|
Post by Shinigami on Feb 25, 2010 9:42:57 GMT -5
"Han er en af mine venner" han tænkte sig hurtigt om "han var en magikere der ville blive et dyr" han smilede lidt og tænkte *bare hun tror på det* ulykke fløj ned til dem og satte sig på Shinigamis hoved og sagde "kan i ikke også sove"
|
|
Siri
Full Member
waryl formskifter warlock
|
Post by Siri on Feb 25, 2010 14:04:20 GMT -5
Hun nikkede, men stoppede så brat. "En magiker kan da ikke blive til et dyr, ved mindre..." Svarede hun tankefuldt. *Ved mindre personen forheksede sig selv, eller var rigtig stærk." Hun så undrende og over vejende på fuglen. "Jeg tror dig ikke!" Sagde hun pludseligt, og smilte et falskt smil.
|
|
|
Post by Shinigami on Feb 25, 2010 14:55:50 GMT -5
Ulykke så på hende og sagde "hvad tror du ikke at jeg errrr" Shinigami tog hurtigt fat om ulykkes hovedet og sagde "du ville sige at du har været et menneske en gang ikke" Shinigami så på Siri "han lavede sig dna om men han kan ikke komme tilbage igen som menneske ikke ulykke" han gav slip på ulykkes hoved og ulykke sagde "hvis du siger det"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 26, 2010 14:15:29 GMT -5
Hun smilte fortsat. "Jeg tror dig stadig ikke, du virker mistroisk, og du ser ikke ud til at ville bryde dig om at jeg ved hvem du er, ikke at jeg ved det. Hvis det ikke rager mig er jeg ligeglad, det er jo dit liv..." Svarede hun med en antydning af venlighed i stemmen, denne var dog ikke falsk, og hun blev ret overrasket over at hun idet hele taget havde nogen følelser tilbage, selvfølgelig vidste hun godt hun havde nogen, men de lå meget langt væk.
|
|
|
Post by Shinigami on Feb 26, 2010 16:11:41 GMT -5
Han smilede "det er rigtigt jeg lyver ikke" han var lettet over at hun ikke ville spørge ham hvorfor han ikke ville sige sandheden og så på Siri og sagde "hvordan kan det være at Shinigami er sammen med kvinder" Shinigami blev ild rød i hovedet og sagde "det er jeg ikke hele tiden din dumme fugl jeg er også sammen med hakuta og det ved du godt"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 27, 2010 3:56:41 GMT -5
Hun flækkede af grin. "Pas på han ikke flår dine fjer af, det ville selv jeg kunne finde på." Svarede hun grinende, det var pænt morsomt at se en fugl skændes med et menneske, eller hvad Shinigami nu var. "Og en ting til Shinigami, jeg tror dig stadig ikke, den fugl kan bare ikke være magiker." Tilføjede hun lidt efter.
|
|
|
Post by Shinigami on Feb 27, 2010 12:23:51 GMT -5
Ulykke så fornærmet på Siri "hvorfor tror du ikke at jeg kan magi som du kalder det" ulykke puste sig op "jeg kan de fem døds ord hvor mange kan du og har du også lært dem attt" Shinigami tog fat igen om ulykkes hovedet og sagde "og du ville sige at de dødes bøgerne ikke"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 27, 2010 14:32:44 GMT -5
"Døds ord?" Mumlede hun lavt for sig selv. "Hvis du kan magi, så vis mig det nu, tryl et blad frem, og lad det lande på mit hovede, imens du sidder på Shinigamis hovede." Svarede hun udfordrende, og smilte.
|
|
|
Post by Shinigami on Feb 27, 2010 14:42:43 GMT -5
Ulykke grinede "et begynder magi adurna" der kom et blad frem over hendes hoved og Shinigami sagde "du skal ikke lære hende dem" og så på hende "Døds ord er de ord som man kan få magten over dødens gud men man giver et offer for at kunne bruge dem"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 28, 2010 11:20:04 GMT -5
"Og hvad er det for nogle ord?" Spurgte hun let drillende, let udfordrende, mest for at se hvor langt Ulykke ville gå. "Og hvem er døds guden, kender du ham, siden du ikke vil have at jeg får ordene at vide?" Spurgte hun smilende.
|
|
|
Post by Shinigami on Mar 5, 2010 10:33:36 GMT -5
Ulykke så alvorligt på hende "på en måde og det gør du også" og så på Shinigami og Shinigami sagde "ja" ulykke sagde noget lavt og fem træer gik ud "det er hvad en af de ord kan gøre" sagde Shinigami og fløj hen til Siri og sagde "og du kan bare ikke"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Mar 5, 2010 14:18:03 GMT -5
"Kender jeg ham også?" Spurgte hun let forvirret, men lyste så op i et smil. "Det er dig, Shinigami, ikke?" Spurgte hun med et lille smil, og lagde hovedet en anelse på skrå, dog da Ulykke sagde de fem døds ord og de fem træer gik ud røg hendes hovede lige op og hun lyste igen op i et smil, dette var dog både nysgerrigt, og forvirret, men også betaget. "Kn du ikke lære mig dem?" Spurgte hun med et lille smil.
|
|
|
Post by Shinigami on Mar 5, 2010 15:09:26 GMT -5
Shinigami grinede højt "han mener du har set en der døde for øjnene af dig" og så et kort øjeblik på ulykke og tænkte *hvis du siger et ord mere så er du færdig* ulykke så bare på hende "er du sikker på at du vil se alle de som døds gud glemmer og at få dem videre"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Mar 7, 2010 7:26:13 GMT -5
Hun trak let på skuldrene. "Måske, jeg har selv været et levende vidne til manges død, og havde jeg sagt dette til politiet sad jeg bag træmmer nu." Svarede hun smilende, hun var stort set ligeglad med de uheldige personer der var kommet i hendes klør, eller dem der var gået ud for at handle den forkerte dag på det forkerte tidspunkt. Dog var hun nysgerrig, og de der fem døds ord gjorde det bare endnu værre, hendes nysgerrighed havde altid været til gode for hende, men den var selvfølgelig også ret irriterende til tider, som nu, omkring de fem døds ord havde den vokset betydeligt, og hun skulle passe på, hvis hun roede sig ud i noget hun ikke kunne unde i var hun for alvor på spanden, men alligevel kom det lille ord frem der kunne fremkalde lærdommen omkring de fem døds ord. "Ja, jeg vil gerne se dem." Svarede hun til sidst, hun vidste at dette ikke var en særlig god idé, men hun gad ikke lytte til sin fornuft, nysgerrigheden var stærkere.
|
|
|
Post by Shinigami on Mar 7, 2010 8:25:11 GMT -5
Shinigami tog en flaske frem og kastede den hen til hende "det er ikke det samme du vil se det for den dødes side du får personens sidste tanker og det skal du leve med resten af dit liv men hvis du vil det så drik hele flasken" han så på ulykke "find de andre" ulykke så på Shinigami "er du sikker" Shinigami smilede til ham "ja hun skal prøve det"
|
|