|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 14:36:49 GMT -5
Axel hade sin bøffer klar og lage et lille stykke til hende og så hende danse og grindte lidt med et smil
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 12, 2010 14:38:35 GMT -5
hun så på himlen imens og grinte hun var faktisk glad for ikek at være forpligtet til noget lige nu.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 14:42:54 GMT -5
mens hans spiste kunne han hører nogen men så kom da en kæmpe næve af sten og slo på axel og han kigged med det samme på hende og rubte"SE AT KOMME VÆK BRAA"det hvar hans far som kom for at dræpe ham og kigged på hende og sagde"axel du er ved at værer stor nu du er jo efter kællinger nu ligesom mig da jeg mødte din mor whahahahaha"
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 12, 2010 14:45:44 GMT -5
hun nøgede ikke at reagere for at manden sto foran hende. hun sank en klumb og så bare på manden hvem var han dog og hvorfor kaldte han hene en kælling. hun så på ham og tænkte lidt over det hele. "hvor.... hvad vil du " spurgte hun bange.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 14:51:17 GMT -5
han så ulækkert på hende og sagde"hm jeg ville først dræpe min svæge søn som jeg har og måske lave et nyt hvad siger du til det skatter"men da han rødte hende i kinden runbte axel med en stort stemme"IKKE RØRER HENDE TUNDER FLAHS"da kom et lyn fra hans hellsword og ramt ham lige i siden men axel var fuldt med vrade og sagde"TUNDER FORM 1"da kom lyn ud fra hans øjne og han svævede fra jorden og da kom lyn fra ham hele tiden men da axel kom til hende sagde han med en dæmon lindene stemme og sagde"er du okej"og kigged på hende
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 12, 2010 14:59:20 GMT -5
hun var nærmest gået i stå da manden havde rørt hende. hun rystede og var så bange på manden da han nærmest sagde at han ville gøre hende gravid hun var ikke engang 16 år inu og dette var skræmmende. da axel kom over ved hende tog hun fat i hans tøj på ryggen og lagde hovedt ind til ham. "jeg.... undskuld" sagde hun og grad lidt for hun forvandlede sig til en ørn. hendes hænder blev til fjer og hendes føder til klør. hendes ansigt fik fjer og et næb. da hun var blevet til en ørn var han jakke faldet sammen om hende og hun skubbede den af og håbede hun kunne nå væk fra den uhyggelige man før noget skete.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 15:12:58 GMT -5
axel smilte til hende og sagde"bara se at komme væk det her bliver hårdt"da han kigged han på sin far og han kom op og sagde"hehe er det alt hvad du kan vis mig det nu STONE ROCK"da kom sten over det hele og axel tog sin hånd op i luften så alle stene var væk og axel sagde"SPEED TUNDER"hans sword var væk men det ramte hans var maget men hans far kunne samle sig self igen og da han hade samle sig igen kom hans sten efter hende med spides sten som de hvar spud men axel hopped op og fik sten spud på ham så da kom maget blod og han kigged på hende og sagde"FLYV SÅ HURTIG SOM DU KAN GØR DET NU WHAAAAAA"han faldt ned og bloder over det hele
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 12, 2010 15:42:01 GMT -5
Kisa stod som forstenet og så til og da stenene kom mod hende baskede hun forvirret med vingerne. hun var i panik. hun anede ikke hvad hun skulle gøre og da han kom mod hende for at rede hende kom han til at skubbe til hende så hun faldt ind i en af de spidste sten med sin vinge. hun skreg sit smerte fulde ørne skreg og fik revet sig ud af den og prøvede at flyve men vingen var alvorligt skadet så hun kunne ikke.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 13, 2010 3:16:34 GMT -5
axel kigged tilbage og så at hun var i smerte så han tog hende op fra maven af og løb men hans ene ben var skadet så han kunne ikke løbe hurtig som han plager men han gemmer sig bage en stort sten og alt hans lyn var væk igen og kigged på hende og grad lidt og sagde"u-unskyld det er alt sammen mit skyld hvorfå kan jeg ikke beskyte nogen hvorfå hvorfå"sagde han mens han grader
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 13, 2010 9:15:33 GMT -5
hn var stadig en ørn a han tog hende op og hun så på ham med sine smukke ørne øjne. hun gned næbet mod hans knid og hørte axel's far. hunkrub sammen og var ret bange for hvad hun skulle gøre.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 13, 2010 9:45:23 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"vi må væk uden at blive set på aah"han blødte ud fra hans ben så han kunne ikke løbe så han kigged på hende og sagde"okej hør godt efter jeg prøver at få ham væk og du prøver at komme væk okej for jeg ville lade nogen af mine venner dø "da han sagde det kom hans far og sagde "hallo skatter piper "axel så på ahm og lavet et lyn næve mod han så han flyver til siden axel kigged på hende og sagde "nu her er din sjanse løb"axel stod klar til hans fars slåg
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 14, 2010 14:09:36 GMT -5
hun så på ham og da hans far kom så skyndte hun at hoppe væk som sin ørne skikkelse. hun gik over ti hans jakke og bed i den og hoppede vidre hvor efter at hun forvandlede sig tilbage med jakken om sig og tog sig til armen som var brækket. hun løb så hurtigt hun kunne men faldt over en sten.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 15, 2010 2:24:24 GMT -5
axel flyver over det hele og sammen gør hans far og de ruber samme tid "WHAAAAAAA" da kom lyn og sten over det hele og de prøver på at begge kan få hellsword indtil axel kom med en hellsword og hygget hans arm af uden at der klan samle sig igen da kom blød ud over ham så han løb axel var maget forpustet og han hoster blød op og lage sig ned og sagde"d-det bliver kold og mørket er ved at tage mig h-h-hjælp mig nogen"sagde han med et lille stemme
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 16, 2010 18:11:47 GMT -5
Kisa var bare løbet og stødte på dem som ville finde hende hun fløj nærmest ind i dem da hun løb og pegede tilbage. "skynd jer. en mand prøvede at rede mig.... jeg tror at han har brug for forstærkning" sagde hun og den ene skyndte sig over mod det sted og den anden så på kisas skadede arm og skyndte sig tilbage til sluttet. manden som løb tilbage så på axel og skyndte sig at tage ham op på ryggen og løbe tilbage til slottet hvor kisa var ankommet og var igang med at få hjælp.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 17, 2010 4:24:15 GMT -5
axel har sovet i 3 dage da han vårned op kigged han rundt og prøver at riste sig op men så kun han merke noget han var blevet forbindet ham han prøver stadi at komme op
|
|