Siri
Full Member
waryl formskifter warlock
|
Post by Siri on Dec 25, 2009 12:35:57 GMT -5
hun så tænksom ud et øjeblik, det med føelser var ikke et specielt godt kendt område for hende. "Der er vel andre end mennesker." svarede hun smilende, og det lykkedes sådan set.
|
|
|
Post by yukimaru on Dec 25, 2009 14:48:17 GMT -5
"ja det der sikkert heh " han gik rundt i et af træerne i nærheden og kikkede mod himlen "der er noget galt her "han snusede mod himlen
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 25, 2009 14:53:47 GMT -5
Hun smilte. "Jeg håber da vel ikke det er fare."svarede hun ironisk og så nysgerrigt på ham.
|
|
|
Post by yukimaru on Dec 25, 2009 14:56:11 GMT -5
han kikede ned på hende igen med en ulve knurren og med røde øjne der kom en mand løbende i nærheden med et sværd yukimaru viskede kort "akathsu" og hoppede ned foran hende
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 25, 2009 15:48:34 GMT -5
hun smilte koldt og nådesløst. "flyt dig! og en advarelse til dig den anden, flygt eller dø!" hun vippede kort med skulderen så buen faldt ned i hendes hånd, med den anden trak hun en pil op og satte den på buen, det hele to ca. to sek. "forsent" hun skød pilen afsted og ramte manden i brystet. "ærgeligt hvis du kendte ham." hun smilte.
|
|
|
Post by yukimaru on Dec 27, 2009 6:41:22 GMT -5
manden rejste sig uden besvær op og tog pilen ud af maven og knurrede yukimaru kikkede på hende "de her er ikke nogen man bare spøger med hvordan de fandt mig aner jeg ikke" han løb mod manden og sparkede ham med en stor kraft ind i et træ som han rejste sig fra igen
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 27, 2009 7:14:22 GMT -5
hun smilte, endenlig noget sjov, en mand der ikke tog skade kunne man kæmpe lang tid med, det var sådan hun tænkte lige i det øjeblik. "og "de her" er?" spurgte hun og lagde endnu en pil på strengen, mens en ny formede sig i luften, hun stak den nylavede pil om i pilebundet på skulderen og affyrede endnu en pil, denne ramte manden i skulderen så han fløj ind i næste træ.
|
|
|
Post by yukimaru on Dec 27, 2009 8:02:29 GMT -5
manden rejste sig op igen men lidt mere svækket end før og gik mod dem med en katana i hånden "de hedder akatshu og er en gruppe som ikke er helt svage "
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 27, 2009 8:08:42 GMT -5
hun skød endnu flere pile afsted, alle ramte ham og sendte ham til jorden og for hver pil der blev skudt afsted blev der lavet nye og lagt i hyldsteret. "og denne gruppe er ude efter dig fordi?" spurgte hun så lidt efter da endnu en pil var blevet skudt afsted og havde ramt ham i panden.
|
|
|
Post by yukimaru on Dec 27, 2009 13:35:25 GMT -5
manden rejste sig ikke op og forsvandt igen "fordi jeg er leder af en bande som de ikke bryder sig særligt om jeg har mange fjender " han kunne mærke en i nærheden en general ikke godt
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 28, 2009 8:19:47 GMT -5
hun fjærnede en lille sort hår lok der havde siddet foran hendes øjne mens hun skød, og nu irriterede den hende, lidt efter så hun sig nysgerrigt, næsten for håbningsfuldt omkring, men intet var til at se, hendes næse blev lidt efter en hunde snude og hun lugtede dem ca. 500 meter der fra. "næste levende billede." råbte hun bare i deres retning. "jeg håber du ved hvor mange der er?" spurgte hun smilende og gjorde sig klar til endnu en omgang, måske kom der flere end en denne gang?
|
|
|
Post by yukimaru on Dec 28, 2009 8:44:24 GMT -5
denne gang kom der en general som var en del stærkere end de andre han han kikkede på ham og derefter over på siri "hold dig til de andre jeg tager ham her " yukimaru parrerede et slag som kom ligem od ham fra generalen og hoppede tilbage og knurrede
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 28, 2009 8:52:31 GMT -5
hun smilte. "endelig noget sjov i gaden." et sværd kom frem i hendes hånd og tog imod et baghånds slag, mens hun grinte. "kom nu, var det alt du havde?" spurgte hun spidst og tog imod endnu et slag fra en anden mand, inden længe kæmpede hun imod fire store pumpede mænd. "det er lidt unfair syntes i ikke?" spurgte hun koldt og formede sig til en endnu mere pumpet mand. "nu er det fair." sagde hun og pærerede endnu et slag, og lagde et baghånds angræb ind imod manden der stod foran hende, de andre havde næsten tabt deres våben da hun omformede sig.
|
|
|
Post by yukimaru on Dec 28, 2009 8:55:30 GMT -5
yukimaru parrede nogle slag og slog mod manden som blev ramt og rød op i luften hvorefter yukimaru fløj mod ham og sparkede ham ned igen han fik kløer på hænderne og løb mod ham
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 28, 2009 9:04:08 GMT -5
"hvad med lidt puste rum? jeg får klaustroforbi af det her." sagde hun, og de to af mændene blev pludsligt låst fast i en meget underlig stilling, den sidste så forvirret på sine med arbejdere, men et slag fra Siri fik han på andre tanker, imens han havde set på sine venner havde hun formet sig tilbage til sit normale udseende.
|
|