Siri
Full Member
waryl formskifter warlock
|
Post by Siri on Jan 12, 2010 14:11:38 GMT -5
Et sværd formede sig i hendes hånd og fik et besynderligt sort skær, mest for at han ikke skulle komme til skade, men også for hvert slag der ramte ham, ville han blive svagere. "pigerne starter som sagt, gør dig parat til en kamp du ikke glemmer lige med det samme." hun vidste selv hvad hun snakkede om, hun vidste jo hvad det sorte skær gjorde. Hun svang sværdet i en bue for der efter at lade det falde knusende ned imod hans hovede, hun vidste at han ville nå at parere, derfor sendte hun et opad rettet hug imod ham.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 12, 2010 14:17:55 GMT -5
Axel hopped op så hutig så han kom i skyerne og han rubte inde i skyerne"TUNDER POWER OP"man kunne se lynene zappe på han så han kom ned igen og først var han væk men så kan han over det hele men de alle sammen lød fra sidenene og han sagde til hende"okej lad og se hvor god du er i hurtighed "
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 13, 2010 8:03:03 GMT -5
Hun smilte. "kom an." hun hoppede tilbage, og skiftede form i luften til et lille egern, og kravlede derefter op i et træ og begyndte at kalde på andre egern, hun blev ved og ved, til sidst var der omtrændt 1000 af dem, hun ændrede en smugle på sin farve, og gled derefter i et med de andre egern. "find mig hvis du kan." sagde hun udfordrende, og gjorde med sine magiske evner så hendes stemme kom fra alle egern.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 13, 2010 8:09:08 GMT -5
axel kigged over det hele men da han kom ned kigged han på dem med et sulten blik for sjovt sagde han"så mange snaks så lidt tid"sagde han og tog mange dyr og rusted dem og sagde"jeg hved at du er med samsvorrerne sige det så hvor er hun eller jeg ruster dig så maget så du kaster op"sagde han for sjovt
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 13, 2010 8:57:59 GMT -5
hun grinte, og lavede samme trik som før, lod sin stemme være over alt. Sværdet, bare i miniature, men lige så skarpt. Hun løb imod ham og svang sværdet mod hans ben, men inden hun ramte skiftede hun tilbage til sit normale udseende og sværdet fik den samme størrelse, og det samme sorte skær.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 13, 2010 9:03:26 GMT -5
han kigged tilbage og så hende han smed dyrene væk og tog sin hellsword og blokert med den og sagde"tunder foce"da kom små lyn fra hans hellsword og mod hendes sword
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 14, 2010 8:02:16 GMT -5
Hnedes småspinkle arme kunne næsten ikke holde til sammenstødet af de to sværd, hendes håndled var ved at give efter noget hun var en smugle bange for ville ske. Hun lagde en smugle mere vægt bag sværdet, og fik sit håndled rettet op igen. Kort efter trak hun sværdet til sig og hoppede en smugle væk fra ham, for derefter at fare lige imod ham igen, hun svang imod hans ben, og rettede derefter op igen og slog ud efter ham med sin frie hånd.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 15, 2010 2:15:53 GMT -5
axel kigged på hendes sword og hopped op ikke så højt og sagde til hende"okej lad os prøve med noget sjovt HELL SMAHS" han faldt ned mad et brav mod jorden og da han ramte jorden kom da jorskælv over det hele
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 15, 2010 7:46:31 GMT -5
Hun hoppede let og elegant op i et træ i udkanten af jordskælvet. "det var jo ikke sjovt, det her er sjovt." svarede hun drillende og låste ham fast med sin warlock magi, han ville ikke kunne røre sig ud af stedet de næste fem minutter, ved mindre hun ophævede "forbandelsen". "det er sjovt, ikke?" det var ikke en forespøgelse, men mere for at drille. Hun løb imod ham, fra træ til træ, som det lille egern hun havde været før. Kort efter stod hun foran ham. "nu må du ikke blive sur, mit sværd tager kun din energi, det gør ikke ondt." hun svang sværdet imod hans hofte, stille og rogligt, så han ivært fald ikke brækkede noget, hun ramte ham, men sugede kun en smugle energi ud af ham, som hun havde sagt ville han kun kunne mærke at blive ramt med et "træ" sværd da hendes sværd jo var omringet af en form for beskyttelse, så hun ikke skar noget af på ham.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 15, 2010 10:31:10 GMT -5
axel grindte lidt og sagde"WOW nice magi det er warlock ikke wow hvor har du lært det henne "sagde han og bliver lidt træt for hun suger enagi ud fra ham
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 15, 2010 11:35:40 GMT -5
"Tsh, selfølgelig er det warlock magi, hvilken race ville du ellers tro jeg var? Andet end animagus." svarede hun smilende og svingede sværdet endnu engang imod ham, denne gang sigtede hun efter hans ben. "Man har vel lov til at træne? Og beholde sine hemmeligheder." svarede hun med en drilsk undertone.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 16, 2010 4:26:34 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"det er nok best at gå lidt tilbage nu jeg ville prøve at slo mig ud af forbadelsen "sagde ahn og da kom lyn fra ham og hans hovedt bliver helt rød han kæmpe med hele sig kraft
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 17, 2010 5:15:37 GMT -5
Hun blev rogligt stående, han ville ikke kunne rykke sig en millimeter før hun slap ham løs, langsomt lod hun sin magi forsvinde fra ham, så han ville tro han selv kæmpede sig fri fra den. "du ved godt jeg hjælper ikke?" spurgte hun og afslørede dermed også sig selv. Hun hoppede i sikkerheds afstanden på fem meter, og gjorde sig klar til næste omgang...
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 17, 2010 14:08:20 GMT -5
axel klødte sig i nakken og sagde"nå øv jeg trode lige at det hvar mig hehe"sagde han og linder lidt som om han skulle dø men så faldt han og sover på jorden og snoker for han har ikke sovet maget som han plager
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Jan 18, 2010 12:40:53 GMT -5
Hun smilte, endelig havde hendes magi på sværdet hjulpet, hun lod sværdet forsvinde og satte sig til rette op af et træ, for der efter at begynde at massere hendes håndled, det gjorde frygtelig ondt efter de to sværd var stødt sammen, langsomt og modstræbende lukkede hun selv øjnene og faldt i søvn, heldigvis sad hun lænet op af et træ, så hun ville ikke få problemer med at falde på noget hårdt, hun snorkede ikke, lå bare lænet op af træet, kun hvis man hørte ordentlig efter ville man kunne høre hendes åndedrag.
|
|