|
Post by Halina on Dec 21, 2009 4:09:49 GMT -5
Halina sov uroligt, og endt med at stå op igen. hun tændt lyse og satte sig i stolen, hun ragt ud mod det lille bord hvor hendes dagbog pleje at ligge, men da hun ikke kunne føle den fik hun store øjne og så mod vinduet, hun fik kåben på igen og sko og med elegante dame skridt men hurtige skynde hun sig mod haven.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 21, 2009 4:17:32 GMT -5
Kisa var kommet op på sit værelse og hevet lagnet med op og sad med sin mors dagbog i skødet. hun havde ikke åbnet den sadbare med den. hun tænkte lidt over om hvad hendes mor havde skrevet om kisa.
|
|
|
Post by Halina on Dec 21, 2009 4:26:44 GMT -5
Halina kom ud i haven, *hvor er den hvor er den* tænkte hun bange og ane hvor hun skulle kigge, hun gik hele haven rundt eller det meste af den men gik til sidste ind, da hun hunde frøs hun kom op i sengen og stirre op i lofte.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 21, 2009 4:50:16 GMT -5
Kisa vidste det var forkert men slog op i bogen for at se hvad der stod. hun slog op på den dag hun fik kraft konstateret hun ville se havd der stod...
|
|
|
Post by Halina on Dec 21, 2009 4:56:58 GMT -5
i dag bogen stod der: kære dagbog... det frygteligt min lille skat har fået konstatere kraft...jeg aner ikke hvad jeg skal gøre...min mand siger det nok skal gå men jeg er så bange for at miste min lille skat...jeg ville sådan ønske hun ikke var syg nu er hun bare ind nu mere skrøbelige...og nu må jeg passe inde beder på hende til hun bliver rask...jeg vil kun min lille kisa det bedste kærlig hilsen Halina: på siden kunne man se der var indtørre tåre og teksten lidt grim da halina hade ryste på hænderne da hun skrev det.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 21, 2009 5:01:35 GMT -5
Kisa lukkede bogen og så op på loftet og rystede. hun gik over til in vindues kam og knugede bogen ind til sig imens hun begyndte at synge imens tårene fald ned fra hendes kinder. hun vidste ikke hvad hun skulle gøre men. hendes mors dagbog gjorde at kisa følte sig dum
|
|
|
Post by Halina on Dec 21, 2009 5:04:21 GMT -5
Halina lå i sengen og fatte ikke hvor hendes dagbog er, hun lag hånden for øjne og mærke tåren glide ned af sin kinder. hun skamme sig over den måde hun var over for kisa hun var jo ikke helt så lille mere, men hun ville så gerne have hun var så kunne hun stadig pusle om hende, men hun var slet ikke til at styre mere, "jeg en elendig mor" kom det gråd kvalt fra hende. hun faldt første i søvne ved 1 tiden om natten.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 21, 2009 5:09:04 GMT -5
Kisa lagde bogen på sit vindue og åbnede det og gik lidt tilbage og pludselig faldt hendes tøj sammen på gulvet og en ørn var hvor kisa var før. kisa hoppede op til dagbogen og tog den i sine klør og fløj over til morens vindue og lagdte på vindues kammen. hun lignte slottets kæle og jagt fulg da de havde ørne. hun bankede på vinduet med sit næb og begyndte at skrige op for at gi dagbogen.
|
|
|
Post by Halina on Dec 21, 2009 5:13:01 GMT -5
halina vogne, og så mod vinduet. "hvad i" hun skynde sig at åbne vinduet og så dag bogen. "hvor har du den fra" hun tog dagbogen og lod hånden glide over omslagt, hun så fuglen ind i øjne "tak...kisa" hun kysse ørne på næbbet "kom så i seng med dig" hun smile roligt.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 21, 2009 5:14:57 GMT -5
kisa så ned på jorden da hun spurgte hvor hun havde fundet den fra og da hun sagde kisa baskede Kisa med vingerne og lettede. lægen havde nok sagt i alene rum til kisa at hun burde vente i to uger med at blive ørn så lyttede hun ikke til det og fløj mod sit værelse.
|
|
|
Post by Halina on Dec 21, 2009 5:16:54 GMT -5
halina ryste på hovedet og lukke vinduet, næste morgen var lægen på slotte igen men denne gang var det halina der var syg, hun hade feber og hoste hun hade fået en minder forkølelse.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 21, 2009 5:20:26 GMT -5
Kisa var ikke på sit værelse da tjeneste pigen kom med morgen mad. Kisa var på et lille tag som var under hendes vindue. hun sad der og stirree ud over landskabet.
|
|
|
Post by Halina on Dec 21, 2009 5:23:52 GMT -5
tjeneste pigen gik i panik da hun ikke kunne finde kisa, alle begyndt at lede efter hende und tagen halina der lå i sin sengen og hoste og hade en klud på panden, men da de sag kisa var væk prøve hun at komme ud af sengen.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 21, 2009 5:29:58 GMT -5
lægen tvang halina til at blive nede i sengen. "lad nu de andre lede de finder hende" kisa var ligeglaf hvor meget de råbte på hende hun sad bare og så ud over den store have. hun lagde sig tilbage og så på himlen.
|
|
|
Post by Halina on Dec 21, 2009 5:34:45 GMT -5
halina protestere men blev lag i sengen af tog vagter, som stilte sig uden for hendes dør. halina sukke og så ud af vinduet "kisa" mumle hun stille og lukke øjne og faldt i søvne.
|
|