|
Post by Axel Tonika on Jan 19, 2010 2:13:02 GMT -5
axel sov til det morgen igen og gaped da han vårned op og kigged rundt da han så hende sove i træet så han hopped op og kigged på hende tet på
|
|
Siri
Full Member
waryl formskifter warlock
|
Post by Siri on Jan 19, 2010 8:18:32 GMT -5
Hun vågnede ikke, pludseligt lagde hun vægten over til den ene side og faldt ned, for der efter at forvandle sig til en fugl og baske med vingerne, lidt lige som mennesker der går i søvne, hun fløj bare i søvne, hun fløj rundt i en cirkel, og hvis han prøvede at vække hende ville hun højst sandsynligt skifte tilbage og falde til jorden som en sten. Hun drømte ikke om fugle, selvom det vidst godt kunne se sådan ud, sådan gjorde hun bare, hun fløj bare rundt i en cirkel ca. tre meter over jorden, lidt væk fra træerne, så han ikke ville kunne røre hende.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 20, 2010 4:57:10 GMT -5
axel hopped ned og kigged op og rubte"hey hvad laver du"han viste ikke at hun sover
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 20, 2010 7:24:56 GMT -5
Hun hørte ham heldivis ikke, kun svagt, pludslig lavede hun nogle få spjæt, og vågnede, hendes form ændrede sig og hun faldt ned, dog havde hun ikke selv opdaget noget. Et pludseligt skrig samlede sig i hendes strube, men det nåede ikke ud inden hun ramte jorden og midstede bevidstheden, denne gang trak hun vejret hurgtigere, lig med at man kunne høre det bedre.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 21, 2010 2:30:24 GMT -5
axel løb hen til hende og sagde"h-hey er du okej hvad skete da er du okej"han var bange for at hun var kommet stort tilskade
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 31, 2010 13:33:13 GMT -5
Hun lå bare bevidstløs på jorden og trak vejret ret hurtigt efter hånden som hun vågnede, efter ca ti minutter satte hun sig op med et spjæt, vejrtrækningen blev kun hurtigere, men pludselig stoppede den, og kom tilbage ca ti sekunder efter, den blev rogligere og rogligere, hun prøvede langsomt at rejse sig, men det gjorde ondt i alle læmmer, og hun valgte derfor bar at blive sidne, men dette også gjorde ondt efter et par minutter lænte hun sig op af træet. "en lille advarelse til næste gang du ser mig flyve rundt, så væk mig ikke, jeg går ikke i søvne, eller det har nogen i hvært fald fortalt mig at jeg kun gør hvis jeg befinder mig i et hus, men hvis jeg sover i det fri, flyver jeg i søvne, og så skal folk ikke komme og vække mig," Sagde hun pludseligt vredt, men fortsatte dog lidt efter; "Jeg har også fået at vide at jeg selv flyver tilbage hvis ikke folk vækker mig." Hun beklaede dog ikke at alle hendes læmmer gjorde ondt, men alligevel kunne anstrængelsen hørres i hendes stemme.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Feb 2, 2010 2:28:08 GMT -5
axel kigged på hende og sagde mange gange "unskyld det skal jeg nok huske på til næste gang
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 2, 2010 9:38:33 GMT -5
Hun smilte og masserede sin ømme arm, og ben og prøvede at afgøre om noget var brækket eller forstuvet, som hun afgjorde ikke var, men de var blevet en smugle forslået, hun undrede sig en anelse om at intet var brækket efter det høje fald. "Du er undskyldt for denne gang." Svarede hun grinende, og smilte.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Feb 5, 2010 4:48:50 GMT -5
axel pusted ud og sagde"oh godt hehe jeg var bange for at jeg fik balade hehe men hvad nu"sagde han med et smil og klødte sig i nakken
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Feb 5, 2010 7:57:40 GMT -5
"Hvad med at hjælpe mig op?" Spurgte hun skarpt, og rakte en arm op imod ham, hendes heale evne havde straks begyndt at heale hendes små skrammer og ømme læmmer. "Og så kunne vi eventuelt gå en tur." Tilføjede hun lidt efter.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Mar 6, 2010 12:47:23 GMT -5
axel kigged og sagde"oh ja unskyld"og fik hende op og da hun sagde at de skulle gå en tur blev han lidt rød og sagde"øhm ok fint"og smilte
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Mar 7, 2010 7:34:42 GMT -5
Hun sprag eleastisk på benene, da han tog imod hendes hånd og trak hende op. Hun noterede sig at han var blevet en smugle rød i hovedet, men sagde ikke noget om det, i stedet begyndte hun blot at gå i en nordlig retning, uden at tage hensyn til at han muligvis ikke kunne følge med i det noget hurtige tempo.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Mar 9, 2010 13:48:01 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"hey vent lige"og kom ved siden af hendeog tog bægge sine arme op mod hovedt og slapped af og sagde"nå hvor har du ting dig at gå hen?"sagde ahn med et smil
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Mar 9, 2010 13:51:22 GMT -5
Hun smilte. "Byen, der hvor jeg kom fra, vil du med?" Spurgte hun med et lille smil.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Mar 9, 2010 13:58:07 GMT -5
axel kigged på hende med et smil og sagde"ja hvorfå ikke hehe men jeg fik ikke fortalt om hvad få nogle krafter du har?"sagde han og kigged på hende med hovedt lidt på skrå
|
|