|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 8:18:44 GMT -5
jakson tog nogle pilot briller fra sin taske og tog dem på og sagde"nå der er du GUM GUM NO"han hopped op i luften og rolled sig rundt i luften og sagde"FYRVAKERI" da kom fødder og næver over hele stedet så i sted for sand var da fødder og næver i luften og bliver ved indtil han var nede
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 8:27:14 GMT -5
Shinigami stoppede brat med at løbe og sagde "Sumo stå" han tog i mod de fleste af hans slag uden at røre sig "er det bedste du kan"
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 8:47:49 GMT -5
jakson stopped og hopped ned og løb mod ham og sagde"GUM GUM PISTOL" han næve flyver mod hans ben hvar han stog fat og så han faldt
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 8:57:55 GMT -5
Shinigami brugte jaksons arm til at han landede på hænderne "når du kan kun bruge de samme GUM GUM angreb men jeg kan meget mere end det" han løb på hænderne hurtigt hen til ham lige får af ham hoppede han op i luften og sagde "Tsuki-yomi spark eller månens spark"
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 9:12:21 GMT -5
jakson tog sin arm hurtig tilbage og puste sig op og sagde"GUM GUM BALLON"så shinigami flyver væk igen
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 9:26:18 GMT -5
Da Shinigami var i luften sagde han "husk at månen er en skygge af solen Amaterasus spark eller sol spark" han forsvandt og kom op at jorden lige under jakson og sparkede ham op i luften
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 9:34:40 GMT -5
da jakson kom op i luften og faldt ned som nomladt hade han kasted maget blød og så dødene ud og han sagde"jeg kan ikke give op nu min far gad aldri op braa kom nu op jakson kom nu...."sagde ahn og var ved at lukked øjnene
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 9:57:48 GMT -5
Shinigami gik hen til jakson "du behøver hellere ikke men du kunne også bare spurgte om modgift" han tog en flaske frem
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 10:01:27 GMT -5
jakson tog flasken og drak af den og faldt i søvn og vårned 3 timer sender hvor han var inde i en hus for hele byen hade set shinigami og jakson kæmpe
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 10:19:37 GMT -5
Shinigami sad i en anden sendt hvor der var en læge så på ham og sagde "du burde ikke taget imod alle de slagne du kunne været død af det"
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 10:31:57 GMT -5
jakson vårned op og rubte højt"BØF"og kigged lidt rundt og sagde"hvor er jeg henne?"
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 10:37:18 GMT -5
Shinigami rullede med øjnene "du er død og er i himlen hvor tror du vi er dumme mand" han så opgivende ud
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 10:45:07 GMT -5
jakson rubte op og sagde"HAVD ER JEG DØD JEG ER FOR UNG TIL AT DØ JEG HAR SÅ MAGET AT SE AV MIT ARM SÅR ER GÅRT OP IGEN"sagde han og da kom blød ud fra hans arm
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 10:57:05 GMT -5
"Prøv at se efter at du er i livet før du går i panik" Shinigami prøvet at gå ud at sengen men lægen lagde ham ned "du skal blive i sengen i en uge og du unge mand du skal bare i sengen"
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 11:11:19 GMT -5
jakson kigged og sagde"oh okej jeg var lige bange for at den gamle hade drapt mig men hvad hedder du gamle"sagde ahn for han kendete ikke hans navn
|
|