|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 20, 2009 13:43:42 GMT -5
Kisa sad bare og så ud på haven *hvorfor er mor altid så hård ved mig jeg er jo stadig kun et barn* hun så op et smukt ananasæble træ og smilte.
|
|
|
Post by Halina on Dec 20, 2009 13:53:17 GMT -5
Halina skrev hvider, hendes vindue var ud til haven så hun kunne sagtens se hele haven og også kisa vis hun så op fra dag bogen, hun skrev færdig og sukke. hun sad med duen på sin finger og mærke den nusse sit duen hovede mod hendes næse.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 20, 2009 13:57:28 GMT -5
Kisa begyndte at ryste og halv grade. hun forstod ikke hvad der var galt i at være et barn. hun var jo bare det hun var født som. en ung pige med store drømme og meget energi. hun så mod sin mors værelse og en af vagterne kom ned til hende og hev hende med op på værelset. tjeneren havde hentet vagten da hun jo ikke selv kunne gøre noget.
|
|
|
Post by Halina on Dec 20, 2009 14:04:50 GMT -5
halina sukke, og lod duen flyve og rejste sig. og lod dag bogen ligge i det åbne vindu, hun gik rast løs rundt i rumme og og det tog lang tid før hun fik sat sig ned og prøve at tænke klart men det gik ikke rigtig, hun sukke og så på maleriet af hende, hendes mand og den spæd kisa der lå i hendes arme, hun hade et varmt smile hendes mand så stolt ud og kisa line en der ikke rigtig forstod hvad der skete, der hang et billede hos kisa men der var hun 4 år på og sad på halina's skød.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 20, 2009 14:17:25 GMT -5
Kisa kom op på værelset og vagten stod uden for hendes dør. "øv" hun gik over til sig seng og smed sig ned i den og så op på himlen. "det hele er noget lort"
|
|
|
Post by Halina on Dec 20, 2009 14:26:36 GMT -5
det blev aften og kisa fik mad på værelset, det samme gjorde halina. men hun spiste kun lidt og klæde om til en smuk lang nat kjole og tog en kåbe på, hun gik hen til kisa's døre "kisa må jeg komme ind" spurte hun roligt mod døren.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 20, 2009 14:30:10 GMT -5
Kisa havde slet ikke rørt maden men log og så på en plakat hun havde på loftet. "det må du sgu da spørger vagten om" sagde hun og log som vis hun havde været en dreng. hun så plakaten som var af hendes ynglings band. hun håbede en dag at kunne være sammen emd dem.
|
|
|
Post by Halina on Dec 20, 2009 14:40:14 GMT -5
Halina sukke, og gik bare inde. hun så på kisa og så maden, "kisa du skal spise du få det ikke beder af at sulte... er det fordi du ikke kan lige det du har fået....det ellers din liv rat" hun gik hen til hendes seng.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 20, 2009 14:45:53 GMT -5
Kisa så bare på plakaten og ikke så sin mor. "jeg er bare ikke sulten." hun så kort på sin mor og så op på loftet igen. hun havde mest lyst til at gå ned til landsbyen igen. hun elskede landsbyen.
|
|
|
Post by Halina on Dec 20, 2009 14:49:11 GMT -5
Halina satte sig på hendes senge kant, "kisa" kom det fra hende men så heller ikke mere. hun sukke dybt og gik hen og rulle for, "så det senge tid skatte kom så hvad vil du sove i idag" hun prøve at lade som om alt var i orden, det nytte ikke hun blev i det triste humør og tænkte på den hårde måde hun hade være på.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 20, 2009 15:30:27 GMT -5
hun satte sig op og så på hende. "hvad jeg vil sove i. i min seng selvfølgelig" sagde hun og så sin mor og så på sit ur. halv ni det var godt nok lidt.
|
|
|
Post by Halina on Dec 20, 2009 15:50:58 GMT -5
"nu skal du ikke være fræk" halina fandt en nat kjole og lag på sengen, "jeg går til ro vis der er noget så kom til mig ikke lille skat" hun smile og gik ud af døren og mod sit kammer hvor hun på vejen var ved at tude igen.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 20, 2009 17:40:56 GMT -5
da hun sagde lille skat for Kisa tilbage i pyden. "JEG ER IKKE NOGET BARN MERE" skreg hun næsten gradene da hun følte at hendes mor så hende som en 5 årig inu. hun var alsår 15 og skulle snart konfimeres så hvorfor så hendes mor hende som en unge.
|
|
|
Post by Halina on Dec 21, 2009 2:54:30 GMT -5
halina hørte det godt, hun sukke "du er min lille pige lige meget hvad" halina gik tilbage til sit rum, i mellem tiden hade nogle duer ved et uheld skubbe hendes dagbog ned i haven, halina lag ikke mærke til det men lukke vinduet og gik i seng.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 21, 2009 3:43:58 GMT -5
Kisa ventede til vagten lukkede døren og så på natkjolen *som om jeg gider tage den på* hun tog den og skulle til at smide den ud af vinduet da hun så bogen der nede. hun tog sit lagn af sengen og af dynen og bandt dem sammen og kastede det ud af vindet. hun bandt det til radiatoren og hoppede ud og gled end til hun kom ned i haven og gik over til bogen. *men det er mors dagbog*
|
|