|
Post by Halina on Jan 1, 2010 17:51:20 GMT -5
halina var stået af hesten, og satte sig under træet. hun græde ned i sin hænder hun fortrød hun hade presse kisa sådan, hun ville gøre alt for hun bare kom tilbage til hende og vare hendes lille pige igen, hun begyndt at side og be mens hun græd høj lydt. hun hade aldrig grædt så meget ikke siden kisa fik konstater kraft, "kisa....kom hjem til mor" bad hun græd hun og kunne se den glad kisa for sig, hesten lag mulen mod hendes kind og prøve at trøste hende.
//hehe sider og stor tuder snøft hehe...//
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 17:57:52 GMT -5
hun hørte gråden og rejste sig og gik over til hende og så trist på hende. " du... De må¨ikke grade. deres datter er jo ikke død. hun kommer jo. det siger Shinigami selv" sagde hun og ved sig i læben.
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 18:06:37 GMT -5
halina krøbe sammen og grad stadig, "intet er godt nok til hende....hvad skal jeg gøre for hun ikke hader mig sådan....hun er altid sur på mig....jeg vil hende bare det beste men det ender altid galt.....jeg ville ønske jeg ikke vare hendes mor....at jeg aldrig var bleven konge lig og bare hade gifte mig med en rig mand....jeg ville bare ønske hun hade et beder liv....ingen syg dom....ingen læger.....bare hun var født af en normal kvinde....så hade hun det liv hun ønske sig så meget....jeg tænker ikke på andet ind hun skal blive som mig.....og jeg har helt glemt hvordan jeg var på hendes alder....hvorfor er jeg også bleven opdage sådan" halina var gå helt ned hun kunne bare ikke sygisk mere, nu fik hun lukke det hele ud.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 18:13:08 GMT -5
det halina ikke vidste hun lige havde fortalt alt det til sin ejen datter. hun lagde armende trøste om hende og prøvede at trøste hende. "hvem siger at hun ønsker sig en anden mor. jeg tror bare hun ønsker du vil lade hende være sig selv engang i mellem" sagde hun og krammede trøstende halina ind.
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 18:21:59 GMT -5
halina græd stadig og ryste på hovedet, "hvad skulle det hjælpe....hun hader mig sikker lige meget hvad jeg gør, jeg kan snart ikke mere....jeg vil bare give hende alt det hun vil have men når jeg gør det bliver hun sur....og når jeg intet gøre bliver hun også sur. jeg dur ikke til at være mor..." hun rejste sig op og støtte sig til træt, at græde så meget var en dårlige combo med hun var træt og ikke rigtig hade spist.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 18:35:03 GMT -5
Kisa så på hende. "jeg er på hendes alder. lyt nu til mig. jeg tror bare du skal lade hende være hende selv også og så prøve istedet for at tvinge hende så spørg om det kan være en time om dagen i har i det der dame ting" sagde Kisa og sank en klumb og jælp hende op. "stol nu på mig. din datter hader dig ikke. hun.... hun vil bare ikke hades" sagde hun og fik halina op på hesten. "tag nu hjem... tag hjem og spis og hvil dig."
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 18:39:31 GMT -5
halina snøfte "hvorfor tror hun at hun er hadet....hun min lille juvel....end ikke 10 smukke kjoler kunne få mig til at vælge dem frem for hende....jeg ville bare ønske vi kunne have mere datter mor tid ind når jeg fortæller hendes ynglings historie....hehe...hun har aldrig opdage det i historien var det der skete for mig da jeg møde hendes far" hun smile, "du en god pige" hun tog tøjlerne og tørte øjne og begyndt at ride mod slotte.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 18:42:08 GMT -5
Kisa var gået helt i stå og da halina var langt nok væk smadrede hun sin hånd ind i et kæmpe egetræ så hendes hånd begyndte at bløde. hun løb tilbage til shinigami. han skulle få et ord eller to,
//out,
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 18:51:14 GMT -5
halina kom tilbage til slotte, og nåde kun op af trappen til hovede døren før hun kollaps, og måttes bæres i seng //OUT
|
|