|
Post by Axel Tonika on Jan 15, 2010 2:10:27 GMT -5
han tog sin hellsword og tóg den med kniven og han samle den op og sagde"med lidt traing kan du blive god vis du ville hehe"sagde han med et smil
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Jan 15, 2010 5:47:47 GMT -5
Hun trak en skarp hårnål frem. Sådan en kunne være farligt, hvis de blev kastet rigtig og ramte rigtigt. Hun så iskoldt på ham, sigtede uden at man kunne se det, og kastede den imod ham.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 15, 2010 10:28:27 GMT -5
axel kunne se den skinne nål da kom flyvene mod han og prøvet at bykke sig men den ramte ham på suldern som et snit og han kigged på hende bage efter og sagde"hvad var det"
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Jan 16, 2010 5:21:16 GMT -5
Hun trak endnu en nål og så kold hjertet på ham, et smil kom over hendes læber. "Måske jeg skulle sigte lidt højere," sagde hun til sig selv, inden hun svarede på hans spørgsmål. "Hvorfor tror du jeg vil sige det?"
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 16, 2010 5:39:36 GMT -5
axel var ikke lige glad for at hører det men han gør sig klar til at få en til han tog sin helsword og svinger den rundt hele tiden og den bliver hurtiger og hurtiger
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Jan 16, 2010 5:43:01 GMT -5
Hun stod helt roligt og trak lidt på skuldrene, inden hun vendte ryggen til ham og begyndte at gå sin vej.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 16, 2010 5:49:20 GMT -5
axel stopped og sagde"nå hvar det alt du hade nogle nåle og en darket hehe du ville nok have den tilbage"sagde han og kasted den mod ved siden af hendes hovedt så den ramte en stolpe og sagde han"nå men hvad laver du ellers siden du er ond nu"sagde han og hade sine hænder bag nakken
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Jan 17, 2010 7:51:40 GMT -5
Noget af hendes hår blev snittet af, ikke ret meget. Hun stoppede op og rev sin daggert ud af stolpen. "Jeg gør hvad jeg har lyst til, der er mange måder at være ond på, og det er ikke altid at man kan se ondskaben i det, før det er overstået," sagde hun roligt og gik videre.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 17, 2010 14:02:55 GMT -5
axel kigged på hende og sagde "nå okej vis det er sådan du gør men hvornå kommer den anden dig fram "sagde han og gik med begge sine arme bage nakken
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Jan 20, 2010 7:58:58 GMT -5
Hun trak på skuldrene. "Det kommer an på om jeg giver hende lov," sagde hun roligt. Hun gik bare og var klar over, at der blev kigget lidt.
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 21, 2010 2:25:09 GMT -5
axel kigged på hende med et smil og sagde"okej men hvad syndes du hvad der er sjovt for jeg kan findte på en hel masse"sagde han og smilte
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Jan 28, 2010 2:19:22 GMT -5
Hun stoppede op og så iskoldt på ham. "Hvem har sagt at jeg vil være sammen med dig?" spurgte hun koldt.
|
|