|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 21, 2010 14:01:43 GMT -5
hun så på hans tåre og vendte sig mod ham. "det er der. ellers grad du ikke" sagde hun fast.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 21, 2010 14:18:48 GMT -5
Han så surt på hende "hun var min kone i en dag" han stoppede for det gjorde alt for ondt af sige det "er du tilfreds du har aldrig prøvet at være alle dem man holder af forsvinder mens du må gå videre uden at se sig tilbage"
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 21, 2010 14:28:54 GMT -5
hun så på ham og rejste sig op og gik over til ham og gav ham et kram. "det er jeg ked af shinigami"
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 21, 2010 14:41:46 GMT -5
Han kram igen "det gør ikke noget du lille du var nysgerrigt og det må jeg leve med" han begyndte at græde
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 21, 2010 14:49:17 GMT -5
hun så på ham og krammede stille. "men alle midster og min lærer siger at fortid er fortid og man må se ud til fremtiden" sagde hun.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 21, 2010 14:57:22 GMT -5
"ja det kan i dødelige men for mig er det fremtiden det samme som fortiden det stopper aldrig" han så på hende og græd videre
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 21, 2010 15:04:43 GMT -5
hun trøstede ham så godt hun kunne og håbede lidt på at han ville blive glad igen.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 21, 2010 15:08:18 GMT -5
Han så på hende "der er mange ting du skal være glad for en at dem er du har en familie" han stoppede med at græde og så op på loftet
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Feb 2, 2010 4:54:34 GMT -5
Kisa så på ham og så ned i gulvet. "men du skal også være glad. du kan få lov at leve et frit liv. de kan jeg ikke. jeg er nød til at stikke af for at være fri" sagde hun.
|
|
|
Post by Shinigami on Feb 2, 2010 5:01:31 GMT -5
Han grinede lidt "du er mere fri en mig jeg er fanget du kan gøre ting når du har lyst men jeg skal gøre alt muligt andet før jeg selv kan gøre noget" han så op på loftet
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Feb 2, 2010 5:06:48 GMT -5
hun så på ham og rystede op hovedt. "du forstår ikke. jeg må slet ikke noget af det jeg vil. jeg skal faktisk vis det rigtigt bare side og så ned i dokumenter og nye love... andet skal jeg ikke"
|
|
|
Post by Shinigami on Feb 2, 2010 5:13:34 GMT -5
"og jeg skal se det sidste før folk dør tror du at det er sjovt og du kan blive gift med den du vil det kan jeg ikke" han så alvorligt på hende
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Feb 2, 2010 5:16:42 GMT -5
hun så på ham og bed sig i læben. "det tror jeg faktisk ikke at jeg kan... jeg er jo prinsesse og en prinsesse må ikke vælge sin mand. han skal... skal gives til hende. pga hans adelige rang" sagde hun trist.
|
|
|
Post by Shinigami on Feb 2, 2010 5:51:43 GMT -5
"og jeg er en gud så jeg skal giftes med en gud" han begyndte at græde igen "og jeg kan ikke holde de andre guder ud"
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Feb 2, 2010 6:12:23 GMT -5
hun så på ham og sukkede. "hmm har du tænkt på at... at gifte sig ikke er lykken altid"
|
|