|
Post by yukimaru on Feb 3, 2010 13:11:37 GMT -5
han gloede lidt på hende og lagde si ind til hende óg lå der til det begyndte at komme lys igen og han blev normal
|
|
Siri
Full Member
waryl formskifter warlock
|
Post by Siri on Feb 3, 2010 14:05:22 GMT -5
Hun smilte bare, og kaninen forsvandt. Varulvens pæls var dejlig blød og varm, men hun trykkede sig ikke ind til ham, selvom hun frøs en smugle. Hun vågnede lige så snart en lys stråle ramte ind under busken, hun slog øjnene op, og vendte hovedet imod ham. "Er du vågen?" Hviskede hun næsten lydløst.
|
|
|
Post by yukimaru on Feb 4, 2010 7:56:12 GMT -5
yukimaru vågnede og kikkede på hende han havde ikke noget tøj på det var blevet ødelagt da han forvandlede sig selvom han var rimelig ligeglad med at han ikke havde noget på han mente ikke det var den store forskel ikke at have noget på
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 4, 2010 9:15:29 GMT -5
Hun lukkede øjnene da hun opdagede han var nøgen, dog havde hun kun set på hans brystkasse. Hun mumlede et eller andet, og et par bukser, en bluse og undertøj dukkede op og landte på hans mave.
|
|
|
Post by yukimaru on Feb 4, 2010 13:30:41 GMT -5
han tog tøjet tog det på og kikkede på hende "øhhh hvordan gjorde du det"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 5, 2010 8:17:05 GMT -5
"Tsh, som sagt, jeg er warlock, en slags magiker." Forklarede hun hurtigt. "Er du færdig?" Spurgte hun lidt efter, hun havde ikke helt lyst til at åbne øjnene for tidligt, da tanken om ham nøgen skræmte hende en smugle.
|
|
|
Post by yukimaru on Feb 7, 2010 6:10:26 GMT -5
han kikkede på hende og svarede "ja jeg er færdig nu"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 7, 2010 12:43:00 GMT -5
Hun åbnede øjnene og stirrede på ham. "Hvorfor løb du ikke efter kaninen?" Spurgte hun langsomt, og stirrede fortsat på ham.
|
|
|
Post by yukimaru on Feb 8, 2010 0:49:04 GMT -5
"hvad øøhh kanin j-jeg kan altså ikke huske nogegt sådan rigtigt " han kikkede på hende han kunne aldrig huske hvad der skete når han var varulv
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 8, 2010 13:12:54 GMT -5
"Okay, men jeg frem tryllede en da du var varulv, men du løb ikke efter den." Svarede hun smilende.
|
|
|
Post by yukimaru on Feb 9, 2010 1:12:56 GMT -5
"nåå øhm det hved jeg ikk " han kikkede undrende på hende "hvorfor gjorde du det egentlig"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 9, 2010 9:25:48 GMT -5
Hun smilte drillende. "Du så bare sulten ud." Svarede hun drillende og kravlede ud af busken, da hun kom ud i lyset rejste hun sig op, og gik over til det nærmeste træ, for at sætte sig op ad det.
|
|
|
Post by yukimaru on Feb 11, 2010 2:06:34 GMT -5
han gik igen over til hende og satte sig ned han vidste ikke helt hvordan hans varulve form ikke kunne gøre hende noget måske fordi han ku lide hende lidt
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 12, 2010 6:11:34 GMT -5
Hun smilte, og rejste sig endnu engang op, denne gang for at kravle op i et træ, hun satte sig på en af de øverste græne og så ud over skoven med et drømmende blik.
|
|
|
Post by yukimaru on Feb 12, 2010 10:46:32 GMT -5
han kikkede op på hende og begyndte at kravle op mod hende
|
|