|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 11:27:59 GMT -5
"Mit navn er Togo Master Togo og dit er" Shinigami sagde godt nok ikke sandheden men Master Togo havde været en stor kamp mester en gang for et par tusind år siden
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 13:55:46 GMT -5
jakson smilte og sagde"wow et dumt navn men jeg hedder jakson D Tunpa og jeg er en gummi meneske hehe"sagde han og tog sin finger ind i sin mund og hev i sin kind så den ene kind blev lang
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 14:01:24 GMT -5
"Det har jeg set og hvad står d for dumme for så passer det perfekt" han så roligt på jakson og kastede fem nåle der ramte lige ved siden af hans hoved "jeg er bedre end en gummi meneske"
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 14:05:37 GMT -5
jakson riste sig fra sengen og sagde"hvad var det ville du slos igen"sagde han med et for sjovt anime vrade og trike den ene arme fra hans arm
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 14:10:32 GMT -5
"ja og denne gang for du ikke en chance" han rejste sig op af sengen han hostede lidt blod op "og det bliver uden for byen"
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 14:17:24 GMT -5
så kom de 2 syge plaisker og sagde til dem begge"hey hey lig jer nu ned i er ikke raske inu læg jer nu ned "men den ene sygeplaiske var bange for shinigami for hun hørte hvad de hade snakket om og hvad ders navne var så hun sagde kun"vær sød at side dig ned"jakson lage sig ned igen og sagde"ja det er nok bæst at vi ligger her til vi er okej igen "sagde han og lage sig ned
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 14:24:37 GMT -5
"ja" og satte sig ned "du har da lidt hjerne" han hostede lidt mere blod op han kunne mærke at han havde brækket nogle ribben
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 14:29:27 GMT -5
jakson kigged på ham og sagde"hehe så jeg var lidt svær i kampen eller hvad heeh"sagde ahn med et smil
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 14:35:43 GMT -5
"nej men hvis man ville ramme jorden så jeg tog imod de slag og husk at du ville være død nu hvis jeg ikke gav dig modgift" han lagde sig ned og lukkede sine øjne
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 14:39:31 GMT -5
jakson grindte lidt og sov men efter nogle dage efter vårned han op og tog sin tøj på igen og var på vej ud men lige da han oped døren kunne han hører nogen snakke om at dræpe de frammed for ders stor krafter at de ikke var menesker så de skulle dø så jakson løb hen til han og dasked shinigami og hodet og sagde"hey vårn op kom nu vårn op"og rusked i hans tøj
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 14:48:12 GMT -5
Der faldt et reb bag Jakson hvor shinigami kom ned af "jeg er bag dig kom med op hvis du vil leve" den shinigami han rusked var en dukke og der lå en anden dukke i jaksons der lignede ham "jeg har brugt tiden på andet end at sove"
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 14:51:21 GMT -5
jakson tog rabet og hev sig op og visked til ham"hvad sker der og hvorfå er alle efter os"sagde han til ham
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 14:58:58 GMT -5
"De fleste her i byen tror at alt der er overmenneskelige er ondt så men der er nogle der ved bedre så vi skal hen til dem" da de var på toppen af rebet "kom med men hver stille" han løb uden at lave en lyd
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 15:02:59 GMT -5
jakson prøvet at løb med men han faldt ned og var lige midt i flokken så jakson riste sig op og sagde"øhm hej"folken var efter jakson men jakson løb og bliev ved med det indtil han kunne se shinigami og rubte "HEY HVAD DU NU HEDDER HVOR ER DU NÅ DER ER DU"sagde han og løb sammen med ham igen og sagde"en hånd tak"
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 15:08:46 GMT -5
"Lukke dine øjne" Shinigami lavet en illusion der vil en lille kopi af solen "og så er det tid til at løbe til"
|
|