tezza
Full Member
varyl sensuel d?mon animagus
|
Stormen
Jan 22, 2010 7:43:58 GMT -5
Post by tezza on Jan 22, 2010 7:43:58 GMT -5
Det hade være en klar kold dag det meste, af dagen men nu var store mørke skygger og vinden var tage til. Tezza hade fuldt en vej gennem skoven og komme ud på et åben område hvor hun svagt kunne skumte gårde rundt omkring og nøgne marker, hun hade være ude at gå samme med andre sygeplejersker og nogle syge børn på en udflugt. men da det var ved at trække om var de andre tage tilbage mens Tezza var gåede hvider i nysgerrighed. hun var bleven til en sne ræv for ikke at skille sig for meget ud, hun var komme midt ud på en mark, og før hun viste af det snee det og blæste kraftig. hun kunne næsten ikke se for sneen hun fik i øjne og vinden der ruske i hendes lille krop, hun prøve at få hvider og endt med at stoppe. hun prøve at se om hun kunne finde ly men hun var for lille, så hun prøve at blive et menneske men vis nogle så hende ville hun line en skygge i det fjerne på grund af sneen, hendes hår blev ruske til siden, hun hade ikke kjole på for en gang skyld men sin sygplejske uniform på da hun jo stadig var på arbejde på en måde.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 22, 2010 8:02:38 GMT -5
Post by Niko on Jan 22, 2010 8:02:38 GMT -5
ikke langt derfra hørte en hunds gåen. det var en jagthund. en af de små hurtige. den havde lugtet nogen ude i sneen og man kunne svagt høre i sneen nogen store støvler som trådte sneen ned. en sort skygge kom nærmere imens at den kom nærmere. da den var tæt på kunne man se at det var en mand. i hans hånd holdte han et jagtgevær og hunden skulle faktisk ha fundet en ræv som han havde skudt efter men den måtte ha været sluppet væk hunden kom over til kvinden og gøede tilbage manden kom nærmere og stoppede ved hunden og så på kvinden med sine smukke blå øjne. han kunne se hun ikke havde ordenligt tøj på og smilte lidt. "frøken er det ikke en god ide at komme i ly" spurgte han højt for at hun kunne høre det igennem stormen.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 22, 2010 8:18:01 GMT -5
Post by tezza on Jan 22, 2010 8:18:01 GMT -5
Tezze hade stået helt roligt, og kigge rundt så godt hun kunne ind til hun hade hørt hunden. hun dreje hovedet men hendes hår var i vejen så hun kunne kun lige skimte manden, hun fik fjerne håret fra sin øjne og så lige ind i hans smukke blå øjne med sin mørke mystiske øjne, hun stod roligt og betragte det hun så. "jeg blev fange i stormen mens jeg var på tur med de syg børn" fik hun råbt til ham igennem stormen, hun så ned på hunden hun elske dyr i sær små dyr unger og hunden var så lille at hun troede den var en lille unge.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 22, 2010 8:22:36 GMT -5
Post by Niko on Jan 22, 2010 8:22:36 GMT -5
i sne vejret kunne man ikke se at hunden var en helt almindelig beagle som var voksen. Manden hed Niko og smilte og så rundt. "vil du i ly. der ligger en stald ikke langt her fra" spurgte han med det varme smil. i det jagttøj og det gevær skulle man tro han var millioner eller adelig. han fik pludselig et ordenlig vindstod i ansigtet og han lukkede øjnene. han så på hende da det lagde sig igen og han smilte blot. hunden snussede til hende.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 22, 2010 8:29:17 GMT -5
Post by tezza on Jan 22, 2010 8:29:17 GMT -5
Tezza så igen på hunden hun lugte nok lidt af ræv, hun så på ham og så ham and. hun så en god mulighed for at leve luksus han så rigtig rig ud, hun smile blot et sødt smile og lod blidt sin sensuelle evner begynde at påvirke ham, "det lyder godt jeg er begyndt at fryse noget så skrækkeligt" hun smile sødt og fik fjerne håret fra hendes kønne ansigt. "de kan måske vise mig vejen jeg kender ikke det her område særlige godt" hun blinke med øjne og så varmt på ham med øjne der var svære at stå i mod
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 22, 2010 8:34:55 GMT -5
Post by Niko on Jan 22, 2010 8:34:55 GMT -5
hun havde slet ikke skulle bruge sine evner mod ham. hendes øjne havde haft fanget ham fra starten af. han tog sin jakke af og lagde over hende og holdte om der og begyndte at fore hende hen af vejen. det var tydeligt at hendes evner ikke var nygtig rigtige. han fløjtede og hunden kom over til ham. han førte hende stille vidste til en flot stald og åbnede og lod hende komme ind først og så hunden og til sidst ham selv. han pustede ud af de kom ind og så på hende og hans smukke grå sølv hår var lidt pjusket efter stormen. han smilte til hende og gik over og så på hende. "bare ha jakken på til du for varmen" sagde han og lagde armende om hende for at hun kunne holde armen.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 22, 2010 9:01:51 GMT -5
Post by tezza on Jan 22, 2010 9:01:51 GMT -5
Hun smile bare og troede nu det var hendes evner der hade snuppe ham, hun fuldt roligt med ind i grine hun lidt lumskt da hun syntes det var en god fisk hun hade fået på krogen, hun fuldt med og så rundt i stalden. ikke lige et sted hun helst ville være, men hun sag ikke noget hun så på ham og fnise og rette hans hår lidt, hun smile og så på ham "det virkelige alt for venligt af dem men de må da selv fryse" hun så på ham og så ham op i øjne og smile blidt og stilte sig lidt tæt på ham.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 22, 2010 9:33:38 GMT -5
Post by Niko on Jan 22, 2010 9:33:38 GMT -5
han smite og rystede på hovedt. "det går nok. "pludselig kom alt vandet på hans krop over i hans hånd og han lagde det i en vand spand. hun smilte stille og på hende. "du er faktisk vildt smuk" sagde han og så ind i hendes øjne.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 22, 2010 9:43:24 GMT -5
Post by tezza on Jan 22, 2010 9:43:24 GMT -5
hun så på ham og smile, "nu smire de " selv hun vist det var sandt men hun ville ikke over drive. hun så på ham, "de selv meget smuk." hun smile blidt mens hendes sensuelle evner bare omslutte ham, "jeg har det varmt nok nu tak" hun smile og tog jakken og rakte ham den, mens hun smile venligt.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 22, 2010 12:19:51 GMT -5
Post by Niko on Jan 22, 2010 12:19:51 GMT -5
han smilte og tog imod jakken det var ikke hendes evner som gjorde noget ved ham. han var forelsket. den stærkeste følelse. han så på hunden og lagde jakken over den og den logrede med halen.. han smilte og så på hende. han holdte hånden over jorden og en smuk gul rose kom op af jorden og hen tog den stille i hånden og rakte hende den.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 22, 2010 15:39:38 GMT -5
Post by tezza on Jan 22, 2010 15:39:38 GMT -5
Tezza smile og så på rosen og fik sig selv til at rødme, hun var ikke rigtig forelsket hun var kun ude efter de penge hun troede han hade. hun smile og tog i mod rosen, "mange tak" hun smile blidt og så på hunden, "nååå du er da nutte " hun smile hun elske små nutte dyr det aller bedste var dyr unger og så børn dem ville hun beskytte med sit liv vis hun kunne, stormen tog til og tezza gøs svagt, "det ser ud til jeg bliver nød til at være her i lidt tid." hun så på ham.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 22, 2010 15:48:20 GMT -5
Post by Niko on Jan 22, 2010 15:48:20 GMT -5
han smilte til hende og hans varme blå øjne så på hende. "det... det gør da nok heller ikke noget vel" spurgte han og så på hende. han synes faktisk at hun var noget af det smukkeste ud over det lille føl der næsten lige var kommet på hans gård. han så ned på hendes figur og så op på hende.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 22, 2010 15:55:52 GMT -5
Post by tezza on Jan 22, 2010 15:55:52 GMT -5
"næææ selv om mit arbejde nok savner mig en smule" hun smile skævt, og lod som om hun hade lidt skyld følelse over det. "mund det i orden med ejer jeg er her jeg vil nødig skabe problemer " hun tog sig til armen, mens hun så rundt før hun rette de smukke øjne mod ham. hendes hår dække hendes venstre side af ansigtet, "øhm må jeg spørge hvad deres navn er....jeg hedder Tezza men jeg bliver kaldt tez" hun smile og så på hunden "og hvem er din lille ven" hun satte sig på hug og nusse hunden bag øret "du er da bare bedårende " sag hun med en sød stemme.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 22, 2010 16:26:31 GMT -5
Post by Niko on Jan 22, 2010 16:26:31 GMT -5
han smilte og tog forsigtig hånden op til hendes ansigt og log sine fingre glide igennem hendes hår og om bag hendes øre. "jeg er niko. og dette er Galaxy" hunden så på niko da han sagde dens navn. den gøede glad. Niko så på tezza og smilte. "de har et bedårende navn Frøken Tezza" sagde han og smilte. han lod forsigtigt sit ansigt nærme sig hendes,
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 22, 2010 16:31:29 GMT -5
Post by tezza on Jan 22, 2010 16:31:29 GMT -5
"bare kald min Tezza tak...eller Tez vis det er nemmer" hun smile og mærke hans hånd gennem sit hår ved hendes ansigt. hun så godt hans ansigt kom nærmer, hun smile bare og stod helt stille. vinden tog til uden for stalden, og det lød ikke til det ville holde op før om nogle timer. Tezza så rundt og gik så hen og satte sig på en tønde med låg på, hun smile men et gav låget efter og tezza vine og faldt ned i tønden med bene oven ud, det hade ikke være en del af hendes plan over hovedet, hun prøve at hive ned i sit arbejdes tøj mens hun også prøve at komme op igen hvilke ikke rigtig lykkes.
|
|