|
Post by Halina on Jan 1, 2010 13:12:33 GMT -5
Det var aften, Halina hade tage kappe på og tage en pose med. hun var i en kjole ingen kendt til, det var hendes gamle lidt alla bonde pige kjole. hun selv hade syet så hun kunne lave noget med ler, hun trak sin hvide hoppe mellem træren, hun så rundt og håbe ingen så hende eller genkendt hende, hun kom til en lysning hvor der var noget mudder men ellers tørt, hun lod hesten stå og gik for over bøj rundt og mærke på jorden for at finde et sted med godt ler, hun nynne lidt for sig selv og tænkte på at få fundet så meget så muligt.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 13:22:01 GMT -5
kisa havde væk i 3 dage. hendes sjæl var i en andens krop. hun var i en busk med bærn og hørte heste skridt. hun så op og så på hesten. da hendes mor var gået lidt væk kom hun frem. et dyr behøvede ikke syn for at genkende hesten blev glad og hvrinskede af kisa som nussede hesten med et smil hun lignte slet ikke kisa mere.
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 13:26:33 GMT -5
Halina ratte sig op da hun hørte hesten og så på pigen, "undskylde men hvad laver de med min hest" sag hun roligt, hun hade hætte på så man ville ikke kunne se hendes ansigt hun line en bonde pige med dække ansigt.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 13:32:05 GMT -5
Kisa så på hende og smilte. "ved De ikke det. elver er dyre venner" sagde hun. men man kunne se at heste at den havde set hende mange gange før. hun så på hesten og nussede den på hovedt. "shh rolig nu min tøs" hviskede hun og så på hesten.
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 13:39:03 GMT -5
halina så på hende, "jeg må bed dig om ikke at rør den jeg skal meget snart hvider" hun gav sig til at led igen og det lykkes hende at finde et lille ler hul hun begyndt med de bare hænder at grave ler op og putte i posen.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 13:40:28 GMT -5
"men hvorfor gør De det Dronning" hun havde ikek kunne se det først men hesten og kvindens måde at tale på og stemme afslørede hende for hendes datter jo. hun kendte sin mor.
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 13:43:28 GMT -5
halina ratte sig rigtig hurtige op så hætten faldt af, og man så hendes ansigt. det var lidt beskidt håret sad ikke helt så godt, "hvordan kunne de genkende mig" hun tog posen op i de beskindet hænder og gik hen til hende, "de må ikke sige det til nogle de har set mig her....jeg ser kun sådan ud lige for tiden" hun putte posen i en sadel taske og begyndt at trække hesten hun måtte finde mere.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 13:48:14 GMT -5
hun så på hende og tænkte. "jeg kunne kende hesten" sagde hun og så at hun gik og begyndte at undre sig "deres majestæt hvad skal De med det ler" spurgte hun og så rundt for at se om nogen kunne se hende.
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 13:51:54 GMT -5
"jeg ved ikke om jeg må sige det" hun gik hvider og bukke sig når hun fandt lidt ler, halina sukke hun ville aldrig nå det til tiden. hun tørte øjne og snøfte og lede hvider, hun begyndt at nynne kisa's yndlings vise for at få lidt trøst.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 14:03:17 GMT -5
Kisa hørte hende nynne den og smilte lidt og begyndte at synge den. kisas stemme var smukkere i denne krop og hun så på halina da hun sang. hun ville gerne vide hvad der skete og det gjorde hende trist at se sin mor sådan.
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 14:13:11 GMT -5
halina så på hende, hun lytte til sangen. hun mærke tåren komme men hun fjerne dem igen, "de har en smuk stemme...jeg har nu aldrig haft den helt store sang stemme....ikke som min datter" hun smile og begyndt at lede hvider mens hun snøfte.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 14:20:57 GMT -5
Kisa smilte lidt og gik over til hende. "jeg lover ikke at sladre vil de ikke kan sige hvad de skal bruge det der til" hun smilte og fulgte roligt efter.
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 14:23:51 GMT -5
"fint....jeg slog en handel af med døds guden....jeg skal lave en ler dukke som kun jeg har rørt og lave....den skal være den ny krop for min datter....som er hos ham den næste uge....og jeg skal være færdig der....det koste mig kun alle min ufødte børn" hun smile som om alt var godt, og lede hvider.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 14:26:58 GMT -5
Kisa stoppede op og begyndte at så rundt i forrvirring. "hvorfor gør De det... hvorfor" spurgte hun og vidste det jo var hende. men hun ønskede ikke nogen ny krop. hun ville gerne ha den gamle. hun nød sin ejen krop.
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 14:32:29 GMT -5
"så hun kan være normal....lige som alle andre så jeg ikke skal være bekymret vær gang hun er indlagt for jeg skal miste hende....jeg vil kun det beste for min pige" hun tørte øjne og fik lidt ler og jord i ansigtet. hun sukke "men jeg har ikke snakke med hende i 3 dag....jeg bange for hun ikke kommer hjem igen...jeg var lidt hård ved hende for nogle dage side" hun sukke og tørte hænderne af i kjolen, "hehe hun minder mig lidt om mig selv den gang jeg var ung" hun smile og lo lidt .
|
|