Post by Siri on Mar 14, 2010 12:28:54 GMT -5
Hun gengældte smilet. "Nej." Svarede hun da mini Siri'en var ude for hørre vide. "Tak for rådet Pest, det for jeg måske brug for, og en ting til, du kan jo tilfældigvis bruges som våben." Svarede hun snerrende tilbage og en let knurren forlod hendes hals, på et split sekund stod Siri der, på det næste en kat der lå på lur, dog fik en let dør knirken hende til at dreje hovedet da en dreng, der lignte Ryo hun kendte på en prik, kom ud fra sit værelse. "Jeg syntes da jeg hørte Siri sige noget om Fru is hjerte. Nej hvor er den dog sød!" Udbrudet fik Siri til at hvæse og blotte tænderne der var længere end normale katte tænder, hendes eget lille preg. Kort efter blev hun lyftet fra gulvet og op i hans favn, en let gysen røg igennem hendes krop da hun hørte ordene der forlod drengens læber; "Jeg vil aldrig nogen sinde sætte dig ned!" Stemmen var blid, og berogligende, men hendes hjerte var for hårdt til at bemærke den blide tone, kort efter sad hendes klo i hans arm, og hun begyndte at trække op af imod hans albue, en lille klynken kunne hørers, den kom fra drengen, og et kort sekund følte hun samvittighed med fyren, sekundet efter blev hun tabt, og drengen løb ud i køkkenet for at hænte noget forbinding til armen, da kloen også var længere end normale kattes havde den også lavet en dybere rift, og derfor måtte det forbindes, da Ryo kom tilbage var Siri forsvundet, hun var løbet sin vej så hurtigt hun kunne for ikke at havne i hans favn igen.