|
Post by Halina on Dec 21, 2009 14:31:09 GMT -5
"jeg kender det godt prinsesse men du er jo ikke som aner du er prinsesse og du er elske af alle, tænk hvad der ville ske vis vi miste dig....tænk på din forælder din mor.....jeg kender din mor vi har tit snakke sammen når hun var her i haven både før og efter du kom til verden" han smile, "du må bare lære at more dig med andre her på slotte og samtidig prøve at være lidt som din mor ønsker tror hun vil forstå så du kan begge dele" hun smile.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 22, 2009 12:46:03 GMT -5
hun så på ham og sukkede. "men hun forstår ikke. jeg vil gerne leve livet imens jeg er ung. jeg fik aldrig lov at være barn efter jeg blev syg" sagde hun og så ind i hans øjne. hun håbede lidt at hendes mor hade forstået det.
|
|
|
Post by Halina on Dec 23, 2009 3:26:19 GMT -5
"det forstår jeg....men....nå ikke noget stik så af med dig" han gik hvider mens han mumle stille og færdig gjorde sit arbejde og lunte hvider ned i halen.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 23, 2009 12:58:28 GMT -5
hun sukkede og hoppede op på en vindues kam og så ned på ham og kravlede op på sit værelse.
|
|
|
Post by Halina on Dec 29, 2009 6:38:37 GMT -5
Halina blev rask efter 2 dage i sengen, hun lave ikke rat meget i den tid ud over at sove. da hun var frisk fik hun en pæn kjole på og gik hen til kisa's værelse og banke på.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 29, 2009 6:46:30 GMT -5
kisa var ikke på værelset. det var mandag og kisa var i skole værelset. hun skulle jo ha sin undervisning. hun sad med en bog og læste op.
|
|
|
Post by Halina on Dec 29, 2009 6:53:15 GMT -5
halina kom i tanke om det, og tænkte lidt og gik til skole rumme. og banke på, læren så forbløffe på halina da hun kom ind, "jeg er ked af at forstyrre men jeg vil gerne tage kisa med en tur til skoven jeg syntes det kunne være lærerigt for hende" halina stod roligt.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 29, 2009 7:14:46 GMT -5
Kisa så lidt op fra bogen *sig nu nej. sig nu nej* lærerinden så på hende og så på kisa. "det er en god ide" kisa vred ansigtet i arvelse og rejste sig op.
|
|
|
Post by Halina on Dec 29, 2009 7:18:32 GMT -5
halina smile, "godt kisa være sød at klæde om til noget praktisk og mød mig ned ved stalden okay" halina smile og gik selv op og tog mere passen ride tøj på.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 29, 2009 7:28:38 GMT -5
hun lagde bogen og nejede for lærerinden og skyndte sig op og tog det tøj på moren sagde hun aldrig måtte gå med fordi det var stald knægte tøj. hun løb ned til stalden
|
|
|
Post by Halina on Dec 29, 2009 7:30:10 GMT -5
halina så på hende, "hmmm nå find så den heste du vil ride på så vi kan komme afsted" halina hade valgt en, en fin hoppe der var hvid med hvid manke.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 29, 2009 7:43:45 GMT -5
Kisa så på hestende og ledte efter en bestem. en som moren og faren mente var or farlig at ride på men Kisa havde altid haft et godt greb i den og et godt venskab. hun løb ud af stalden og mod foldene. der stod den storte hingst. folk mente at den var farlig fordi den altid virkede vild. hun skyndte sig ind i folde og over til hingsten. hun smilte og klappede den på halsen. "hej min ven" hun tog stille og gik imens hun holdte en hånd flade på halsen af den og den fulgte bare roligt med. hun kom ind i stalden med hesten og begyndte at strile den og ligge en sort sadel på.
|
|
|
Post by Halina on Dec 29, 2009 7:48:23 GMT -5
Halina vente og syntes det tog langt tid, "Kisa er du klar" hun gik ind i stalden og så på hingsten "Kisa du ved jeg ikke kan lig du rider på det vild dyr" halina lag armen over kors.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 29, 2009 7:51:25 GMT -5
Kisa lod som ingen tig og lavede nogen små lyde og hingsten lagde hovedt ned til hende. hun gav den hovedtøj på og trak den ud. "du kender ham ikke så du skal ikke tro du ved hvordan han er" sagde hun og sattte en fod i stigbøjlen og svang sig op. "i dømmer ham efter historier om sorte hingste og fordi at dem som passer ham ikke kan finde ud af det" sagde hun og trykkede ham blidt i siderne og han begyndte at gå.
|
|
|
Post by Halina on Dec 29, 2009 7:58:19 GMT -5
halina "du skal ikke tale sådan til mig unge dame" halina gik ud og steg op på sin hest, hun lav en lyd og hoppen begyndt at gå elegant og med hovedet bøje pænt, halina red op på siden af kisa og søre for kisa holde den rigtig fart.
|
|