|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 17, 2009 11:07:36 GMT -5
det var en af de værste dage i den kongelige familie, en af de dage hvor Kisa virkelig var syg hun log oppe i sin seng med høj feber og med en kold klud på sin pande. hun havde svært ved at få vejret og kunne næsten ikke engang side op for at få mad. hun log bare og tænkte på hvordan hun havde haft det som barn.
|
|
|
Post by Halina on Dec 17, 2009 11:13:02 GMT -5
Halina hade selvfølegi som den første fået det og hvide og var med hurtige men stadig elegante skridt, skyndt sig hen til kisa værelse hvor tog vagter stod og holdt vagt. vagten åbne døren for hende og roligt tråde Halina ind, hun så over mod sengen hendes øjne var fyldt med sog over hendes lille piges lidelser. roligt gik hun hen til sengen hvor en stol stod, hun så på hende og lod blidt hånden stryge over hendes brænden kinder, "min lille kisa" sag hun stille min sin bløde kærlige moder stemme hun brugte når kisa var syg eller hade opført sig pænt.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 17, 2009 11:18:15 GMT -5
Kisa vågnede lidt op og så på sin mor og smilte lidt. "jeg har det fint" sagde hun og man kunne bare se hun ikke havde det fint at hun var på randen til indlæggelse.... igen. hun begyndte at hoste voldsomt og havde vendt hovedt mod væggen da hun hostede og pludselig kom en lille næsten usynlig rød blod på væggen.
|
|
|
Post by Halina on Dec 17, 2009 11:21:29 GMT -5
Halina ryste på hovedet og strøg hende blidt over håret, "shhh du skal ikke tale mit barn du skal hvile dig" hun så bekymret på hende, selv om hun var en dame kunne hun ikke kæmpe mod sin moder følelser. hun satte sig på stollen med rat ryg, og tog blidt kisa's hånd. hun hade tit side sådan hos hende, ind i mellem læst vis det var det hun bad hende om, hun sukke lydløst og ville nødig sende hende på hospitalet igen.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 17, 2009 11:27:13 GMT -5
hun så på sin mor og smilte og nikkede så. "okey mor" sagde hun og rystede lidt hun havde fået en normal forkølelse men den var voldsommer på hende da hun jo også havde kraft hun klemte om sin mors hånd.
|
|
|
Post by Halina on Dec 17, 2009 11:51:28 GMT -5
Halina fik et mildt smil på læberne og nusse blidt hendes hånd, "prøv og sov jeg bliver hos dig hele tiden" og det mente hun være gang hun var syg sad hun hos hende dag og nat ind til hun faldt i søvne ved hendes side, kisa var hendes lille juvel og hun ville gøre alt for at beskytte hende.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 17, 2009 11:55:56 GMT -5
hun nikkede og smilte. "mor... vil du ikke fortælle historien igen" hun smilte og lukkede øjnene. de kendte begge hostorien men det som kisa ikke vidste var at den var sand da det var halina som fortæle om sin fortid som en historie.
|
|
|
Post by Halina on Dec 17, 2009 12:03:19 GMT -5
halina smile "selvføling min lille skat" hun tænkte lidt, "hmmm hvad med den del hvor den unge pige liste ud af huset for at se sin drømme fyr igen" hun smile varmt til hende, hun kunne så tydelige huske det. "den unge pige lina lave sit senge tøj til et lang tov som hun smed ud af vinduet, hun ville se ham manden på hesten hun hade set ved slotte. hun kom med besvær ned og glemte helt sin maner og løb hele vejen igennem byen, og kom til vejen der gik til slotte. hun gemte sig og så op mod slotte, der så hun ham stå i vinduet og se ude på den smukke natte himmel. hun sukke hvor ville hun ønske han kom ned til hende, og tog hendes hænder igen bare det ville gøre hende lykkelige igen" halina så på hende og smile
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 17, 2009 12:10:36 GMT -5
hun var faldet i søvn da hun var udtømt for energi og smilte lidt. lægen kom ind og tog hendes tempratur og det hele og da lægen var færdig vendte han siig mod halina. "jeg er bange for at ige det men hun er nød til at blive indlagt igen. de kan gøre mere for hende ind mig" sagde lægen bedrøvet.
|
|
|
Post by Halina on Dec 17, 2009 12:13:25 GMT -5
Halina sukke da hun faldt i søvne, hun så bekymret for lægen "jeg forstår jeg får hospitalet til at senge den ambulance med det samme" hun sukke og trak i en snor og en tjener kom "ring efter en ambulance sig det til kongehuset og sig det Kisa " tjeneren nikke og gik, halina så på den soven kisa og strøg hende over håret, "ville ønske du var rask" sag hun stille til sig selv.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 17, 2009 12:19:08 GMT -5
lægen så på halina og så lidt undrene ud "men dronning de ser heller ikke for godt ud." han gik over til hende og mærkede hendes pande. "du har en lille feber deres højhed" sgde han. der gik ikke længe før en ambulange kom og to læger kom op med en båre for at hente kisa som stadig sov.
|
|
|
Post by Halina on Dec 17, 2009 12:24:01 GMT -5
"det ikke mig det handler om nu doktor det kisa" hun så en smule koldt på ham, da ambulance folkene kom fuldt Halina med dem ud, "sig til min mand jeg er tage med kisa på hospitalet" tjeneren nikke og gik, mens Halina gik op i ambulancen og satte sig ved kisa og holdt hende i hånden.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 17, 2009 12:30:43 GMT -5
kisa vågnede på vejen der over og så på en af lægerne og så på halina. "hvor er jeg" hviskede hun og smilte stille. da de kom til hospitalet skyndte de sig ind i akutlokalet hvor halina ikke kunne komme med. lægerne skyndte sig at tjekke og da de så at hun var forkølet med sin krafts indflydelse skyndte de sig at gi hende temoterapi og sendte hende ind i et lille varmt rum hvor hun skulle holde varmen.
|
|
|
Post by Halina on Dec 17, 2009 12:33:37 GMT -5
"på vej til hospitalet" sag halina roligt, hun blev ført til et særlige vente rum som de kongelige brugt vis de skulle vente på deres kære blev behandle, hun sukke og hade virkelige at kisa skulle være så syg og hun kunne ikke gøre andet ind at se på, hun mærke tåren presse på men tog sig sammen og så ud af et vindu.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 17, 2009 12:38:55 GMT -5
en læge kom ind og fortalte hvad der var sket kisa log vågen i sengen og så på loftet. hun var træt ag alt
|
|