|
Post by Shinigami on Jan 29, 2010 4:31:40 GMT -5
Shinigami tog sig til sin bagdel "avvv det gjorde ondt" han så på en af dem der hjalp ham "kan i også se at hun havde hundegalskab"
|
|
tezza
Full Member
varyl sensuel d?mon animagus
|
Post by tezza on Jan 29, 2010 4:50:57 GMT -5
tezza sad i sengen og knurre hun hade ikke hundegalskab, hun sad og skar tænder og kunne have sloge ham ihjel vis ikke han fjerne den fandens rotte.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 29, 2010 4:56:24 GMT -5
Shinigami gik udenfor og lukkede sine øjne på Tezza værelse kom der en mand i et fint og nyt jakkesæt med en maske der dækkede hele hans ansigt og sagde "hvorfor angreb du den mand"
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 30, 2010 12:05:10 GMT -5
"rager ikke dig" sag hun bare og tog sig til hovedet, "jeg har bare arbejde for meget ikke andet kan jeg gå hjem nu jeg har andet at lave ind det her lort" hun så på ham.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 12:10:36 GMT -5
"Ved det ikke du ville tale med den der lavede pest ikke" illusionen så roligt på Tezza og illusion pest kom frem igen og sagde "det er ham der har lavet mig dumme menneske"
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 30, 2010 12:22:19 GMT -5
hun knipse pest væk "jo ville jeg....den rotte skal væk jeg gider ikke dens klagen over vandt er for varmt eller dens tåbelige råd den skal ikke være en del af mit liv" hun så koldt mod manden.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 12:36:15 GMT -5
Illusionen smilede "ja men det må du bare leve med" han smilede ondt "og for sjov når du kommer mere end to meter væk fra ham dør du bliver det ikke sjovt"
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 30, 2010 12:42:14 GMT -5
tezza's øjne lyne, hun kyle en vase efter ham "du får den forbande rotte væk fra mig eller jeg vrider halsen om på dig, hun knurre lidt og prøve at bruge sin sensuelle evner på ham.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 12:57:42 GMT -5
vase ramte ham i hovedet så hans maske faldt af og hans ansigt var helt råd der var orme rundt på ansigtet "ingen af dine sensuelle evner virker på mig jeg er død eller så du forstår det jeg er døden" illusionen rejste sig op og gik hen til hende
|
|