|
Post by Shinigami on Jan 26, 2010 9:36:52 GMT -5
frø rødmede og sagde "må mig og mine venner lege med børnene" frøen så med store øjne på tezza "vi vil så gerne lege med dem" Shinigami lavede 20 frøer ud over den første de havde alle mulige forskellige farver kimono på og så på hende
|
|
tezza
Full Member
varyl sensuel d?mon animagus
|
Post by tezza on Jan 26, 2010 10:15:45 GMT -5
Tezza smile "jo da men leg ikke for vild" hun satte frøen ned på gulve, børne vin og begyndt at lege med alle frøerne mens tezza sad på en stol og holdt øje med det hele.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 26, 2010 10:20:11 GMT -5
Frøerne begyndte at grinede da de legede med børnene og Shinigami rejste sig op og gik hen til tezza og sagde "hej du lille"
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 26, 2010 10:32:03 GMT -5
tezza så på ham, "hvem kalder du lille" sag hun roligt og så på ham, "hvorfor er du her....følger du efter mig" hun så ikke på ham men så på børne i steden for.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 26, 2010 10:46:28 GMT -5
"Både ja og nej" Shinigami så på børnene "og børnene havde brug for noget andet end det man ser hver dag" han tog mønt frem og lavede en illusion så mønten blev til en fugl der begyndte at flyve rundt i rummet
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 26, 2010 11:06:39 GMT -5
"muligt men stop med at følge efter mig" hun tog en pige op på skødet der var bange for frøerne, tezza tog en op i hånden og viste hende den ikke var farlig.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 26, 2010 11:12:05 GMT -5
Frøen så på pigen og sagde "jeg gør ikke noget jeg vil bare lege" og Shinigami så på tezza "du havde jo brug for hjælp i går hvis du kan huske det"
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 26, 2010 11:30:19 GMT -5
"jeg har ikke brug for nogle hjælp jeg er en enspænder undtagen når jeg er her med børne" hun så på børne og ikke ham.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 26, 2010 11:35:20 GMT -5
Han smilede og så på børnene "ja men man kan ikke altid klare sig selv" han lavede en ny illusion der lignede en tezza på en prik
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 26, 2010 12:15:45 GMT -5
"jeg kan har jeg gjordt i mange år" hun så bare på børne og så ikke hvad han lave.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 26, 2010 12:59:49 GMT -5
"Hvorfor gemme du dit hjerte under alt det is når du får børn til at smelte det igen" illusion Tezza hoppede rundt på væggene og række tunge at den rigtige Tezza
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 26, 2010 13:32:51 GMT -5
"vil du ikke godt blande dig uden om mit live din nar" hvæse hun, pigen så på hende og lag en hånd på hendes arm, tezza så på hende og smile "er du træt Mia" pigen nikke" kom så putter jeg dig" hun løfte pigen op og søre for hun ikke så den mærkelige ting på væggen han hade lave.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 26, 2010 13:45:15 GMT -5
Han smilede og så på børnene "hvad for et dyr vil i så nu ud over frøer" illusion Tezza blev til en hund og så en høne og den gik ned af væggen
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 26, 2010 13:56:09 GMT -5
tezza hørte børne juble mens hun bare gik med mia ind på hendes rum, "så mia nu skal jeg putte dig" hun smile og lag pigen under dynen og putte hende godt "jeg bliver her til du sover okay" hun smile og strøg pigen over håret.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 26, 2010 14:03:10 GMT -5
Shinigami lavede en masse illusioner at små dyr der begyndte at lege med børnene og der var nogen rotter i små jakkesæt der spillede musik men de spillede ikke for højt
|
|