Siri
Full Member
waryl formskifter warlock
|
Post by Siri on Mar 9, 2010 14:04:45 GMT -5
Hun så undrende på ham, men lyste så op i et smil. "Jeg er varyl, formskifter og warlock, du har vel hørt om disse racer ikke, eller skal jeg forklare nærmere?" Svarede hun med lysenden øjne.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Mar 9, 2010 14:11:07 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"ja dem har jeg hørt om ja jeg har lyn krafter jeg kan styre alt i lyn og hjælper mig med at løfte denne stor hellsword som jeg har hehe"sagde han med et smil
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Mar 10, 2010 9:20:52 GMT -5
Hun nikkede langsomt, og stoppede så brat op. "Hvor bor du henne?" Spurgte hun og vendte sig imod ham med et let smil placeret på de ellers blege læber.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Mar 27, 2010 16:15:56 GMT -5
axel stopped op og kigged lidt tilbage og sagde"jeg har ikke noget hjem "han kigged helt på hende og sagde"men det skal du ikke tinge over jeg klar mig hehe"sagde han men man kunne se på ham at han var ked af det inde i
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Mar 30, 2010 1:49:01 GMT -5
Et let smil krydsede hendes læber. "Jamen så er vi to, jeg bor enten på jorden under en busk, eller på et hotel, man har vel lidt penge til den slags." Svarede hun med et grin, og lagde hovedet en anelse på skrå. "Har du nået abejde?" Spurgte hun nysgerrigt.
|
|