29:26 GMT -5
han kigged på hende og sagde "hmm hvad kan det så værer"sagde han og klødte sig i nakken
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 12:16:10 GMT -5
hun trak skuldre. "måske en almindelig gade hund" sagde hun og smilte.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 12:59:10 GMT -5
men da kom en kæmpe hund fram en monster hund axel kigged bara på den og sagde"nå en monster hund hehe"sagde han med et smil
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 13:22:59 GMT -5
hun så på hunden og skyndte sig væk. "hjælp. jeg kan ikke finde ud af at kæmpe" skreg hun bange og skyndte sig vidre men faldt ned i en revne med foden så den sad fast.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 13:29:00 GMT -5
man kunne hører fra den stor sten "SILVER TUNDER"han axel var lige ved hende og axel gik hen til hunden og pusted til den så blev den kåtted mit over og den døde axel kigged på hende og sagde"hehe det hvar næmt hov skal jeg hjælpe dig"han tog den revne og skupped den med sin bække hænder så hun kunne komme fri og axel smilte til hende men hvar for pusted for det hvar jo hårdt at gør revnen stor
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 15:25:36 GMT -5
hun så p åham da han tog fat i revnen og tog hans hånder. "stop... du kommer til skade. har du noget olie, smør eller måske vand" spurgte hun så han ikke kom til skade.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 15:28:59 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"hmm jo lad mig se"axel tog sin taske fram og rodet ned i tasken og kasted en masse op og sagde"hm nej nej nej nej nej nej nej JA"han tog noget olie fram og hældte på og hoped på om hun kunne op at revnen
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 15:32:39 GMT -5
hun tog olien og hælte ud over sit ben og ventede til hun kunne mærke det ved sine tær. hun begyndte at vride foden og den kom hurtigt op hun gned på sin fod og så på ham. "tak"
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 15:39:40 GMT -5
axel klødte sig i nakken og sagde"nå det gør ikke noget men vent lige her"han gik over til monster hunden og skar den i små stykker og lage dem ned i en stort pose og ned i tasken og han sagde"hehe så er de mad til mig hehe"sagde han med et smil
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 15:47:51 GMT -5
kisa så forfærdigt på ham og var ved at få kvalme af at skulle spise noget som måske havde gift stoffer i sig.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 15:52:28 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"hey er du okej"sagde han og hade sin hoved lidt på srkå
|
|