|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 9:54:55 GMT -5
axel var i byen men kunne ikke findte rundt han hade en kæmpe kort men klødte sig i nakken og satte sig i en bænk og kigged på kortet og sagde til sig self"hm hvor er maket henne dumme kort"
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 9:59:10 GMT -5
Dia gik rundt inde i byen, forklædt for ikke at blive genkendt. Hun sukkede lidt over det. Hvorfor ikke bare sprede skræk og rædsel? Det ville vel ikke gå så godt igen, hvis hun gjorde.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 10:01:12 GMT -5
axel riste sig op og prøvet at findte ud hvor er market er men kunne ikke se hende og stod i hende og fladt ned og sagde"hov det må du unskylde"sagde han og klødte sig i nakken
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 10:14:06 GMT -5
Hun væltede selv ned, da hun ikke var stærk af bygning. Hun så på ham med store blå, uskyldig øjne. "U-undskyld," hviskede hun med en lille pige stemme.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 10:27:49 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"n-nej nej det er mig da skal sige unskyld det var mig da gjørte det kom lad mig hjælpe dig "sagde ahn og riste sig op og hade sin hånd ud for at hjælpe hende op
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 10:46:07 GMT -5
Hun tøvede, sky og genert, tog hun fat i hans hånd. Hun kom op at stå og så genert ned. Hun lignede en bondepige, på grund af tøjet. Det hele var skuespil, og alligevel ikke helt, hun var blevet genert, mest fordi hun ikke anede hvad hun skulle sige eller gøre. Det her var kommet ret uventet.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 10:56:23 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"der er ikke sket noegt vel du er ikke kommet til skade vel"sagde han så han ikke bliver self bange og kigged lidt rundet og tog hendes kappe og giver til hende og sagde"her du tapte den her"sagde han for at værer væli
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 11:06:05 GMT -5
Hun rystede på hovedet og tog fat i kappen, tøvende, som om hun var bange, selvom hun ikke var. Hun skjulte sig under kappen, som hun tog på. "T-tak.." hviskede hun med sin lille pige stemme. Hun tog hætten på og gemte sig nærmest.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 11:11:24 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"hm er der noget galt siden at du skulder dig i kappen"sagde han og klødte sig i nakken
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 11:18:03 GMT -5
Hun rystede på hovedet. "N-nej.." hun kiggede ikke på ham, hun turde ikke, på en eller anden måde.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 11:28:11 GMT -5
axel sagde til hende"skal jeg følde med dig så du ikke er alene"sagde han for at værer veldi
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 11:30:09 GMT -5
"j-jeg ved ikke hvor," startede hun stille. "at jeg skal gå hen.." hun så lidt ned, inden hun så ind i hans øjne. Hendes egne dyb havs blå øjne, var fuldkommen nervøse og urolige.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 11:39:50 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"h-hey er du bange for mit sværd siden at du ruster du skal ikke jeg ville ikke gører noget bara roli "sagde han for at værer veldi
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 11:47:46 GMT -5
Hun rystede lidt på hovedet. "Jeg er ikke bange.." mumlede hun stille og så lidt genert på ham. "JEg ved bare ikke.. hvor jeg skal tage hen.."
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 11:50:57 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"nå men ville du så komme med mig i market hmm"sagde han og kigged veldit på hende
|
|