tezza
Full Member
varyl sensuel d?mon animagus
|
Stormen
Jan 24, 2010 14:34:26 GMT -5
Post by tezza on Jan 24, 2010 14:34:26 GMT -5
"okay....skal vi sige klokken 6" hun smile lumskt, hun lag på da de blev enige hun sag kun "glæder mig" før hun lag på. hun begyndt at finde tøjet det skulle ikke få hende til at se billig ud og heller ikke over dreven smart, men det var svært da hun jo var på grænsen til fattig. hun fandt en t-shirt og et par jens og et par højhæle hun hade ikke noget finer ud over sin kjole men den var sikkert for meget, hun smile lumskt "jeg har ham hvor jeg vil have ham" grine hun stille til sig selv og vente ellers på dagen hvor de skulle mødes. tøjet hun finder.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 24, 2010 14:38:52 GMT -5
Post by Niko on Jan 24, 2010 14:38:52 GMT -5
det var dejligt at skulle ud med en pige som hende. Niko fandt sin fars gamle smoking fren den han havde haft på da han blev gift anden gang. han tog den på og smilte *passer perfekt... tak far* han ventede til dagen og da dagen kom stod han inde i blomster butiken med en paraply da det var begyndt at regne' *hvor er det bare tybisk* tænkte han han sod med en smuk gul rose i hånden og håbede ikke på at hun brandte ham af.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 24, 2010 14:50:36 GMT -5
Post by tezza on Jan 24, 2010 14:50:36 GMT -5
Tezza var bleven kaldt på arbejdet da en af de børne patiner, hun passe ville have hun var der mens han blev behandlet. tezza var netop på vej tilbage, løben gennem regnen i det tøj hun skulle have på til deres ja date. hendes hår var sat op i en hestehale men den var en smule ødelagt, "forbande arbejde forbandt vejer" hendes lumske øjne var fremme, og de så ikke venlige ud med et faldt hun for over og lod sig blive en sne ræv, det hade ikke en gang være med vilje. hun rulle ind i et skilt der runge noget da hun ramte det, hun ryste på hovedet og mærke hendes pels var gennem blød.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 24, 2010 15:04:43 GMT -5
Post by Niko on Jan 24, 2010 15:04:43 GMT -5
Niko var ved at give op da han havde ventet i en time nu. han så på ejeren som smilte et undskyld smil men de skulle lukke. han nikkede og gik ud og åbnede paraplyen og så på rosen. "hmm måske var hun ikke intrasseret i mig alligevel" sagde han trist og begyndte at gå.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 24, 2010 15:12:13 GMT -5
Post by tezza on Jan 24, 2010 15:12:13 GMT -5
Tezza var komme hvider, og skynd sig hjem og skifte til det hun lige hade fået reven ud af skabe. en let siden siden grøn kjole, hun kom til butikken og nåde lige at snakke med ejerne der fortalt hvad vej han var gået. hun løb efter ham hun var selvfølegi bleven våd da hun ikke eje en paraply. hun fuldt hans duft og kunne se ham længer fremme hun kunne kende hans hår, "Niko! vent lidt" da hun stod en halv meter fra ham stoppe hun og bukke dybt "jeg ked af jeg kommer så sent...men mit arbejde...og så faldt jeg...så skulle jeg skifte tøj...og...undskylde" hun holdt sig bukke mens hun tænkte *kom nu kloven hop på den få medlidenhed med mig* hun kunne ikke se ham da hendes lang hår hang i vejen, hun hade tage heste halen ud.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 24, 2010 15:23:33 GMT -5
Post by Niko on Jan 24, 2010 15:23:33 GMT -5
da hun råbte på ham stoppede ham og lukkede øjnene. da hun stod lidt fra ham bukket havde han ikke vent sig om... "tror du at jeg vil leges med... tror du at jeg bare er en man skal lege med følelserne." spurgte han og vente sig om. man kunen tydeligt fornemme at han ikke var en der ville leges med. han så på hende og fnøs lidt. "du kunne ha ringet til butiken. men nej hellere dolke mig" sagde han og så på blomsten i sin hånd.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 24, 2010 15:30:04 GMT -5
Post by tezza on Jan 24, 2010 15:30:04 GMT -5
*hmmm jeg må vist skrue lidt op* tænkte hun og lukke hænderne om kjolen for neden, "jeg virkelige ked af det....men jeg kunne ikke ringe....jeg har ingen mobil....og drengen ville have jeg var der under hans behandlingen....jeg virkelig ked af det" hun så op hendes hår gled væk fra ansigt "vil du ikke nok tilgive mig" hun fik tåre frem i øjne der blande sig med regnen der hade gjort hende godt gennem blødt, "jeg gade glæde mig sådan....det hade jeg virkelige" hun tog hænderne for ansigt og bukke hovedet lidt. folk der kom gåenden på gaden så underne på dem, en kvinde stoppe og gik hen til Tezza. "undskylde mig men...hvad sker der...har han gjordt dig noget" kvinden så på Niko og så tezza, Tezza ryste på hovedet "nej....jeg har....jeg brændt ham af ved et uheld " sag hun med gråd i stemmen, kvinden strøg hende over håret før hun så på niko "du må heller komme hjem barn du jo driv våd...og de burte ikke være så hård ved hende" sag kvinden alvorligt og tog tezza under paraplyen og begyndt at gå med tezza mens hun forklare vejen hjem til sig selv.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 25, 2010 13:20:35 GMT -5
Post by Niko on Jan 25, 2010 13:20:35 GMT -5
niko så på kvinden og så på tezza lidt efter hun kom ind under kvindens paraply ville alt vand på hende pludselig forsvinde og var i Nikos hånd. han så på hende. da det var sket blomstrede det om tezza med gule roser. Niko så på hende og var lidt ked af det. men han vidste en ting. han ville ikke leges med. han ville ha ægte kærlighed og han var alsår faldet for hende.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 25, 2010 13:27:26 GMT -5
Post by tezza on Jan 25, 2010 13:27:26 GMT -5
både tezza og kvinden stoppe og så underne på de gule roser, tezza smile bag sit hår og mærke hun var tør. hun tog en af roserne og snuse til den, *sådan en forelsket nar* tænkte hun men fik de søde smile frem og de våde øjne og så tilbage på ham og snøfte, kvinden så på dem og smile og ryste på hovedet. "Unge nu om dag" sukke hun og gik så tezza igen stod i regnen "får jeg en chance til....jeg lover jeg ikke brænder dig af igen" hun stod med rosen op ved munden og så på ham med de søde øjne mens regne gjorde hende driv våd igen.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 25, 2010 13:44:28 GMT -5
Post by Niko on Jan 25, 2010 13:44:28 GMT -5
han gik over til hende og låd paraplyen dække hende mens at han lod vandet forsvinde fra hende. "jeg vil bare ikke såres. jeg har set min far da jeg fandt noget han havde holdt hemmeligt. han var såret så det vil jeg ikke opleve" sagde han og lagde hånden på hendes kind og nussede den.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 25, 2010 13:52:41 GMT -5
Post by tezza on Jan 25, 2010 13:52:41 GMT -5
hun så på ham, hun holdt de søde øjne og stod med rosen for munden. "det var virkelige ikke min mening at komme så sent....men det var virkelige vigtig for den dreng jeg blev hos ham...han har måske ikke langt igen på grund af sin sygdom" hun så på ham og lag hånden oven på hans som han hade på hendes kind, hun så ham ind i øjne hendes øjne så yders overbevisene ud. hun tog rosen væk fra munden og stod bare med den ved bryst, hun bed sig i læben og forsigtig lod hun sin læber rør hans bare ganske let, *kom så fald nu i du kan ikke modstå det her * hun stod stille med halv åbne øjne og bare så ind i hans mens hun holdt det meget blide øm kys i 2 minutter før hun trak hovedet til sig og så genert væk.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 25, 2010 14:02:16 GMT -5
Post by Niko on Jan 25, 2010 14:02:16 GMT -5
da hun trak hovedt væk havde han lukket øjne og da hun var lidt væk fra hans hoved tabte han paraplyen og tog fat om hendes talje og hev hende ind til sig og kyssede hende. regnen piskede ned over dem og gjorde dem våde men han var ligeglad han synes det var virkelig fantastisk. dette var bedre end drømme.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 25, 2010 14:08:25 GMT -5
Post by tezza on Jan 25, 2010 14:08:25 GMT -5
Tezza fik store øjne da han tog om hendes talje og hev hende ind til sig, hun kysse igen og tabt rosen der nu lå på fortovet ved paraplyen i regnen, hun lag hænderne på hans kinder og lukke øjne og spille bare forelsket. ind i grine hun *sådan ja lige i min favn nu er din penge mine meget snart* hun lod ellers bare som om hun nød kysset og bare glemte regne og de var våde, folk så underne på dem og til sidst stod en gammel mand på den anden side og råbte "Kan i så stoppe, man står ikke og kysser på en offentlig gade....små bøller ikke som i min dag" tezza brød kysset og sukke dybt og åbne øjne og så ham ind i øjne, hun nusse hans kinder og smile mens hendes øjne så helt fortabt ind i hans.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 25, 2010 14:14:42 GMT -5
Post by Niko on Jan 25, 2010 14:14:42 GMT -5
da manden råbte så Niko op og knyttede næven og op foran manden kom der en jord mur og han så ind i hendes øjne. "men det var jo dengang" sagde han og grinte lidt. han tog paraplyen og rosen op og satte rosen i hendes hår og gjorde dem tøre og gik mod rasturagen.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 25, 2010 14:20:56 GMT -5
Post by tezza on Jan 25, 2010 14:20:56 GMT -5
Tezza så på ham og så mod manden, hun spille overrasket da murren kom. hun fnise og så på ham og fuldt efter ham, hun tog blidt hans hånd og smile sødt. hun fuldt med til rasturangen og syntes det så rigtig fint ud, hun smile inden i nu var hun sikker på han hade penge. "er det der vi skal ind....det ser fint ud" hun bed sig i læben og holdt ham bare i hånden.
|
|