|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 29, 2009 8:02:36 GMT -5
hingsten begyndte at bukkede lidt da den anden hest kom op ved siden. Kisa hev i tøjlerne så hingsten stoppede. "mor du burde vide bedre" sagde hun og red langt ved siden af så de ikke gik op af hinanden. "din er en hoppe og min en hingst. HALLO vågn lige op" sagde hun som var hun en rigtig teenager pige.
|
|
|
Post by Halina on Dec 29, 2009 8:17:53 GMT -5
halina så på hende "kan du snakke ordenligt jeg vil ikke høre den tone over for mig" halina så på hende og red hvider hun tænkte ikke over den slags hun red jo sjælden.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 29, 2009 8:33:41 GMT -5
Kisa så på hende og trykkede hingsten i siderne og den begyndte at travle hun trykkede igen og den gik i galop. hun red foran sig mor og red så hurtigt hun kunne ind i skoven. hun havde jo ikke noget at lave så hvorfor tvang hendes mor hende med ud i skoven.
|
|
|
Post by Halina on Dec 29, 2009 8:36:13 GMT -5
"KISA SÆT FARTEN NED!" råbte halina og satte selv hesten i galop men den løb lidt anderledes mere elegant som den var træne til, hun prøve at følge efter kisa.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 29, 2009 8:42:58 GMT -5
hingsten løb i mere vild galop da hun først stoppede var hun på en mark og klappede hesten som trampede i jorden.
|
|
|
Post by Halina on Dec 29, 2009 8:45:54 GMT -5
Halina kom lidt efter, "kisa hvad tænker du på du kunne være komme til skade i den fart" halina red hen tog hende, "du skal høre efter hvad jeg siger ellers ender det galt en dag" hun så alvorligt på hende.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 29, 2009 8:50:41 GMT -5
hun så på sin mor med modstridene øjne. "tror du virkelig at jeg ville tage en hest jeg ikke kunne styre" sagde hun og hesten begyndte at stejle Kisa sad på som var hun prof og landte perfekt igen. "se selv" sagde hun og klappede hingsten.
|
|
|
Post by Halina on Dec 29, 2009 8:53:29 GMT -5
halina trak hesten lidt væk "det ikke hesten det her drejer om du høre aldrig efter hvad jeg siger, du gøre kun det som passer dig du tænker ikke på dem der står tilbage og ser på" halina kæmpe for ikke at flippe og blive vred.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 29, 2009 8:55:33 GMT -5
Kisa så på hende og hoppede af hingsten og tog dens hoved tøj af. hingsten gik ud på græsset og begyndte at spise. "men mor du forstår mig jo ikke. jeg er 15 jeg har slet ikke lov til at gøre noget som helst uden du kommer og prokker dig" sagde hun og gik over til hesten og stte sig ind under den. noget som var sindsygt farligt.
|
|
|
Post by Halina on Dec 29, 2009 9:08:56 GMT -5
Halina steg ned og lod hesten stå, hun gik hen og fik kisa ud. "fordi du ikke er som andre du kan ikke bare gør noget uden det ville gå direkte tilbage til os og sætte os i dårlig lys, du heller ikke rask du nød til at tage det med ro ellers ender det galt, jeg tog dig med her ude får at vise dig noget planter og blomster man ikke kan finde i bøger og så du lære noget andre piger ikke lære" halina så skrapt på hende.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 29, 2009 9:21:52 GMT -5
Kisa så på sin mor med vrede øjne men også med tåre i dem. hun hev sin arm fri fra hendes greb. og tog om sig selv. hun gik over til hingstens hoved og lahde sit hoved ind til dens man "hun forstår mig ikke. hun vil ikke forstå mig" hviskede hun til hesten og grad faktisk lydløst ind til hesten. hun følte hendes mor hadede hende for den hun var og fordi hun var så syg hele tiden.
|
|
|
Post by Halina on Dec 29, 2009 9:28:03 GMT -5
halina så på hende og lukke hænderne og kom med et letter hisig suk før hun tog en dybt indåning, "fint....vis du vil tig dig som en et andet bonde barn så værse god men så skal du ikke regen med trøst fra mig vis du kommer galt af sted " hun sadle op igen, og satte kurs mod slotte mens hun mærke tåren presse sig op, hun hade aldrig drømt om at skulle sige det til sit barn men hun kunne ikke mere //Out
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 29, 2009 10:41:02 GMT -5
Kisa så efter sin mor og grad. hun havde ikke troet at hendes mor hadet hende så meget. hun begyndte at grade og satte sig op på hesten uden hoved tøj og fik den til at imens hun sang det sprøg hendes bedste mor havde lært hende før hun døde.
//out
|
|