|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 16:37:18 GMT -5
"Jeg ved det ikke.." sagde hun og mærkede hvordan alting svandt hen. Hun havde lukket sine øjne og langsomt var hun blevet rolig og havde det fint. Hun så på ham med kolde øjne, inden hun så på halskæden. Hun greb fat i den, som om hun ville ødelægge den.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 16:46:13 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"hey hey hvad laver du og hvad er der galt siden du er sådan "sagde han men kunne se de kolde øjne
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 16:59:28 GMT -5
Hun slap halskæden og lod den dermed være. "Hvem er du?" spurgte hun roligt, men koldt. "Hvorfor taler du til mig, som om vi er venner?"
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 17:02:24 GMT -5
axel stod i nogle sec og sagde"men vent jeg er axel kan du ikke huske mig?"sagde han og var lidt forvidert
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 17:07:50 GMT -5
"Axel?" sagde hun roligt og smilede håndligt. "Ah.. du talte altså med min bedre halvdel?" hun grinede en iskold latter.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 17:09:39 GMT -5
han hade sin hovedt lidt på skrå og sagde"beder hal VENT siger du at du er en anden person nu??"sagde han og klødte sig i nakken
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 17:37:15 GMT -5
"Bravo, skal vi klappe?" spurgte hun sarkastisk og iskoldt. "Hør, hvis du endelig skulle vide det, så hedder jeg Dia Stephan Dynamia og jeg er kejserens datter.. så hallo.. evil" hun vendte ryggen til ham og begyndte at gå.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Dec 28, 2009 19:27:55 GMT -5
axel tiger lige i nogle sec og sagde"h-hey vent lige nok er du ond men følder du aldri alene nå den anden haldel er god nå du er ond ja jeg kænder en kom har en ild dæmon inde i sig men hør er det sådan du villle hvae det at kun dig og den gode af dig bara er alene nok har i folk som kan snakke til jer men ingen ville kunne forstå dig som du er prøv at ting over det"sagde han og var lige bage hende
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 29, 2009 4:57:41 GMT -5
Hun så på ham og sukkede. "Helt ærligt, jeg kan få lige hvad jeg vil have," sagde hun koldt og vendte ryggen til ham, for at gå. "Jeg er datter af en kejser, det vil sige at jeg er meget værdigfuld.."
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 6, 2010 6:25:40 GMT -5
axel kigged på hende og sagde"hm okej ...fint man kan se at din ægo er ikke fortampt som din anden krop"sagde han med en lille stemme
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Jan 14, 2010 5:30:25 GMT -5
Hun vendte sig imod ham og så iskoldt på ham. "Og hvad skal det så bedtyde?" hun talte så koldt og bidende, at man skulle tro hun ville slå ham.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 14, 2010 6:27:41 GMT -5
han kigged for sjovt ondt på hende og kom lidt nærmer og sagde"ja du hørte mig kom så hvad ville du så gører"sagde ahn for at gører hende pisst
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Jan 14, 2010 6:35:00 GMT -5
Hun mærkede vreden komme frem i hende. Hun forsøgte at give ham en lussing og derefter sparke ham over skinnebenet.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 14, 2010 7:28:17 GMT -5
axel faldt få sjovt og kom op igen og sagde"nå hvar det alt du hadet i dig jeg torded at du gik amok og fuldt med ild eller sådan noget"sagde han og klødte sig om nakken og vandted sig om og hoped på at pisse hende af
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Jan 14, 2010 7:31:01 GMT -5
"Hvad?" spruget hun vredt. Hun greb en daggert fra sit bælte og kastede den efter ham. Hun havde ikke ligefrem nogle evner, udover sine sensuelle evner selvfølgelig.
|
|