|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 13:54:34 GMT -5
Axel hvar i kirken for at se nogle minder og leder efter sin onde far men han bliver helr klad for at tinger på om en dag han bliver gift med en smuk kvinde som kan lige som han er men han ville ikke lade sin far leve så lenge han kan smader ham han kigger efter nogle stumer af hans fars tøj eller nogen spor efter ham men ikke en eneste spor efter ham så han satte sig ned og prøver at slappe lidt af
|
|
tezza
Full Member
varyl sensuel d?mon animagus
|
Post by tezza on Jan 12, 2010 14:16:31 GMT -5
Oppe ved alter længer inde i kirken, sad Tezza. hun hade set ham og smile, hendes sensuelle evner lå om hende uden man kunne se dem, som fange arme klar til at forfør en vær mand til sig. hun tænkt ikke på ægteskab for så var det slut med at forfør og se om man ikke kunne finde en rig mand og leve luksus. hun hade sin smukke tynde kjole på, sin handsker og sjal. hendes smukke lange går lå over alter som et blidt tæppe, og de mørke mystisk øjne hvile blidt på ham. stille begyndt hun at synge smukt, og med sin sensuelle evner lød det som sirene sang dem sømænd frygte. www.youtube.com/user/DarkTea12#p/f/3/xPH_HTVwOoQ
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 14:23:08 GMT -5
axel kunne hører den sang og gik efter det for han har aldri hørt så godt sang i sit liv og da han kom så han den smukkeste kvinde og fik røde kinder men var hopnotestet af hendes musik så han stod og hørte hende synge
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 12, 2010 14:28:39 GMT -5
tezza sang bare mens hun smile, med en hånd vifte hun med en finger på han skulle komme tætter på. hun åd ham jo ikke hun ville se ham and, ikke alle kunne vække hendes interesse. hun stoppe sangen og sad blot med ben lidt op under sig, kjolen rørt gulve og hænderne på alter igen. "hvem er du " spurte hun med en rigtig kvinde stemme med et stref af sin sensuelle evner, og en smule nysgerrig over hvem og hvad han var men meste om han hade penge.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 14:32:23 GMT -5
axel stod i nogle sec og sagde"wow hvad skete da oh ja jeg hedder Axel Tonika og denne her hedder hellsword"sagde han med et smil og sagde til hende"hvad hedder du"
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 12, 2010 14:39:47 GMT -5
hun så lidt på ham hun kunne kun se ham, så hvad snakke han om. " Tezza Inverno Estrela men min venner kalder mig Tez" hun så roligt på ham, "hvad laver du dog alene i en kirke på den her tid" hun skulle så nødig snakke men hun lod sin sensuelle lægge sig om ham som et tæppe, så han stort set ikke kunne stå for hende og ville spytte ud med hvad som helst hun spurte om.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 14:45:27 GMT -5
axel kunne ikke mærke kraften fra hende men den var over ham og han kigged ned og sagde"leder efter den svin af min far så jeg kan dræpe ham"sagde ahn og var lidt ked af det for han ville helst ikke snakke om det
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 12, 2010 14:49:36 GMT -5
hun så på ham, hun blot blidt den bløde hånde med den slike bløde handske lægge sig på hans kinde og sænke hans hovede, hun lod sin kraft slutte sig om ham og få ham til at føle sig godt til pas hos hende, så han ikke ville få det dårlige af at snakke om det "hvorfor dræbe ham" spurte hun med den lokken stemme, mens hun med hånden på hans kind trak ham blidt nærmer sig.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 14:54:37 GMT -5
han kigged med et lidt rød andsigt og sagde "min far gifted med min mor og voldtog hende drapte hende og var ved at dræpe mig men jeg tog hans hellsword og fik ham og han løb så jeg blev helt alene i verden "sagde han med en lille stemme
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 12, 2010 15:01:33 GMT -5
hun så blot på ham, "og hvad er et hellsword " spurte hun og lag den anden hånd på hans kind. hun smile sit lokken smile, "jeg dræbt min mor uden at blinke." sag hun blot og smile af det, hun hade aldrig set den kvinde der født hende som sin mor. hun slap ham og slap ham med sin kraft men de var der stadig bare ikke så kraftige igen.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 15:16:56 GMT -5
axel kunne ikke lige folk som dræper uden grund så han rubte højt med storer onde øjne og da kom lyn fra ham og lavet et tryg bøjge og han tog sin hellsword og sagde"hvorfå drapte du hende"sagde han med en alvolig stemme
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 12, 2010 15:22:59 GMT -5
hun så på ham så var han et barn der ikke fik sin vilje. "hvorfor....den kvinde var ikke min mor....hun hade aldrig være det....jeg var træt af at knokle mens hun sad og stirre ud i luften....sådan en dum kælling....og hvad rager det enlige dig" med et satte hun foden på hans bryst og trykke til så han velte "du vist ude af balance" hun smile og begyndt blot at synge igen.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 15:25:41 GMT -5
ien hun sang slapped han af og sagde"oh unskyld jeg ved ikke hvad da gik af mig "men da hun sang var han væk igen og hade røde kinder igen og kigged på hende med storer øjne
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 12, 2010 15:28:31 GMT -5
hun grine i sangen men sang hvider og lod nu som om han ikke var der, hvilke ville gå ham til at søg til hende for hun skulle på ham, da hendes blik var fortryllen som hendes sang.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 15:32:45 GMT -5
axel hvar helt væk og kunne ikke gører noget hans lyn var væk igen og kigged på hende med storer øjne og med røde kinder
|
|