|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 20, 2010 3:03:34 GMT -5
der var nu gået en uge siden at kisa blev taget til shinigamis hus. hun skulle hjem igen og hun stod ude foran shinigamis hus og så op på himlen hun havde alivo på sin skuldre og tænkte over hvordan det mon ville være for alle de små rotte unger som hun var blevet knyttet til. hun nussede alivo og ventede blot på at shinigami var klar til at tage afsted med hende så hun kunne komme hjem.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 20, 2010 3:57:44 GMT -5
Shinigami kom ud at huset og så på Kisa "der er nogle ting vi skal orden før du kommer tilbage til din krop" han satte sig ned "jeg lovede din mor at fjerne din kraft men jeg kan ikke fjerne den uden at du vil have det"
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 20, 2010 4:00:46 GMT -5
hun aå på shinigami da han kom ud til hende og hun så op på himlen. "jeg ønsker ikke at være rask. jeg vil gerne beholde alle mine fejl." hun så på ham og smilte så selv hendes øjne smilede. "felj gør os menneskelige" sagde hun og havde jo fuldstændig ret. fejl gjorde de var menneskelige.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 20, 2010 4:09:27 GMT -5
"Det ved jeg men du fortæller din mor hvorfor jeg ikke fjernet det" han smilede til hende "og synes pest og jeg at ungerne skal være hos dig hvis du vil holde øje med dem" pest løb op på Shinigamis skuldre "ja ungerne kan ikke leve uden dig"
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 20, 2010 4:16:09 GMT -5
hun så på shinigami og på pest og så på alivo. "hmm tror ikke mine tjenestes folk vil synes om der er rotter på slottet. de tilkalder bare rotte fangeren og dræber dem" sagde hun og tog alivo af skuldren og satte ham op ved siden af sin far.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 20, 2010 4:24:18 GMT -5
Pest grinede "de tjenerne kender dem i forvejen" alivo nikkede helt vildt "ja vi har tale med din fugle mor og hun gav os en flyvetur det var rigtigt sjovt især da far blev hvid i hovedet" pest hostede "ja jeg er jo gammel skib rotte"
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 20, 2010 4:26:54 GMT -5
hun så på dem og sukkede. jeg mener det alsår. "jeg har jo andre tjeneste folk ind mine forældre" hun så lidt trist på alivo og pest. hun havde et dyr og kunne ikke rigtigt kunne med rotter ikke uden rotterne døde.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 20, 2010 4:32:29 GMT -5
alivo så ked af det ud og Shinigami sagde "når så må de blive her" og de andre unger løb hen til hende og holdte fast i hendes ben og sagde "du må ikke rejse uden os" og de begyndte at græde
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 20, 2010 4:58:00 GMT -5
Kisa fik tåre i øjnene og satte sig ned på hug og så på dem. "jeg vil ikke ha i dør. vis i kommer hjem til mig bliver i jagtet og ædt af min ørn. jeg er ked af det. men jeg lover at komme forbi og besøge jer" sagde hun og nussede dem.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 20, 2010 5:05:02 GMT -5
Ungerne holdt bare mere fast og sagde "ingen ørn vil spise os vi er for hurtige" pest så på dem "i har ingen sygdom i nu så ørne vil prøve at spise jer" ungerne så surt på pest "vi er ligeglad med det vi vil være sammen med kæmpe pigen"
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 20, 2010 5:07:00 GMT -5
Kisa tog dem op i sin farm og så på shinigami. "jeg vil ikke risikere deres liv. shinigami.... jeg har brug for hjælp" sagde hun og så bekymret ned på ungerne.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 20, 2010 5:13:08 GMT -5
Shinigami så undskyld ud "jeg kan ikke hjælpe de har gjort til deres livgrund at være sammen med dig og det kan jeg ikke stoppe" ungerne så glad på Shinigami "men det betyder ikke at jeg hjælpe dig"
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 20, 2010 5:23:47 GMT -5
hun så på ungerne og så på ham. "jeg kan ikke gøre det. jeg er virkelig ked af det. men. jeg vil ikke risikere jeres liv. det vil bare ikke være godt." sagde hun og kyssede dem og bag efter gik hun over til en lille bænk og satte dem der og så på dem .
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 20, 2010 5:34:41 GMT -5
Ungerne grad stadig "vi dør ikke vi har mange år i nu det siger Shinigami" Shinigami sagde "ja hvis i ikke ser en kat så kommer i til at leve et menneskealder"
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 20, 2010 5:43:12 GMT -5
Kisa kyssede dem og kunne næsten ikke klare at de grad. "jeg er ked af det søde små jeg er nød til at lade jer blive her for at i ikke dør" sagde hun og lagde hovedt på en af dem og en tåre faldt ned.
|
|