|
Post by yukimaru on Jan 2, 2010 11:25:01 GMT -5
yukimaru kastede manden rundt så han lndede op af et træ og gik lidt tilbage forpustet "grr jeg må ende det her hurtigt " han løb mod ham og stakt kløerne ind igenem hans hovede og hoppede tilbage "jeg hader dem"
|
|
Siri
Full Member
waryl formskifter warlock
|
Post by Siri on Jan 3, 2010 11:24:47 GMT -5
Efter at have slået den først ihjæl "befriede" hun en anden og begyndte at slås imod ham, det tog ikke ret lang tid inden han også var død og den sidste mand blev sluppet fri. " et enkelt spørgsmål Yukimaru, vil du have æren af den sidste eller må jeg?" spurgte hun kort og låste manden fast igen for at vente på et svar.
|
|
|
Post by yukimaru on Jan 6, 2010 15:20:55 GMT -5
"naaah det må du godt " sagde han og satte sig ned og tog en tår af en drik han havde med som helede mulige sår
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 7, 2010 10:00:00 GMT -5
Hun smilte ondskabsfuldt. "okay, skal det være unfair eller fair?" spurgte hun sig selv, og mærkede lidt om hun i det hele taget kunne tåle mange slag til. Hun valgte dog at kæmpe fair, og slap manden løs igen. Pludsligt sad en kastekniv i mandens skulder, det var gået så hurtigt at man ikke lagde mærke til at hun bevægede sig, samtidigt med at kniven ramte trak hun en pil tilbage på buen og skød, den ramte manden i hans anden skulder.
|
|
|
Post by yukimaru on Jan 9, 2010 6:23:47 GMT -5
yukimaru sad bare og betraktede hende hvordan hun kæmpede hun var rimelig god
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 9, 2010 14:52:04 GMT -5
Hun smilte mens hun kæmpede. En ny pil ramte manden i maven, men han gav igen og svingede sit sværd imod hende, hun trådte elegant et skidt tilbage og drejede en halv omgang, for derefter at affyre endnu en pil, der sendte manden til jorden, dog var han ikke helt død, noget der undrede hende en smugle. En kaste kniv sad nu i hjertet på ham, endnu en gang kune man ikke se at hun rørte sig.
|
|
|
Post by yukimaru on Jan 10, 2010 13:30:23 GMT -5
yukimaru klappede "godt godt du faktisk god til det der" han gik mod hende og kikkede hende i øjnene og vendte sig om
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 11, 2010 6:42:35 GMT -5
Hun smilte. "tak for de pæne ord, du er nu heller ikke værst." hun sendte et par pile afsted for en sikkerhedskyld, de ramte alle mændene et eller andet sted i overkroppen. Hun gik langsomt over og trak pilene og knivene ud fra de sammen sukne skikkelser.
|
|
|
Post by yukimaru on Jan 13, 2010 2:27:44 GMT -5
"hmm nogen gange er det heldigt jeg her en varulv som i den her situation andre gange er det dårligt " han sukkede der var mange som var bange for ham på grund af det det var derfor han boede alene i skoven
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 13, 2010 8:27:31 GMT -5
Hun smilte. "er det så slemt? Altså der er vel også nogen der ikke vil være sammen med mig fordi jeg er warlock, altså, jeg er ligeglad." svarede hun smilende.
|
|
|
Post by yukimaru on Jan 13, 2010 10:40:18 GMT -5
"ej men ville du måske være sammen med en som er varulv " sagde han og kikkede på hende
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 14, 2010 8:16:17 GMT -5
"vil du være sammen med en som er warlock?" Spurgte hun i samme tonefald. Hun gik tættere på ham, hun gik bare stille og rogligt uden tegn på at ville noget. "hvorfor skulle jeg være bange for dig? Jeg kan dræbe dig med et par skud." Svarede hun med et ubekymret udtryk.
|
|
|
Post by yukimaru on Jan 14, 2010 15:18:16 GMT -5
"heh hør varulve i hvert fald mig er rimelig hårdføre jeg leder en bande og er ikke ligefrem svag men der er også to dage til fuldmåne så vidt jeg husker"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 15, 2010 8:05:59 GMT -5
Hun smilte. "ja, to dage. jeg kan nå at dræbe dig inden, du så hvad jeg gjorde ved dine fjender, låste dem fast, slap en fri og drabte ham, sådan kunne jeg jo også gøre imod dig, bare mens du er låst fast." svarede hun smilende og gik fortsat stille og rogligt imod ham, men denne gang løftede hun skulderen, så buen faldt ned i hendes hånd, lagde en pil på og afyrede, den fløj forbi hans hovede hvis han eller blev siddene, ellers vidste hun ikke hvor den ramte, hvis den ramte ham. Kort efter den susede forbi ham pulveriserede den, og hun tog buen på skulderen igen, for derefter at sætte sig ned ved siden af ham med et stille, men stadig ondskabsfuldt, smil, hun virkede upårørt af at sidde ved siden af ham, godt nok var han varulv, men hvad gjorde det? han ville dræbe hende, hun var ligeglad, ligeglad med at dø, hun var ikke bange for døden, hvis hun havde troet på gudsriget og helvede ville hun ønske hun havnede det samme sted som sine forældre, men et andet sted end Dusørjageren, som havde udgivet sig som hendes far.
|
|
|
Post by yukimaru on Jan 15, 2010 13:05:19 GMT -5
"mener bare trænger til at snakke med nogen en gang i mellem" han gik lidt rundt og tænkte
|
|