Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 22, 2010 16:37:06 GMT -5
Post by Niko on Jan 22, 2010 16:37:06 GMT -5
han så hun gik og smilte plot. da hun faldt i tønden var han ved at lå og så hendes trusser da hun faldt og rødmede lidt. han gik over til hende og tog fat under hendes ben og bag hendes ryg og hev hende op i sine arme som var stærkere ind de så ud til. han så på hende og smilte. "er De okey" spurgte han og var bekymret for at hun var kommet til skade.
|
|
tezza
Full Member
varyl sensuel d?mon animagus
|
Stormen
Jan 23, 2010 4:24:58 GMT -5
Post by tezza on Jan 23, 2010 4:24:58 GMT -5
hun rødme da han fik hende op og så på ham, "øhm jeg har det fint...ingen skade sket" hun smile uskyldig "øhm du må godt sætte mig tak vis du vil" hun smile og lod en hånd lægge sig på hans kind, og nusse den som tak for han fik hende op af tønden. hun smile og så på ham, han var nu sød men hun måtte fokuser på målet det var kun for pengenes skyld, det due ikke vis hun rigtig faldt for ham.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 23, 2010 4:54:41 GMT -5
Post by Niko on Jan 23, 2010 4:54:41 GMT -5
han smilte og gik over til høet og lagde hende stille ned. da hun var kommet ned i høet tog han fat i hendes nederdel på uniformen og ved den ned af så den sad ordenligt og hendes trusser ikke blev. set. han smilte og hørte pludselig noget. hunden så op og gik mod døren og gåede. døren til stalden åbnede og en mand stod i døren. han så på Niko og Tezza og kom ind og lukkede døren. et smil kom over niko og mandens læber. Niko rejste sig og gik over ti ham. "Niko sikke en overraskelse at se dig her. jeg troede du havde glemt alt om mig" manden og niko gav hånd og slog deres bryster mod hinanden og grinte. "ja undskyld makker men du ved man har jo travlt" manden så mod tezza med et listigt smil. "ja det kan jeg se" Niko så hvor han så og blev rød i hovedt "nej nej du misforstår det var ikke det jeg mente" manden grinte og klappede niko i ryggen. "bare rolig jeg siger det ikke til andre. jeg kom bare ud for at sikre mig mine dyr var i orden" Niko smilte og nikkede han vidste hvordan det var men man kunne jo ikke høre på samtalen at niko bare var en bonde.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 23, 2010 15:53:01 GMT -5
Post by tezza on Jan 23, 2010 15:53:01 GMT -5
Tezza så op på ham da han lag hende i høet, og bed sig i læben da han ratte på nederdelen. hun så mod døren da den gik op og så underne på manden ind til de hilst på hinanden, hun fuldt ellers bare med i samtalen og fnise da niko blev rød i hovedet da manden troede de hade noget sammen. hun lå roligt i høet og begyndt at føle sig varm, hun lag sig på siden og døse langsom hen og faldt i søvn i det lune hø, hun trak bene lidt op under sig og hendes hår lå ud i høet og lå lidt som et tæppe der var spredt godt ud.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 23, 2010 15:57:25 GMT -5
Post by Niko on Jan 23, 2010 15:57:25 GMT -5
Niko så hun var faldet i søvn og begyndte at hjælpe manden. "jeg tror faktisk at hun kan lig mig. hun virker nemlig så ... så kærlig" sagde han og smilte imens han hjælp. manden så på niko og grinte lidt. "men så tag hende tiger. det kan jo være du var noget ud af det. måske et bryllup eller noget andet" Niko grinte. "eller en til at tage sig af min når jeg kommer på sygehuset. tag dig nu sammen jeg er jo ikke kun ude efter en familie lige som du har vel" sagde niko og betragtede tezza med helt fortabte øjne. "hey niko pas nu på. du ved jo at mange smukke kvinder for det meste er ude efter penge eller er sensuel dæmon og der for kun ude efter et knal. det burde du vide du fik jo altid gode karaktere i skolen" Niko smilte blot. "tror ikke hun er det" sagde han og smilte
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 23, 2010 16:03:19 GMT -5
Post by tezza on Jan 23, 2010 16:03:19 GMT -5
Tezza sov blot og nød det varme hø, normalt ville hun aldrig drømme om at sove sådan et sted men hun var udmatte af arbejde og have gåede i det vær. hun vogne efter 2 timer, hun satte sig op og pille nogle strå ud af håret. vinden hade lagt sig hun kom op og stå og børste sig af, *jeg må heller komme hjem igen...arbejde venter....hvor blev niko af* hun så tænkeenden rundt og så ham ligge i høet og sove, hun smile lidt lumskt men fra bryste fisk hun en lille sedel op med hendes nummer og kun det, hun lag det i hans hånd og gik hen til stalden døren og åbne den, hun så på ham en sidste gang før hun blev en ræv og løb ud af døren ud i sneen og kulden tilbage til byen.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 23, 2010 16:08:48 GMT -5
Post by Niko on Jan 23, 2010 16:08:48 GMT -5
Niko havde ligget tæt ved hende med et smil på læberne. han mærkede ikke sedlen men en landmand sov jo også tungt da de arbejdede så meget. han vågnede af at hunden gøede af hende. han satte sig op og så mod døren hvor han så en ræve hale og sukkede. "hmm hvor er tezza, hmm måske kunne hun ikke lig mig alligevel" han sukkede og så på sin hånd med undrene øjne. *er det fra hende. hmm jeg tror jeg vil ringe senere og invittere hende ud* han rejste sig op og børstede sig lidt og så på hunden. "kom Galaxy nu skal vi vist også hjem"
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 23, 2010 16:14:47 GMT -5
Post by tezza on Jan 23, 2010 16:14:47 GMT -5
Tezza brugte 2 timer på at komme til byen, da sneen sænke hende. hun gik hjemme i kælderen og vente på han ville ringe, men hun vist også hun kunne blive kaldt på arbejde når som helst. mens hun vente gik hun rundt og fandt ud af hvad tøj hun skulle have på, og hun håbe han ringe for hun var sikker på hun hade fange en rigtig stor fisk denne her gang. hun fandt til sidst det hun ville have på vis han ringe, hun kendt jo mænd de ville altid ringe vis de bare hade lidt smag for hende.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 23, 2010 16:21:22 GMT -5
Post by Niko on Jan 23, 2010 16:21:22 GMT -5
der gik dage uden at hendes telefon ringede fra ham. alt strom havde været gået ude ved ham så der var intet. dog ringede han 4 dage efter og sad og håbede hun tog den. han så på nummeret og håbede han havde tastet rigtigt. han var ked af at han ikke havde kunne ringe men sneen havde haft ødelagt en mast der gav eleksitet over til hans område og hans naboer.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 23, 2010 16:24:37 GMT -5
Post by tezza on Jan 23, 2010 16:24:37 GMT -5
Tezza var lige komme ind med vare, da telefonen ringe. hun satte posen hun hade godt nok syntes det hade tage lang tid, men som en del af sit skuespil. skynde hun sig hen til telefonen og tog den og udbrød "Niko!" men hun tog sig sammen og smile og kom så "det Tezza" hun stod stille og smile lumskt mens hendes mystiske øjne selv om han ikke kunne se dem, men de grine næsten det var jo ikke spor sødt det hun gjorde kun at lægge op til ham fordi hun troede han hade penge.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 23, 2010 16:28:39 GMT -5
Post by Niko on Jan 23, 2010 16:28:39 GMT -5
Niko smilte da hun tog den. "hej tezza det er niko. jeg vil først undskylde fordi jeg ikke har ringet før men alt strom har været nede da en el mast har været faldt i sne vejret og så vil jeg spørger om.. hm du skal noget næste ude om fredagen" han rødmede selv om hun nok ikke kunne se det men han var virkelig flov over dette da han jo synes hun var helt fantastisk.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 23, 2010 16:34:06 GMT -5
Post by tezza on Jan 23, 2010 16:34:06 GMT -5
"åh...det okay det kan ske" hun smile lumskt, "øhm næste uge....nej jeg har fri den fredag hvad dag" hun fik sig selv det at lyde genert og lidt nervøs, hun så sig ind i det spejl der hang for and hende. hun ratte lidt på sit tøj, "øhm niko...jeg ville også lige sig tak for hjælpen....der i stormen....det var sødt af dig" hun smile lumskt og stod bare og så sig ind i spejlet.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 23, 2010 16:37:38 GMT -5
Post by Niko on Jan 23, 2010 16:37:38 GMT -5
han smilte lidt og sagde så. "ville spørger om du vil med i byen." han smilte da hun sagde tak og sagde stille. "men tezza det ville en hver ægte gentel mand da ha gjort" sagde han og så på de billeter han havde til en af de finere resturancer han havde nemlig fået den af sin kammerat fordi han hjalp med dyrende.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Jan 23, 2010 17:48:45 GMT -5
Post by tezza on Jan 23, 2010 17:48:45 GMT -5
"i byen...med dig....jo gerne" sag hun stille og genert, hun smile lumskt "nå hvor skal vi mødes" spurte hun genert og så sig ind i spejlet, hun var i gang med at tænke over hvad tøj hun skulle tage på og hvordan hun skulle sætte sit hår.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Jan 23, 2010 17:50:52 GMT -5
Post by Niko on Jan 23, 2010 17:50:52 GMT -5
"vi mødes i centrum ved den lille blomster handel" sagde han og smilte stille for sig selv. hun var jo også bare sød. det var ihvert faldt hvad han tænkte.
|
|