Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on May 1, 2010 13:58:58 GMT -5
han smilte og kyssede hende varmt på munden og lagde sine hænder på hendesw kinder imens. han var smask forelsket i hende men vidste ikke at det ikke var gensidit. han lod hælnderne glide ned af hendes knider og ned til hendes skuldre og håbede hun var lige så glad som ham.
|
|
tezza
Full Member
varyl sensuel d?mon animagus
|
Post by tezza on May 1, 2010 14:03:38 GMT -5
hun rødme og gengælde kysset og lag armen om ham mens han hade sin hænder på hendes kinder, hun spille at det var gensidig og inde i lo hun og var sikker på hun hade fået en god gevinst en rig mand der var falden for hendes søde uskyldig spil og gode udsende og stod bare og gengælde kysset og spille lykkelige.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on May 1, 2010 14:18:53 GMT -5
han så ind i hendes øjne og smilede. "du gør mig så lykkelig tezza. jeg vil gerne gi dig alt mit hjerte kan give dig... alt du har fortjent for at se jeg elsker dig" sagde han og kyssede hendes pande varmt.
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on May 1, 2010 14:22:21 GMT -5
hun smile og lukke øjen da han kysse på hendes, "nu bliver jeg helt flov...bare du siger du elsker mig er det nok" hun smile og så igen på ham *lige ud over din penge* tænkte hun og fnise inde i, "så...hvornår hade du tænkt dig...vi skulle giftes...det skal jo passe ind i dit arbejde" hun så på ham.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on May 1, 2010 14:25:28 GMT -5
han så ud over marken. "hmm dette vil midst tage en uge. hurtiger vis vi havde flere der hjalp. men hvem siger det skal være noget stort vi skal holde hvorfor ikke bare noget hyggeligt.
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on May 1, 2010 14:50:19 GMT -5
hun så på ham og smile og nusse hans bryst med hænderne, "jeg lader dig vælge hvordan det skal være " hun smile og kysse ham på læben, "men jeg forstyrre dig jo i arbejde så jeg burte nok lade dig arbejde...jeg kommer bare sener" hun så på ham og smile.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on May 1, 2010 15:00:01 GMT -5
han kyssede hende og så på hende. "du kan vente på mig vis deet er . bare vent på mig inde i stuen"
|
|
tezza
Full Member
|
Post by tezza on May 1, 2010 15:02:30 GMT -5
hun så på ham, "okay jeg venter" hun smile og kysse ham blidt på læben og nusse hans hænder før hun gik ind i stuen, hvor hun gik rundt og kigge på hvad han eje eller noget.
|
|