|
Post by Shinigami on Jan 21, 2010 14:39:18 GMT -5
"ja og dit ... navn er kort ... men det er ... der ikke noget ... at gøre og ... det er dig" han så på hende og grinede
|
|
tezza
Full Member
varyl sensuel d?mon animagus
|
Post by tezza on Jan 21, 2010 14:44:51 GMT -5
hun grine bare og hang op af ham og tømt sit glas, hun så på ham og smile bare sødt mens hun grine og hade ikke styr på sin sensuelle evner.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 21, 2010 14:55:48 GMT -5
Han kunne mærke hendes evner var uden kontrol så han sagde "du må hellere ... komme hjem og i seng nu du lille"
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 21, 2010 14:59:49 GMT -5
"hvorfor" hun smile "du bestemmer ikke over mig...og jeg ikke lille jeg er 178" hun grine og faldt ned af bar stolen og lå bare og grine mens man kunne se op under sygeplejeske uniformen
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 21, 2010 15:04:51 GMT -5
"Derfor" han rejste sig op og prøvede at få hende op "og jeg er ... 480 og du ... har ikke kontrol ... over dine evner"
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 21, 2010 15:11:55 GMT -5
"oooooooooog......jeg elsker min evner" hun grine og kom op og stå, "men hjem skal jeg ikke og du kan ikke stop mig" hun trykke ham på panden, og vente rundt og begyndt at gå nogle lunde lige til hun kom ud, hun lod sig blive en sne ræve der virke hendes sensuelle evner ikke virke hun gik bare hvider og nynne lystig.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 21, 2010 15:20:33 GMT -5
Han gik efter hende for at være sikker på at hun ikke kom til skade da han var ude for kroen lavede han en ny illusion så han var han lignede en gammel mand i et gråt jakkesæt
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 21, 2010 15:27:55 GMT -5
tezza gik lidt skævt og grine og kom til kælder trappen uden for et hus hvor hun boede nede, hun blev sig selv og fik sig vælt ind af døren hun grine og fik smidt skoen.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 22, 2010 3:24:07 GMT -5
Shinigami smilede da han så hende gå ind det han troede var hendes hjem og sagde "hun hører da ... efter pest gå ind og ... øje med hende" der kom en rotte frem på Shinigami skulder og sagde "ja" rotten løb hen til døren
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 22, 2010 4:03:39 GMT -5
Tazze hade ikke lukke døren men begyndt bare at smide jakken og der efter sin uniform, hun gabte og så ikke pest men vis han var der når hun blev ædru måtte han heller løbe ellers ville hun prøve at smadder ham med en kost.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 22, 2010 4:26:31 GMT -5
Pest løb ind og lukkede døren efter sig og gemte sig så han kunne se hende men hun kunne ikke se ham Shinigami sad udenfor med lukkede øjne
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 22, 2010 5:21:00 GMT -5
Tezza fik smidt tøjet og gik ind i sit soveværelse, hendes ekstrem lange hår dække det meste af hendes krop, hun krøb under dynen og faldt hurtige i søvne. nå hun sov var hun mindst lige så smuk som når hun var vogen og ædru.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 22, 2010 7:22:04 GMT -5
Shinigami sad bare udenfor han sov ikke han var imellem at sove og at være vågen og pest fulgte efter Tezza og så hende at hun faldt i søvn
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 22, 2010 7:55:53 GMT -5
tezza vogne næste morgen og satte sig op, hendes dyne gled af så man kunne se den nøgne krop. hun kørte hånden gennem håret, "åh mit hovede " sukke hun og rejste sig op, der var ingen vinduer i hendes kælder rum, hun gik hen og starte kaffe maskinen,.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 22, 2010 11:25:42 GMT -5
Pest løb hen til kaffe maskinen og sagde "det er du selv skyld i" pest så nysgerrigt på hende
|
|