|
Post by Halina on Dec 17, 2009 12:43:37 GMT -5
halina stod roligt og lytte til lægen, "kan jeg komme inde til hende" spurte hun med en rolig tone med et stref af bekymring i den. hun ville ind til sin lille pige og være hos hende som altid hade være.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 17, 2009 12:46:31 GMT -5
lægen nikkede og fulgte hende der over. Kisa så på dem da de kom og smilte "hey mor" sagde hun stille og gabte
|
|
|
Post by Halina on Dec 17, 2009 12:49:38 GMT -5
halina fuldt med og søre for at holde ryggen lige og vis hun var en dame, hun gik roligt hen til kisa. "hej min skat" hun kysse hende på panden, "hvordan hår du det" spurte hun roligt og satte sig på sengen og og nusse roligt hendes kind.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 17, 2009 12:54:13 GMT -5
Kisa smilte og så på sin mor. "lidt bedre. men jeg føler mig så træt" sagde hun og lagde dynen tæt om sig og så på sin mor. "tak fordi du er her hos mig" sagde hun glad.
|
|
|
Post by Halina on Dec 17, 2009 12:56:48 GMT -5
halian så på hende, "alt for dig min lille blomst du er jo mit eneste barn" hun smile og nusse hendes hånd blidt, "sov bare jeg bliver lige her hos dig til vi skal hjem " hun smile og nusse hendes hånd kærligt og moderligt.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 17, 2009 13:27:09 GMT -5
hun smilte og nikkede og sov så stille igen. det var først sent om aften kisa fik det bedre og de måtte tage hjem igen. Kisa havde det meget bedre nu og dansede nærmest afsted.
|
|
|
Post by Halina on Dec 17, 2009 13:38:23 GMT -5
halina sad og kigge på hende helt ind til de skulle hjem, hun var udmatte og hendes feber gjorde det ikke beder. "kisa tag det nu roligt, du bliver bare syg igen" halina gik roligt efter hende i sin smukke dame gang, der var bleven ringe efter en vogen til dem, og den stod klar uden for hospitalet, "kom så min skat sæt dig ind" hun så op jo jo pressen var på vej "ind kisa hurtige" hun presse lidt på, det var typisk de ville hvide hvad der var sket siden kisa igen var på hospitalet.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 17, 2009 15:59:59 GMT -5
Kisa stoppede op da hendes mor sahde hun skulle stoppe. "men moar... jeg elsker at danse" hun så på vognen og gik stille til moren pressede på hoppede hun op på taget og ned igennem soltaget og sad på et sæde. det havde nok ikke været det klogeste da halina jo ikke brød sig om at kisa opførte sig så vildt.
|
|
|
Post by Halina on Dec 18, 2009 1:25:52 GMT -5
"KISA!" lød det så vredt fra halina, men hun skynde sig ind i bilen og lukke døren. "være så venlige at køre tak" vognen satte sig i bevægelse og der var stille, halina så ikke glad ud. "kisa du er nød til at lære at man ikke kan opføre sig sådan om du raske eller ej er du prinsesse og du skal opføre dig som en" hun så alvorligt på kisa.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 18, 2009 11:13:55 GMT -5
Kisa så på sin mor og lagde hoved på sin arm med bøjet ryg og albuen på bildøren. *og så igen den smøre* hun så på sin mor til hun var færdig. "men moar" sagde hun klynkende og så næsten bedene ud for at få lov til at måtte gøre det.
|
|
|
Post by Halina on Dec 20, 2009 3:06:19 GMT -5
"ikke noget men unge dame" sag Halina korte og så ud af vinduet, hun hade at skulle være sådan over for kisa men hun ville ikke se sin eneste datter blive en vil og uregerlig prinsesse det ville sætte hende i dårlig lys som mor og dronning.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 20, 2009 7:34:33 GMT -5
Kisa så trist på sin mor og så ud af vinduet med bøjet ryg så hun ikke sad ret eller noget. hun hadede at blive bahandlet sådan. men hun ville jo bare være som andre og så ikke hvad der var galt i det.
|
|
|
Post by Halina on Dec 20, 2009 7:44:16 GMT -5
da bilen stoppe ved slotte, åbne en tjener døren for halina. da de begge var ude af døren, kigge halina på kisa. "gå op på dit værelse du skal ingen steder mere idag" halina begyndt at gå mod hovede døren mens en tjener gik efter kisa for at sørge for hun kom på værelset.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 20, 2009 10:00:30 GMT -5
Kisa så på sin mor da hun sagde hun ikke gik nogen steder idag. hun lagde armende over kors og så efter sin mor *hun kan tror det bliver an gammel løgn* hun så på tjeneren og skubbede hende væk fra sig. "lad mig dog være" sagde hun og gik mod slottet men da hun var ved hoveddøren drejede hun så hun kom over til slotshaven og satte sig på en bænk.
|
|
|
Post by Halina on Dec 20, 2009 10:45:12 GMT -5
Halina gik op på sit kammer og satte sig og sukke, hun lag en hånd for øjne og var på nipe til en lille tude tur. men tog sig sammen, hun tog sin dag bog og åbne sin vindur helt op. hun satte sig på vindus karmen hun regne ikke med nogle så hende, og begyndt at skrive i den mens hun tænkte tilbage på sin unge dag, hendes smukke jagt fugle sad i sit store bur og stirre på hende som altid, en due lande hos hende og tude lystig.
|
|