|
Post by Axel Tonika on Jan 16, 2010 4:28:52 GMT -5
axel riste tig op og kigged på hende og sagde"tak for din hjælp hehe"sagde han med et veldi smil og sagde"men selom du ikke gider at snakke med mig kan vi godt værer venner ikke "sagde han med et smil
|
|
tezza
Full Member
varyl sensuel d?mon animagus
|
Post by tezza on Jan 16, 2010 4:37:22 GMT -5
"liner jeg en der har venner..." hun himle med øjne, "jeg er en spænder....hvad tror du jeg bruger min fridag på" hun smile lokken og gik bare hvider.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 16, 2010 4:56:46 GMT -5
axel hade næsten lukked øjne og sagde"lokker men som er rige??"sagde han og lyder lidt smadert
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 16, 2010 5:31:13 GMT -5
"flot....jeg går efter de stor fisk....jeg gider ikke små fattige mænd ikke en gang mellem rige....smut så jeg har arbejde at passe" hun var næsten forsvundet i mørket.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 16, 2010 5:44:48 GMT -5
axel kigged på hende og sagde med et lille stemme"ja vis man ville godt have en dumt liv som den lille lokke Due"sagde han stille
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 16, 2010 6:13:19 GMT -5
"det hørte jeg godt....men smut nu hjem i seng....det langt over små drenges senge tid" hun grine og forsvandt i mørket.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 17, 2010 4:19:28 GMT -5
axel tinger lidt og kig lidt hen til hende og sagde"har jeg sagt at min familie har en gæmt skat som min far har gemt"sagde ahn med en sjov stemme
|
|