|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 17, 2010 9:34:10 GMT -5
kisa kom ind hun var kommet ind hver dag imens han havde sovet og sørget for at han fik nye forbindninger og fik en våd klud på hovedt og sådan. hun havde armen bundet ind og den var i en slynge. hun kom ind på værelset hvor han var og så han var vågnet. "goddag hr" sagde hun og smilte lidt.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 17, 2010 14:11:02 GMT -5
axel kigged over til hende og sagde"oh hej kisa hvor er jeg henne nu og hvor langt tid har jeg sovet"sagde ahn og lage sig ned igen
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 17, 2010 15:02:33 GMT -5
hun stile kanden med varmt vand og så på ham. "duer på slottet og har sovet i dage" sage hun og hælte vandet i en bælje og gjorde det så godt hun kunne ved at vride op da hun kun havde en arm at bruge hun gik over til ham og lagde den på hans pande og smilte.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 17, 2010 17:05:15 GMT -5
han kigged på hende med en uroli stemme og sagde"hvad med min far var han der at i hented mig for det eneste jeg husked var at jeg tog hans arm og han hopped væk"sagde ahn og kigged på hende
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 18, 2010 15:51:43 GMT -5
Kisa så på ham og så ned på sin arm. "jeg stak af så... jeg ved det ikke men vis er han nok såret af mine vagter" sagde hun og begyndte at duppe hans pande og hørte døren gå op. der stod en tjeneste pige med en mad bakke og så på axel. "herren er vågen jeg siger det straks til køknet" sagde hun og stak af. Kisa så efter hende og så på axel, "jeg.... jeg er ked af du fik problemer og så voldsomme skader."
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 19, 2010 2:16:23 GMT -5
axel kigged på hende med et stort smil og sagde"det skal du ikke værer ked af jeg er vandt til den slag som jeg for at min far men den her gang er det første gang jeg ser ham bruge stenmen ikke værer ked af det så længe du ikke er kommet tilskade så er jeg glad hehe"sagde han med et smil
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 19, 2010 9:21:51 GMT -5
da han sagd at han var glad fr at hun ikke var kommet til skade lagde hun sin raske hånd på en anden som var i slynge. den var iblevet syet og lappet ammen med mange lag forbindinger. stenen havde været tæt på en hovedpulsåre så hunvar heldig at være i lide hun så på ham og smilte lidt. "hmm ja" sagde hun tøvene.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 21, 2010 3:25:47 GMT -5
axel kigged på hendes hånd og sagde"øhm unskyld vis det hvar min skyld jeg prø"sagde han og kigged væk og gradt lidt
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 21, 2010 12:32:41 GMT -5
hun så på ham og sukkede. "det... det er ikke din skyld. det er din fars" sagde hun og vidste at hendes hånd ville være længe om at heale.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 22, 2010 4:59:11 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"jeg grader af 2 ting nu 1 at jeg kunne bæskydte nogen og 2 at ingen har været søde mod mig på den her måde"sagde ahn med en lille tår på øjnene
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 22, 2010 12:32:15 GMT -5
hun så på ham og smilte da hun synes det var rart at nogen kunne grade i lykke. "bare rolig du beskyttede mig mod at blive voldtaget og det er jeg glad for" sagde hun med et smil.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 22, 2010 13:16:03 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"siden min mor døde af min far har jeg været alene i verden alle var bange for mig og ingen ville snakke med mig da de fandt ud af at jeg søn af den dræper så de alle gå men dig du er den eneste som gider at snakke med mig hele tiden self om jeg har kæmpe krafter som lyn og nu kan jeg ikke lade værer med at grade"sagde han og hade tårer på
//musiken passe til det her XD//
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 22, 2010 13:23:21 GMT -5
hun så på ham og smilte. "det er jeg ked af. men du er i det mindste normal. jeg bliver hele tiden set på som om jeg er min far eller mor. jeg vil bare være normal"
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 22, 2010 13:52:53 GMT -5
axel smilte til hende og tørdte øjnene og sagde"jeg forstå men jeg ville kun se dig som min ven ikke som en prinsesse eller hvad din mor og far laver"sagde han med et smil men så kunne man hører nogen komme
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 22, 2010 13:58:14 GMT -5
hun smilte til ham og nikkede. "tak" sagde hun varmt.
|
|