|
Post by Shinigami on Jan 20, 2010 5:50:56 GMT -5
Ungerne så på Shinigami "kan du ikke gøre noget så vi kan være sammen med kæmpe pige" Shinigami på himlen "der er en måde men så vil i blive til en golen og i vil aldrig tale mere" ungerne stoppede med at græde "vi vil gøre det"
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 20, 2010 9:29:05 GMT -5
Kisa så på dem og så på shinigami. "nej... nej det må du ikke det... det vil jeg ikek kunne bære" sagde hun og så på ungerne. "i må ikke. jeg ... jeg vil gerne ha nogen at kunne komme og tale med" sagde hun trist.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 20, 2010 10:17:36 GMT -5
Ungerne så på Kisa "men vi skal jo snart væk for vores far så vi kan lære at klare os selv" pest så på Kisa "de har ret de må lære at klare sig selv"
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 20, 2010 15:50:47 GMT -5
Kisa så på dem og bed sig så hårdt i læben at den flækkede. hun rejste sig og gik over til det træ hun havde været ved det meste af tiden. hun lagde hånden på det og så ud over skoven. *jeg tør ikke tage dem med i frygt for de dør af min ørn men vis de skal væk så kan de også mærke den dejlige frihed*
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 21, 2010 5:16:43 GMT -5
Shinigami så på ungerne "give hende lidt tid til at tænke" ungerne nikkede og sagde "hvorfor er kæmpe pige bange for os og hendes ørn" pest så på ungerne "ørne spiser rotter"
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 21, 2010 12:29:59 GMT -5
hun så ud over skoven og ønskede at komme hjem uden problemer. hun kunne ikke ha dem med hjem. det var for hårdt for de små. hun rystede på hænderne og prøvede at tage sig sammen. dette kan bare ikke være sandt var det eneste som kom i hovedt på hende.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 21, 2010 12:39:40 GMT -5
Shinigami gik hen til hende "hvad tænker du på du lille" han så på hende "er det med ungerne"
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 21, 2010 12:41:56 GMT -5
hun så på shinigami og så mod skoven. "jeg... jeg kan bae ikke tage dem. jeg skal kunne ordne alle problemer men det kan jeg se jeg kan ikke selvom jeg gerne vil."
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 21, 2010 12:51:52 GMT -5
"Ingen kan klare alle problemer selv guder kan gøre alt det bedste man kan gøre er at gøre det man føler er rigtigt" han smilede til hende "og mere kan man ikke gøre"
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 21, 2010 13:00:00 GMT -5
hun så på ham. "tag mig hjem. før de tigger mere. jeg ber dig" hun så på ham med store øjne.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 21, 2010 13:10:03 GMT -5
"Fint det er på samme måde som sidste gang" han tog sin hånd frem og sagde "og husk at det første du gør når du er tilbage er at tag en dyb indånding"
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 21, 2010 13:15:58 GMT -5
hun nikkede og tog hans hånd. hun var klar til at tage hjem men havde set et undskyld blik til rotterne.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 21, 2010 13:38:17 GMT -5
i det næste øjeblik var de på Kisa værelse "så er du tilbage du lille" han satte sig på en stol og så på hende med et smil
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 21, 2010 13:52:09 GMT -5
hun mærkede hun kom i en svager krop og tog en tog indåndning og så rundt. hun kunne mærke at hun var tilbage og satte sig stille op og så på ham. "tak. og... og jeg vil gerne spørger hvad dine venner mente med Mitsuki" sagde hun.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 21, 2010 14:00:20 GMT -5
Han så væk fra hende "det ved jeg ikke" der løb en tåre ned af hans kind "de har altid en spil imellem dem"
|
|