|
Post by Shinigami on Feb 4, 2010 9:43:05 GMT -5
Han smilede roligt "jeg troede at du var klogere end det" han lavede en illusion så det lignede at han forsvandt og kom bag hende den tog et spillekort hen til hendes hals "jeg bruger ikke kasteknive jeg bruger kort"
|
|
Siri
Full Member
waryl formskifter warlock
|
Post by Siri on Feb 5, 2010 7:37:38 GMT -5
Hun smilte bare koldt. "Måske, men De dræber da vel ikke små næsten uskyldige piger vel, Shinigami?" Spurgte hun ligeglad med kortet på sin hals, armen der før havde placeret kniven på hans hals faldt ned langs siden stadig med kniven i hånden. "Hvilken race er du?" spurgte hun langsomt og pressede sig let ind imod kniven så en let blod stribe løb ned af hendes hals, og ned på hendes sorte t-shirt, og gjorde den en anelse mørkere end resten, det gjorde ikke ondt af at blive skåret i, hun havde prøvet det før. Mange gange før.
|
|
|
Post by Shinigami on Feb 5, 2010 8:43:12 GMT -5
Illusionen forsvandt og Shinigami rejste sig op "en der illusioner og jeg dræber kun små piger hvis de vil dræber mig" han så bare på hende "men hvad er du for en race?" han gik lidt væk fra hende og lagde armene over kors
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 5, 2010 9:10:53 GMT -5
Hun smilte koldt, og stak kniven i skeden. "Varyl." Svarede hun kort, og rakte hånden imod ham, som for at sige undskyld, men dette var nu ikke ment på hendes gode side, hun ville sådan set hellere dø end at sige undskyld til nogen. Hun havde aldrig i sit liv sagt undskyld til nogen, i så fald da hun var barn, og det var for lang tid siden til at hun gad tælle det med.
|
|
|
Post by Shinigami on Feb 5, 2010 10:26:21 GMT -5
Han smilede og tog hendes hånd "du er en stærkt lille pige" han så roligt på hende men han var forberedt på alt men hun skulle tage det første skridt før at det kunne begynde
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 5, 2010 12:52:45 GMT -5
Han ville kort mærke en halv våd hånd, da den ikke helt var tør, men kun kort, fordi hun trak hånden til sig. "Lille? Det er vel ikke fordi De er ældre end mig? Det har jeg oplevet at nogen har sagt før." Svarede hun koldt.
|
|
|
Post by Shinigami on Feb 5, 2010 13:02:08 GMT -5
Han grinede"nej det er min måde at sige at måske kan vinde over mig i en kamp uden våben og det med hvor gammel man er er jeg ligeglad med"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 5, 2010 14:07:12 GMT -5
Hun nikkede langsomt, det var forståeligt. "Så De mener at jeg kan slå Dem i kamp?" Spurgte hun nysgerrigt, hun studere ham kort. "Jeg kender ikke racen De er af, og denne race er ikke skrevet i en bog på alle de biblioteker jeg har været på, og det er alle." Sagde hun spørgende, og så nysgerrigt.
|
|
|
Post by Shinigami on Feb 5, 2010 14:15:26 GMT -5
Han smilede "ikke alle racer har en historie og der er også nogle der ikke vil blive set" han så på hende "og det er en kamp uden våben"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 5, 2010 14:32:20 GMT -5
"Det er sandt, ikke alle racer har en historie, eller ikke vil blive set." Svarede hun langsomt. "Tror De virkelig at jeg kan slå dem i kamp, uden våben?" Spurgte hun undrende.
|
|
|
Post by Shinigami on Feb 5, 2010 14:41:19 GMT -5
"ja og det er fordi at du er hurtig og lille i forhold til mig men skal vi ikke finde ud af det" han så smilende på hende "og hvis du har lyst så er det med eller uden evner"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 5, 2010 14:58:52 GMT -5
"Med evner." Svarede hun uden tøven. Hurtigt stilte hun sig i angreb stilling, dog uden at angribe, han skulle komme med udfaldet.
|
|
|
Post by Shinigami on Feb 5, 2010 15:09:01 GMT -5
Han tænkte lidt hvad for et angreb han skulle begynde med han valgte et lille slag "godt" han slog hurtigt efter hendes mave
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 6, 2010 2:56:48 GMT -5
Hun snurrede blot væk, og undveg sådan slaget, hun stoppede lidt væk fra ham, for derefter at sparke ud efter hans ben, i håb am at han ville falde, straks efter for hun op imod ham hun knyttede næven den fløj hurtigt igennem lyften imod hans mave.
|
|
|
Post by Shinigami on Feb 6, 2010 3:07:33 GMT -5
Han faldt da hun sparket så han lå på jorden og så hendes slag ramte ved siden af han rullede rundt så han var lidt væk fra hende "du skal være hurtigere end det" han rejste sig op så han stod på hænderne
|
|