|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 10:13:12 GMT -5
ørnen hev lidt og slap så og begyndte at flyve ud af ruinerne og da den gjorde det fulgte hunden hurtigt efter og gøede. nu kom to mænd ind af ruinen og løb lige forbi axel for at følge hunden.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 10:15:37 GMT -5
axel have hoved lidt på skrå og sagde"hm 2 mænd efter en ørn og en hund hmm der sker noegt her jeg fulder efter dem "sagde han og lavet sig om til en lyn og fuldte efter dem bag en masse sten så man ikke kunne se lynet
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 10:18:59 GMT -5
ørnen fløj hurtigt væk og gemte sig i et træ for at hvile. hunden løb forbi sammen med mændene og hun fløj tilbage til ruinen og satte sig igen.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 10:20:55 GMT -5
axel blev til sig slef igen og hopped op i en stort sten og rubte til mænden og sagde"hey hvadså hvad sker der"sagde ahn med et smil
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 10:22:36 GMT -5
en af mændene stoppede og så på axel. "anthems prinsesse er stukket af. vores hund havde sporet af hende før men nu er hun væk" sagde hun bare.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 10:25:25 GMT -5
axel hade sin hoved på strå og sagde"prinsesse hende har jeg ikke set her "men axel tinger lidt at vis den hund hade fuldte efter ørnen må hun måske hade forvaldet sig til ørnen og flyver væk fra de mænd
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 10:28:14 GMT -5
de nikkede og tog fat i hunden. "kom så makker nu skal vi hjem det kan være hun er tilbage" sagde de og gik tilbage
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 10:30:22 GMT -5
axel kigged på dem da de gik væk kigged han lidt rundet for at se om ørnen hvar her men han tinger på om hun var flyved væk fra stedet og var stedi på stene og tinger
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 10:32:42 GMT -5
ørnen var tilbage i ruinen og lsat med hovedt inde under vingen for at slappe af.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 10:34:42 GMT -5
axel så ørnen og bara kigged på den og sagde"hm den ser nomalt ud ikke lige fram en dame eller noget andet "sagde ahn og klødte sig i nakken
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 10:41:59 GMT -5
kisa åbnede øjnene og tog hovedt ud af vingen og stirrede på ham. den så på han jakke og hoppede over og hev i hans jakke for at få den af ham.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 10:47:51 GMT -5
axel viste ikke hvad den ville have men han giver jakken til ørnen men tinger på hvad rønen ville med jakken
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 10:51:21 GMT -5
hun tog jakken i sine klør og fløj ind i en side hvor at de ikke kunne se hinanden. der forvandlede hun sig tilbage og tog jakken om sig så den dækkede det meste af sin krop. hun gik ud fra stedet og smilte. "undskyld al balladen" sagde hun stille.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 10:58:29 GMT -5
axel fik stor øjne og sagde"nå så var det dig da hvar rønen men hvorfå var da kommet 2 mænd for at hendte dig ?" sagde han for han hvar lidt nyskeri hvor at hører histoijen
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 11:00:32 GMT -5
hun grinte og så op på himlen. "skal vi bare sige. jeg er træt af at være hjemme så jeg stak af. jeg vil hellere ha frihed så jeg forvandlede mig og stak af." hun smilte og holdte jakken om sig og så rundt.
|
|