|
Post by Shinigami on Mar 11, 2010 14:09:21 GMT -5
Han smilede lidt "og hvad hed han hvis du kan huske det" han var ved at dø af nysgerrighed "og det at høre og se din facade har ikke ødelagt den rigtige Siri" han så ud i tomheden og tænkte *bare hun huske det for ellers bliver det ikke så sjovt at komme der hen*
|
|
Siri
Full Member
waryl formskifter warlock
|
Post by Siri on Mar 12, 2010 13:54:47 GMT -5
Hun så tænksom ud i et minuts tid, og prøvede at huske tilbage til sin skole gang. "Det startede med R. Hmmm, Ryo tror jeg han hed." Hun trak på skuldrene, og smilte en smugle genert. "Måske, det er længe siden hun har været oppe og besøge overfladen hvis man kan sige det sådan." Svarede hun smilende.
|
|
|
Post by Shinigami on Mar 12, 2010 14:39:12 GMT -5
"ja det bliver spændende at se at du har ret" han gik roligt hen til hende og tog kniven frem "det er på samme måde som sidst" og satte kniven i hendes hjertet og det hele forsvandt og der kom en lyserød himmel "velkommen til den røde dødsrige" han tog kniven ud at hende "du må gerne gå på opdagelse hvis du lader være med at dræbe nogle har"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Mar 12, 2010 14:45:12 GMT -5
Hun smilte, hun mærkede stikket da kniven ramte hende igen, og det sveg da han trak den ud, men hun foretrak ikke en mine, hun begyndte straks efter at heale, og en lille mumlen forlod hendes læber, så tøjet blev helt igen. "Tak tak." Svarede hun og så sig lidt rundt. "Vil du have mine våben for en sikkerheds skyld, er der bare én der irritere mig kan jeg ikke love noget." Svarede hun med et drillende grin.
|
|
|
Post by Shinigami on Mar 12, 2010 14:55:32 GMT -5
"Det tror jeg er bedst og byen ligger den vej" han pegede mod et stort lyserød der lå lidt væk "og pas på ikke at spise for meget slik" han satte sig på jorden "du kommer tilbage når du har lyst og hvis du får problemer så råbe bare på mig" og tog en flaske frem og tog en tår af den
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Mar 12, 2010 15:01:51 GMT -5
Hun begyndte at smide sine våben, og var færdig ca. fem minutter efter, dog kom hun i tanke om et par knive i sko kandten og lagde dem på den ret høje bunke af våben. "Det kommer nok til at tage lidt tid inden jeg for dem alle sat på plads igen." Sagde hun med et sært smil og vendte sig imod den retning han pegede og gik imod byen.
|
|
|
Post by Shinigami on Mar 12, 2010 15:16:34 GMT -5
"Jeg har ikke set så mange våben på en person siden hunde kongen og god fornøjelse" han på hende gå og der kom frem en rotte på hans skulder og sagde "skal jeg holde øje med hende" og Shinigami smilede "ja det vil være bedst" rotten løb op på hendes skulder og sagde "hej med dig jeg hedder pest og hvad hedder du"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Mar 12, 2010 15:26:31 GMT -5
En let snerren folod hendes læber da rotten satte sig på hendes skulder. "Navnet er Siri, og har du livet eller døden kær så hold din kæft!" Svarede hun sammen bidt og fortsatte i stilhed. Byen tårnede sig op foran hende, og hun satte kurs imod det nærmeste hus, hun smilte for sig selv, og gik ind i huset, som en anden indbrudstyv.
|
|
|
Post by Shinigami on Mar 12, 2010 16:22:58 GMT -5
Pest så op "hvorfor vil alle dræbe mig" og der kom en lille pige frem hun lignede Siri da hun var fem "hej jeg hedder Siri og hvad hedder du og hvem er din lille ven" pest smilede til pigen "jeg er pest og det er fru is hjerte"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Mar 13, 2010 3:02:23 GMT -5
En knurren forlod hendes læber da Pest snakkede. Hun langede ud efter Pest da han præsenterede hende som fru is hjerte, hun ville højst sandsynligt ramme ham i hovedet. Hun så undrende på pigen. *Det er jo mig?* Tænkte hun spørgende for sig selv, og lagde hovedet en anelse på skrå. "Hvad hedder dine forældre?" Spurgte hun nysgerrigt, og så smilende på pigen.
|
|
|
Post by Shinigami on Mar 13, 2010 5:42:14 GMT -5
Pest blev ramt i hovedet og faldt ned af hende pigen så lidt på pest "min far hedder Ryo og min mor hedder Siri og er din lille ven okay" og pest løb hen til pigen og sagde "ja jeg klarer mig" og så smilende på Siri "er du overrasket"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Mar 14, 2010 2:14:17 GMT -5
"Okay?!" Svarede hun med et overrasket lyftet øjnbryn. "Har du nogle søskende?" Spurgte hun lidt efter og vinkede rotten over til sig for derefter at hviske til ham; "Hvad fanden sker der for den her verden?" Den anden Siri ville ikke kunne hører det, ved mindre hun lige pludselig stod bag dem.
|
|
|
Post by Shinigami on Mar 14, 2010 5:47:50 GMT -5
Pest løb op på Siri skulder og smilede da han hørte hun var forvirret og sagde "i denne verden er det forskellig hvad man ser det samme med hvad man hører" pigen gik hen til dem og sagde "jeg har en lillesøster der hedder Siri og en storebror der hedder Ryo han er cirka lige så gammel som dig og han har ingen kæreste"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Mar 14, 2010 9:08:18 GMT -5
Hun smilte et falskt sødt smil til pigen, og mini Siri'en ville kun kunne gennemskue dette hvis hun var trænet til det. "Hvor mange i denne by hedder ikke Siri eller Ryo?" Spurgte hun lidt efter med et smil. *Hvis alle drenge i denne by hedder Ryo er jeg på spanden.* Tænkte hun sammenbidt for sig selv, stadig med et smil spillende på læberne. "Og hvor vil du hen med det Siri? Som mit navn siger er mit hjerte af is." Svarede hun stadig med et smil spillende over de blege læber.
|
|
|
Post by Shinigami on Mar 14, 2010 9:42:45 GMT -5
Pigen grinede og sagde "is er godt og alle hedder Siri eller Ryo i hele verden ved du ikke det fru is hjerte farvel" pigen løb ud at døren og pest smilede "det havde du ikke regnet med og et godt råd holdt dig i bevægelse ellers kommer der en Ryo til dig og vil gifte med dig"
|
|