|
Post by Aaron Angel Deminakou on Jan 21, 2010 5:58:26 GMT -5
Aaron lukkede døren lydløst efter sig da han trådte ind efter hende. Straks dukkede kroejeren op og hans blik faldt på Aaron som havde stillet sig ved siden af Tezza, manden smilede og bukkede høfligt, og Aaron gengældte smilet ”Godaften Tristan” sagde Aaron med et smil og Tristan hilste tilbage, hans blik gled hen over Tezza og han hilste hende venligt ”jeg er her for at indkvartere denne unge frøken” sagde Aaron ”nu skal jeg finde et værelse til jer” svarede Tristan og fik fat i den bog han registeret alle beboende i, han kiggede op på dem efter to sekunder ”første sal har jeg nydelig værelse til den unge frøken” sagde han og rakte dem nøglerne som han hurtigt havde fået fat i. Aaron tog imod nøglerne ”jeg må snakke med dig når du får tid Aaron” sagde Tristan og Aaron nikkede med et smil ”selvfølgelig” sagde han med et drillende glimt i øjnene.
|
|
tezza
Full Member
varyl sensuel d?mon animagus
|
Post by tezza on Jan 21, 2010 7:18:27 GMT -5
Tezza så roligt på manden kalde tristan, hun nikke dog som hilsen igen. det virke til de kendt hinanden godt, sådan som de opførte sig. hun stod bare og lytte og lod blikke hvile venligt på dem, hun smile bare sødt anden gang tristan så på hende. hun så kort på nøglen før hun fandt trappen der første oven på og begyndt roligt at gå op af den og løfte lidt op i kjolen så man lige kunne se hende slanke fødder i de flade sko.
|
|
|
Post by Aaron Angel Deminakou on Jan 21, 2010 7:25:38 GMT -5
så snart hun begyndte at gå op tog Tristan fadt i Aaron arm "vent" sagde Aaron til Tristan og vendte blikket mod Tezza "jeg bliver i kroen lidt endnu, så hvis de er nåede så kan De komme ned" sagde han venligt til hende inde han vendte blikket mod Tristan som ivrigt spurgte om Tezza var gift eller om hun ahvde kæreste, Aaron trak på skuldene ad hans spørgsmål og svarede at han ikke troet det, og straks blev Tristan mere efetertænksom "Har du tænkt dig du ved, et forhold med hende?" spurgte Tristan prinsen, og Aaron hævede brynet med et skævt smil "Det menejeg ikke" svarede han venligt.
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 21, 2010 7:52:36 GMT -5
"det skal jeg nok" sag hun med sin søde venlige stemme, og gik oven på og fandt sit værelse. hun så rundt og lod fingerene glide over de møbler der var, hun åbne vinduet og kigge ud bare lige for at tjekke udsigten. hun så rundt, det var nu okay sted selv om det ikke var lige hende men det var lige med det betød mest det var prinsens der hade lade hende bo der, hun lag sjalet på en stol og tog handskerne af og lage samme sted, hun nusse sin bløde hænder lidt og tænkte over hvad hun skulle lave, hun hade ikke lukke døren og kunne svagt høre deres snak hun fik ikke så meget fat i hvad de snakke om men lidt gjorde hun, hun sukke svagt men hade nu heller ikke forvente andet men sådan var det jo at være en smuk dæmon med farlige forføren evner, hvilke more hende hun kigge lidt i skuffer og skabe bare for at se hvad plads der var, det var da lidt pæner ind den kælder hun var bunde til der hjemme, så hun burte ikke klage.
|
|
|
Post by Aaron Angel Deminakou on Jan 23, 2010 7:46:56 GMT -5
Aaron smilede ad Tristan som blev ved med at plapre løs om at hun sikkert var den mest følsomme og perfekte kvinde for ham, Aaron der vidste bedre sagde intet men ønskede ham held og lykke med at få fingrene i hende, og han tilføjede at d t blev alt andet end let for ham så held, det havde han helt sikkert brug for. De stod i flere minutter og snakkede, nu om andre ting end Tezza. Aaron kunne forstå på sin ven at kroen havde været stille det sidste stykke tid, han lovede at hjælpe med at sende de folk han kendte til ham. Hans blik gled hen over uret på væggen og kunne se at han snart måtte begive sig hjemad, han spurgte om værelsets nummeret hun havde fået og begav sig op ad trappen mod hendes værelse, døren var ikke lukket men alligevel bankede han blidt på.
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 24, 2010 15:06:13 GMT -5
Tezza var gåede ind i rumme igen og stod ved skabet og var ved at klæde om, "ja kom ind" hun forsatte og fik kjolen af sig og stod i sort under tøj der sad tæt, hun fik bh'en op før hun så tilbage og opdage det var ham, hun holdt fast i bh'en der var ellers næsten af. "øh de kunne vel ikke lige kigge væk" hun stod stille og vente på han så væk før hun tog bh'en af og fandt en tynd nat kjole at tage på.
|
|
|
Post by Aaron Angel Deminakou on Jan 25, 2010 6:22:46 GMT -5
Han havde allerede vendt sig bort, han ville have rødmede hvis han ellers var typen men det gjorde han ikke selvom situationen havde været pinlig ”undskyld, men de burde måske have lukket døren” sagde han en smule bebrejdende men endnu høfligt. Han vendte sig ikke om, det måtte hun først sige at han kunne inden han ville gøre det, selvom han ikke var den der så let blev fristet så ønskede han ikke at udfordre sig selv.
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 25, 2010 8:21:08 GMT -5
hun så på ham, "den var lukke" sag hun og lag armen over kors "du kan godt kigge nu" sag hun roligt og så på ham mens hun holdt armen over kors, "den må være gleden op mens jeg klæde om" hun så på ham "jeg kan gætte på de skal til at af sted igen har jeg rart" hun så på ham og smile roligt.
|
|
|
Post by Aaron Angel Deminakou on Jan 25, 2010 12:51:09 GMT -5
Han vendte sig om da han sagde at han kunne og så direkte på hende. Han var blevet stående ved døren og rykkede sig fortsat ikke ud af flækken “De har fuldkommen ret” svarede han med et blidt charmerende smil “Hvis De altså ikke har noget imod det?” sagde han venligt, og blev fortsat stående hvor han var. Enlig kendte han hende ikke spor godt, han anede ikke engang om hun var spion eller en mulig fjende for hans land, men han agtede at finde ud af det, selvfølgelig ikke direkte ved at spørg hende.
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 25, 2010 13:07:52 GMT -5
hun gik roligt nærmer til hun stod for and ham, "det forståelig jeg nok ikke så underholden som jeg måske kunne være" hun smile blidt "men det var hyggeligt så længe det vare og tak for alt i dag" selv han nok ikke syntes om det gav hun ham et kys på kinden hurtiger ind han kunne nå at gøre noget, "vis de går så vil jeg se at få sovet lidt inden jeg vil se på byen i morgen" hun så på ham.
|
|
|
Post by Aaron Angel Deminakou on Jan 25, 2010 13:17:59 GMT -5
Han smilede et skævt smil “jeg er sikker på at De er yderst underholden, men jeg er næppe den rette til Deres form for underholdning” sagde han med en venlig tone som tidligere. Han havde folede hænderne på ryggen og selv da hun kyssede ham på kinden så han ud til at være fuldkommen afslappet hvad han også i sandheden var, han anså ikke det kys for at have nogen form for betydning og valgte bevidst at tolke det som venskabeligt. “så vil jeg lade Dem sove, skulle de få brug for andet ved De hvor De kan finde mig, ellers så er min ven nedenunder mere end glad for at hjælpe Dem” han nikkede i en venlig hilsen inden han vendte om og lod hende være alene.
///out///
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Jan 25, 2010 13:21:17 GMT -5
"de tror måske jeg kun kan give den slags underholdning" hun lag armen over kors, "ja det ved jeg han er" da han gik fnøs hun "mænd de dømmer kun på race og udsende " snære hun og gik hen og trak gardinerne for og lag sig underne dynen, mens hun mumle surt ind til hun faldt i søvne. //Out
|
|