tezza
Full Member
varyl sensuel d?mon animagus
|
Post by tezza on Mar 9, 2010 14:14:45 GMT -5
Solen skinde der hang enkle skyger på himlen, luften dufte af forår. det var tiden for dyr fik enten fik deres unger eller fandt en partner, Tezza var på vej hen til Niko's gård, hun hade slet ikke set ham i rigtig lang tid syntes hun, og vis hun ikke skulle miste muligheden for at lave godt og have penge uden at gør rat meget mere ind den smule arbejde hun gjorde, men lige nu var hun kun bange for han ville afvise hende så hun var nød til at skrue op for charmen, og bruge sin evner noget mere ind hun pleje, hun hade simpel kjole på da det ikke hade gåde godt for hende så hun hade måtte sælge lidt af sit tøj for at have råd til at leve, da hun stod for and hans gård tøve hun ikke men gik ind på gården og så rundt og håbe han var der.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Mar 9, 2010 14:32:40 GMT -5
Niko gik ude på en mark fyldt med hvede. Nikos maski var gået i stykker og gik nu med en gammeldags le og plogede marken. han havde ikke tshirt på og svag leen. der gik en kvinde bag ham og samlede hveden op.
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Mar 9, 2010 14:35:46 GMT -5
Tezza opdage han ikke var i huset, og kigge så i stalden men der var han ikke. hun regne så ud han var i marken vinter hveden skulle jo høstes, hun gik uden om gården og endt i bag haven og så ud på marken, "HE...J" hun stoppe sit hej da hun så kvinden, *dam ser ud til han har en ny...flot tezza og det når man ikke ringer eller gør lidt for holde kontakten* tænkte hun og så ned, hun knytte hænderne der hang langs siden og begyndt at gå igen.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Mar 9, 2010 15:44:09 GMT -5
Niko hørte en råbe hej og rejste sig ordenligt op og så tilbage og smilte varmt. "hej tezza" råbte han og gik over til kvinden "tager du det jeg har ploget og ligger i laden hvor det pleger" spurgte han og smilte. Kvinden nikkede og samlede igen hveden. Niko løb over til hende så hurtigt han kunne og stoppede op foran hende og smilte. "hvor er det skønt at se dig igen. hvordan har du det" han tog hendes hånd og kyssede den varmt
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Mar 9, 2010 15:55:49 GMT -5
hun hørte han råbte hej men forsatte til han stoppe hende ved at stå for and hende, "jeg har det fint....helt fint" hun så ned og spille lidt trist og sur, "og dig du ser ud til at klar dig udmærket uden mig..." hun holdt sig for munden *åh flot jeg talt over mig* hun tog hånden han hade kysse til sig og så bare ned og holdt ansigt gemt bag håret.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Mar 9, 2010 16:13:53 GMT -5
han så stille på hende. "hvad men..... når hende. nej nej. hun er ansat her. hun hjælper med med markerne når maskinerne er gået i stykket" sagde han og grinte. han synes det var sjovt at hun troede at han og den kvinde var sammen. de var jo bare venner og hjælp hinanden. "og hvorfor skulle jeg tage hende jeg er jo stadig forelsket i dig"
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Mar 9, 2010 16:27:37 GMT -5
hun så stadig bare ned, "jo....altså...siden jeg ikke hade haft tid til at snakke med dig....og hade ikke heller ikke hørt fra dig...så...jeg troede bare....du hade glemt mig..." hun så bare ned, bed sig i læben og hold sig selv i hånden og lod som om hun var bange for han blev sur eller ville grine af hende.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Mar 9, 2010 16:32:58 GMT -5
han smilte stille og så på hende med varme øjne. "hvorfor skulle jeg blive sur. vis du havde travlt og jeg også havde travlt så er det klart ingen af os har haft tid til at ringe" sagde han og smilte.
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on Mar 9, 2010 16:34:41 GMT -5
hun så op på ham, og fik et lille smile frem. "nu var det ikke just arbejde der gjorde jeg ikke kunne....de mener der måske ikke er brug for mig mere....de tro jeg bleven skør.....så har kæmpe med at får økonomien til at gå rundt....men jeg har ikke telefon mere...." hun så ned og tog sig til armen.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on May 1, 2010 13:19:53 GMT -5
Niko smilte varmt og tog om hende og krammede hende. "det er okey. jeg har haft travlt med marken og Ninita har hjulpet ret meget fordi mine maskiner er i stykker så vi har gjort som i gamle dage" sagde han med et varmt smil om læberne og krammede hende meget da han virkelig havde savnet hende.
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on May 1, 2010 13:22:50 GMT -5
Tezza så på ham og så bare ned tros han kramme hende, "tja jeg ender nok på gaden vis hospitalet vælger at af skede mig...så kommer du nok ikke rigtig til at se mig " hun så lidt op på ham, hun hade fået nyt udsende for at blive ved med at se godt ud og håbe det hade en god effekt på ham for uden hun brugte sin sensule evner.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on May 1, 2010 13:30:08 GMT -5
hun strøg en hånd på hendes kind og smilte. "så gift dig med mig"sagde han og var helt lige glad med om hun ændrede udseende han elskede hende for den hun var. hun var smuk og vidunderlig,
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on May 1, 2010 13:34:13 GMT -5
hun rette blikke mod ham, "a-a-ahva " kom det fra hende. hun spille meget overrasket og stod stille i hans arme *sådan nu liner det rigtig noget* hun bed sig i læben og så ned, "men...vi har jo ikke kendt hinanden særlige længe...og vi har kun være på date en gang hvor jeg klokke i det....hvordan kan du sige sådan noget" nu spille hun lidt kost bar, hun fik sig lidt væk fra ham og tog sig til armen og spille helt forvirret og kost bar.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on May 1, 2010 13:41:13 GMT -5
han så p åhende og trak på skuldrene. " men vis du ikke vil er det fint nok... jeg er... jeg er bare smask forelsket i dig og... og vil gerne tilbringe mit liv med dig og give dig al den rigdom som jeg har" han talte selvfølgelig om livets glæder og hans gårds glæder.
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on May 1, 2010 13:45:34 GMT -5
*uuuuuh jeg må heller slog til det tilbud lyder fristene* tænkte hun og lo inde i sig selv, hun så på ham og gik hen til ham og tog hans hænder, "det ikke fordi jeg ikke vil....jeg blev bare meget overrasket jeg hade aldrig troet nogle ville be mig om at gifte mig med dem" hun rødme lidt og så op på ham og holdt bare hans hænder i sin og smile forsigtig.
|
|