tezza
Full Member
varyl sensuel d?mon animagus
|
Post by tezza on Jan 25, 2010 11:24:53 GMT -5
tezza stoppe op og stirre på rotten, "FY FOR HELVE KAN DU KOMME UD BESKIDTE ROTTE!" hun kylle kaffe koppen efter pest og skynde sig at finde kosten og så gik den vild jagt efter pest ellers med kosten.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 25, 2010 11:31:50 GMT -5
Pest hoppede til siden og råbte "JEG ER IKKE BESKIDTE! DUMME MENNESKE" og begyndte at løbe "jeg har også følelser dumme menneske"
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 25, 2010 11:36:29 GMT -5
"kan du forsvinde ud af mit hus din fæle rotte....jeg ville ikke have jer små dæmoner her!" hun slog efter pest med kosten og ramte ham så han fløj ud af døren hun lige have åbne, hun smække den i og hissig begyndt hun at rydde op mens hun stadig var nøgen.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 25, 2010 11:42:39 GMT -5
Efter pest havde fået flyve turen gik han hen til Shinigami og sagde "jeg hader dig hvorfor kunne det ikke være krig eller ulykke der kunne holde øje med hende" Shinigami åbnede sine øjne og sagde "du ved godt hvorfor" Shinigami rejste sig op
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 25, 2010 11:44:43 GMT -5
Tezza fik sin kaffe men spiste ikke, hun hade ingen mad. hun tog et par jens på og en T-shirt på og høj hæle og men hade ingen jakke, hun gik ud af døren op af trappen der ført til fortovet. hun dreje til højer og gik med hurtige men lokken skridt mod hospitalet.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 25, 2010 12:38:04 GMT -5
Shinigami tog pest ned i sin lomme og lavede en illusion nye så han lignede som dagen før og gik efter Tezza
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 25, 2010 12:53:08 GMT -5
Tezza gik hvider, mænden så efter hende det var hun vand til hun fik jo dem selv til det. hun nærme sig hospitalet fik hun det søde smile frem og det rolige blik, hun tråde inde og gik ind i omklædnings rumme og skifte til sygeplejske uniform der var lidt udforderne men ikke så meget, hun hade stadig høj hæle på hun tog de journaler hun skulle have og begyndt ellers fra en ende af, og gik på børne afdelingen.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 25, 2010 14:03:58 GMT -5
Da Shinigami så Tezza gå ind i hospitalet tænkte *når derfor hun havde sygeplejske uniform på i går* og gik ind på hospitalet
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 26, 2010 4:53:57 GMT -5
Tezza hade travlt der varm komme et nyt sygt barn en, som var bange så hun måtte give de andre opgaver til en anden, hun sad på stuen hos den lille pige der var bange og sad og græd mens hun kramme sin bamse, tezza smile bare varmt til hende og satte sig på sengen. pigen krøb op til hende og sad på hendes skød, tezza strøg hende over det sort hår og tysse blidt på hende.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 26, 2010 5:22:29 GMT -5
Shinigami gik hen til skranken og spurgte "er der nogle børn der har brug for noget af grine af" han tog nogle kort op og lavede en illusion det lignede det var børn der grinede
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 26, 2010 5:30:21 GMT -5
kvinden der sad ved skranken så på ham, "øh det ved jeg ikke noget om vi har ikke bestilt noget underholdning i denne uge" hun så papirne i gennem, "men børne afdelingen er på 4 sal de har et fælles lege rum for enden af gangn" hun så på ham, tezza var gåede ned i fælles rumme og sad med pigen og mange andre børn og læste for dem.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 26, 2010 5:43:42 GMT -5
Shinigami smilede "tak" og begyndte at gå op til børne afdelingen og lavede en ny illusion så han lignede en narre tøj da han op til fælles lege rummet gik han stille ind og satte sig på gulvet og hørte på tezzas historie
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 26, 2010 6:22:34 GMT -5
Tezza skimte ham kort før hun læste hvider, da hun var færdig gav nogle af børne hende et knus.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 26, 2010 7:29:21 GMT -5
Shinigami lavede han en lille frø med en grøn Kimono der kom frem på tezzas skulder og den sagde "det var en god historie"
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 26, 2010 9:14:29 GMT -5
tezza så på frøen "se børn en talen frø" børne vine og prikke til frøen da de syntes den var spænden, "så vær sød ved frøen for hvad er det vi skal være ved dyrene " spurte hun børne sage i kor "være søde ved dem" de smile og klappe frøen på hovedet.
|
|