|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 15:34:43 GMT -5
axel var ude i nartuen for at findte et sted og sove men ser på den skønne sø der hvar der men han hade ikke sovet i nogle tid så mindt i det hele faldt han og sov
|
|
Siri
Full Member
waryl formskifter warlock
|
Post by Siri on Dec 28, 2009 15:43:56 GMT -5
Siri gik langsomt, lydløst og yndigt gennem skoven og imod floden, hun havde mest af alt lyst til at klatre op i et træ og springe ud, men hvad nyttede det at slå sig selv ihjæl? Hun opdagede først rigtigt manden da hun gik forbi og lidt længere væk, hun vendte sig langsomt imod ham, hun gik langsomt og tøvende over imod ham, og bøjede sig en smugle ind over ham, for at studere ham bedre.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 15:47:25 GMT -5
axel våned op og blev forskraket og hopped op sagde"h-h-hvem er du"sagde han og lyder bange
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 28, 2009 15:52:29 GMT -5
hun smilte og rettede ryggen igen, blev han virkelig forskrækket over at se en meget bleg pige? hun tog sig ikke rigtigt af at hun næsten lige havde bøjet sig over ham for at studere ham. "navnet er Siri, dig?" spurgte hun en anelse nysgerrigt, men også grinende, det var ikke hver dag man forskrækkede nogen, og især ikke folk der gjorde det store nummer ud af at se forskrækket ud.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 15:55:37 GMT -5
axel klødte sig i nakken og sagde"oh unskyld jeg hedder Axel Tonika hvordan går det hehe"sagde han med et smil
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 28, 2009 16:00:46 GMT -5
hun så undrende på ham. "fint, dig? og hvad lavede du lige før andet end sov?" spurgte hun undrende, og så nysgerrigt på ham.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 16:06:04 GMT -5
axel klødte sig i nakken og sagde"oh ja jeg har ikke sovet i 3 timer så jeg hvar lidt trat og faldt i søvn hehe"sagde han og klødte sig i nakken
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 29, 2009 4:00:17 GMT -5
hun nikkede langsomt. "hvad laver du så her ude?" spurgte hun undrende.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 11, 2010 2:22:33 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"nå ja jeg læder efter nogen og prover at finde et sted hvor jeg kan træne hehe men hvad laver du så her"sagde han med et smil
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 11, 2010 6:31:10 GMT -5
hun smilte. "Jeg kede mig, så jeg gik mig en lidt halv lang tur." svarede hun med et smil, hun så fortsat nysgerrigt på ham, og lagde hovedet en anelse på skrå.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 11, 2010 7:14:05 GMT -5
Axel haved sin hovedt lidt på skrå og sagde"er der noget galt er der noget på mit ansigt "sagde han og klødte sig i nakken
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 11, 2010 11:27:13 GMT -5
Hun smilte endnu engang. "næh, jeg er bare en lille nysgerrig tøs." Svarede hun som om alle og en hver kunne se det. Hun vippede hurtigt buen ned fra skulderen bare ved at løfte den en anelse, få sekunder efter skød hun en pil afsted, den ramte vandet og stod oprejst da den var sunket lidt ned i mudderet i floden. Kort efter gik hun smilende ud i vandet og tog den op, folk skulle jo nødigt tro der havde været en slåskamp. Hun smilte udfordrende til ham. Det hun havde i tankerne var en lille kamp, mest for at få en smugle sjov ud af dagen.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 11, 2010 12:43:37 GMT -5
axel hvar lidt overrasket over det hurtig skud og kigged i hendes øjne og sagde"hmm du ser ud som om du ville kæmper eller noget i den stil"sagde han og hade sine arme over kors og tinger på at det kunne værer sjovt at kæmpe mod en kvinde som han aldi har prøvet
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 12, 2010 10:32:17 GMT -5
Hun smilte. "du er nu ikke helt dum." svarede hun og gik langsomt ind imod breden igen, stadig med buen i hånden og pilen i den anden, som en normal fredlig pige, bare med en bue og pil i håden selvfølgelig. "skal vi tage os en lille træningskamp?" spurgte hun udfordrende, og filføjede en lille endnu mere udfordrende bemærkning: "eller tør du ikke kæmpe imod en pige?"
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 13:31:40 GMT -5
Axek grindte lidt og sagde"man dig kan jeg lige og vendt lige TUNDER TYNDER"da kom lyn rundt om hellswords skarpe sider så den ikke kunne skade nogen og hans sagde med sin hellsword på sine hænder og sagde"så jeg klar skal jeg starte eller du ville "sagde han og var klar til alt
|
|