|
Post by Shinigami on Jan 29, 2010 12:24:02 GMT -5
Shinigami rejste sig op "unge mand nu skal du have nogle bank hvis du kan overhovedet finde ud af kæmpe unge mand"
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 29, 2010 12:26:15 GMT -5
jakson kigged tilbage og sagde"hvad sagde du gamle"sagde ahn mens han pilled sig i øret
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 29, 2010 12:31:27 GMT -5
"du unge mand er en forvokset abe nårrr det er jo ondt sagt for aben" han smilede ondt til jakson
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 29, 2010 12:52:47 GMT -5
jakson var med i lagden og sagde"oh hvad sagde du de gamle kan jo ikke hører så godt vel"sagde han med et ondt smil
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 29, 2010 13:20:55 GMT -5
"Når er du så gammel at du ikke kan høre jeg troede at du stadig gik med ble men nej du er vel så gammel at du ikke kan høre og kan nok ikke en gang slå mere" han stod bare og så på ham
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 29, 2010 16:06:40 GMT -5
jakson blev sur"HVAD DIN GMALE SPASSER GUM GUM NO RAFEL"sagde ahn hans arm gik land bag ud og snurred rundt og skudt mod ham
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 29, 2010 16:19:57 GMT -5
Shinigami gik et skridt til siden og tog en kniv frem satte den i hans arm "du er meget dum jeg du er også meget langsomt er det mig eller dig der er den gamle her"
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 29, 2010 16:55:14 GMT -5
jakson fluver med i luften og rammer ham lige i andsigtet med sin fød hvor han fluver og jakson sagde"nå hvem er den langsomme her gamle av"sagde han og trak kniven ud fra sin arm
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 29, 2010 17:05:32 GMT -5
"Dig for du er dum" Shinigami tog en nål frem og satte den i hans ben "du lod mig for gifte dig du har cirka en time tilbage af leve"
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 29, 2010 17:14:36 GMT -5
jakson tog med alle sine arme og ben rundt om ham og rubte på ham"jeg er lige glad SÅ LÆNGE JEG FOR DIG NED MED NAKKEN GUM GUM NO BELL" han tog sin hovedt langdt tilbage og ramte ham med en skalde af sin hovedt som gav skade så da kom blød ud fra shinigamis hovedt og jakson gav slip og hopped væk og bukked sig ned og pumpet noget fra hans ben hvor han sagde"gear 2"og hvor da kom rog fra hans krop og han sagde"ville du stadi kæmpe??"sagde han
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 29, 2010 17:21:50 GMT -5
Shinigami rejste sig op og tog sin skjorte at "ja" og han tog nogle barberknive frem "men du er dum lille dreng at gøre sig stærkere nu er en dum ide"
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 29, 2010 17:24:57 GMT -5
jakson riste sig op og hade sin ene hond framme mens den anden hade han bage sig og holde den som en næve og han sagde"okej her kommer den GUM GUM JET PISTOL" den skudte lige ved siden af ham og den stor sten ved siden gik i splinter men det hvar giften da var på ham og han hosted blød op
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 29, 2010 17:35:48 GMT -5
"Hørt unge mand jo mere du bevæger dig jo hurtigere dør du er du med men hvis du kan få mig til at lægge mig på jorden så får du modgiften er det forstået" Shinigami begyndte at snurred rundt om sig selv der kom en lille sand storm om ham
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 7:56:13 GMT -5
jakson kigged på ham og sagde"okej GUM GUM NO JET GATTLEIN"da kom næver over det hele over ham og ramte han i hele kropen men hans gear 2 var væk nu så han blev nomalt igen men kunne ikke se ham for sand stomen
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 8:09:15 GMT -5
Shinigami løb rundt i sand stomen og sagde "hvad vil du nu gøre" han løb hen mod ham slog ham løb ind i sand stomen igen "du har ikke en særlig stor chance for at klare mig i ræve kamp" han løb igen her til jakson
|
|