tezza
Full Member
varyl sensuel d?mon animagus
|
Post by tezza on Jan 12, 2010 15:35:33 GMT -5
tezza rejste sig fra alte nu kunne man se den smukke slanke krop, i kjolen der sad tæt. hun gik forbi ham med rigtig feminie skridt og værdige ham ikke et blik, hun stoppe sangen og sag blot "bye bye lille dreng" hun kom ned til kirkens port og tog i håndtaget.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 15:39:10 GMT -5
axel kigged op da hun var færdig og sagde"hey vent må jeg ikke komme med dig "sagde han og hoped på at komme med hende ikke for at elske men at snakke
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 12, 2010 15:42:09 GMT -5
tezza så på ham, "hvorfor skulle jeg komme med mig" spurte hun og var ved at åbne døren.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 13, 2010 3:11:28 GMT -5
han stod op og sagde"for at snakke og sådam noget hee"sagde han med et smil
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 13, 2010 3:27:39 GMT -5
hun rulle med øjne, "tror jeg har snakke nok med dig til at hvide at du ikke just er så spænden som jeg regne med" hun vente ryggen til ham og fik døren op.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 13, 2010 5:16:05 GMT -5
axel kigged lidt ned og sagde"nå hvad sydes du så hvad da er godt her i verden??"sagde han og hade hovedt lidt på skrå
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 13, 2010 10:54:51 GMT -5
"hvad snakker du om jeg snakker ikke om noget der er godt" hun himle med øjne og lukke døren og gik roligt gennem mørket.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 13, 2010 12:11:42 GMT -5
men da hun lukked døren kom da en kæmpe bam så da kom maget stov fra døren af det hvar nogle da arbejder for hans far for at dræpe ham så han blev smidt ud fra dørn af og igennem døren og ramte nogle sten og mod en stor sten og han blødte han riste sig op og kigged på hende og sagde"k-k-kan du kæmpe??"sagde han med et stønnene stemme
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 13, 2010 12:24:47 GMT -5
Tezza hade fået et minder chok men holdt sig i ro, "helt ærligt hvad tror du jeg er....kæmpe er for folk uden værdighed jeg kunne ikke drømme om at sloges " hun gik bare væk og var sådan set lige glad hun sang bare sin sirene sang mens hun gik længer og længer væk fra ham
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 14, 2010 4:51:14 GMT -5
axel tog noget i ørene men mendene kunne hører hende så det fuldte efter hende mens han slo på dem med sin lyn men hvar sårt i bed og den ene arm og mændene flygtede væk og axel lage sig ned i smærte
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 14, 2010 5:04:38 GMT -5
Tezza var roligt og vis det var bag hende, hun lod sin sensuelle evner omslutte dem og holde dem i en dybe forelskelse, hun vente rundt og fik dem til at blive blide som lam. hun smile blot det lokken smile før hun gik hvider.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 14, 2010 5:10:06 GMT -5
axel kig hen til hende og sagde "kan du ikke spøge dem hvad de ville og hvem de arbejder for??"sagde han men han kunne ikke hører noget
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 14, 2010 5:12:36 GMT -5
hun så på ham og sukke men fik mænden hen til sig og rørt deres kind og spurte så, mænden begyndt at plaber løs og tezza rulle med øjne "en af gang" sag hun vred og så begyndt den en af fortælle.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 14, 2010 6:19:16 GMT -5
den ene sagde at det hvar hans far da har hyret dem til at dræpe ham men azxel kunne ikke hører dem for han hade noget i hørene og da han tog dem af sagde han "nå hvad såå....."ham blev helt væk i sangen
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 15, 2010 13:15:07 GMT -5
hun så på ham, "tag dig sammen " hun så på ham og slap mænden og begyndt at gå væk "jeg skal ikke blandes ind i din problemer" hun ratte på sit hår.
|
|