|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 14:35:34 GMT -5
Kisa begyndte at grade og en svag klynken kom fra hende. hun anede ikke at hendes mor ville gøre så meget for hende. hun havde troet at hendes mor var ligeglad med hende efter det skænderi. hun tøre øjnene mange gange og prøvede at slappe af.
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 14:38:39 GMT -5
halina så på hende, "er du okay min ven" hun gik hen til hende. "noget der plager dig " hun smile halina var en åben hjerte person og lytte gerne til andre mennesker der var under hende.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 14:42:58 GMT -5
hun tørte øjnene og var ny nød til at bruge sit skuespil talent. og snøftede."nej... det er bare det at... min mor aldrig gjorde sådan ting for mig" hun tørte øjnene og så på Halina. "det er så... så sødt du vil gøre så meget for din datter men... har du tænkt på om hun vil ha denne nye krop" spurgte hun forsigtigt.
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 14:46:52 GMT -5
halina så på hende, "jeg har jo just ikke haft mulighed for at spørge hende....hun er jo hos den gud...og rotte" hun gik væk fra hende, "men jeg håber hun vil jeg har sidet i 3 nætter og bygge på den, og ledt efter ler her i skoven selv i vores egen have. " hun sukke man kunne se halina var udmatte og i tvivle om kisa ville tage kroppen eller om hun bare ville af slog, "måske skulle jeg lytte til pest" mumle hun.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 15:55:49 GMT -5
Kisa hørte hvad hun sagde og da hun sagde gud og rotte udbrød kisa "han hedder Pest" det var nu tydeligt at hun kendte ham. "Pest er en sød og klog rotte og er bedre til at lytte end mange andre" sagde hun og glemte helt at hendes mor jo ikke vidste hun var kisa.
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 16:35:55 GMT -5
halina så på hende, "hvor kender du pest fra....hvem er du" halina ratte sig op "ja jeg ved han er god til at lytte....og give gode råd....jeg tror du heller må forklar hvem de er" halina lage armen over kors.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 16:38:05 GMT -5
Kisa tog sig til munden *ups det var dumt* hun tog en dyb ind åndningen og sagde så. "jeg er Amaterasu datter af Shinigami og pest er en af mine bedste venner" sagde hun og virkede troværdig. tænk at hun måtte lyve for sin mor.
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 16:51:15 GMT -5
"nå tænk han hade en datter...nå ja aller har rat til at få børn" hun smile og satte sig op på hoppen, "jeg må heller se at komme hvider jeg må være færdig inden kisa kommer hjem, håber hun bliver glad vil lave en tro kopi af hende i hendes egen krop" hun smile glad og man kunne virkelige se hun håbe stort.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 16:54:51 GMT -5
Kisa var lige ved at købe noget men stoppede sig selv og så bare frem mod hende. "jeg ville lade vær vis jeg var Dem" sagde hun og vendte sig om.
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 16:58:43 GMT -5
"hvad mener du" halina så på hende mens hun hold hesten i ro, "hvorfor skulle jeg lade være nå jeg enlige kan gøre noget godt for min datter....det her er chancen for hun kan få et normalt liv....og...og så kan jeg lade hende gøre ting jeg normalt ikke vil have hun gør " hun så ned.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 17:04:24 GMT -5
"hvem siger ikke at Deres datter kan lig det liv hun har" spurgte Amaterasu og satte sig ned ved busken med bær. hun savnede faktisk at ha kraft for så kom hun ud blandt de der arbejdede rigtigt.
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 17:24:29 GMT -5
"jeg ved hun er træt af at skal på sygehuset hele tiden, jeg vil give hende et beder liv om det så koster mig mit eget liv....kisa betyder mere for mig ind live selv.....og det har hun altid" hun red hen til busken, "mere er der ikke at sige i den sag" halina satte hesten til at gå.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 17:26:07 GMT -5
"så siger vi det" mumlede kisa og var træt af at hendes mor ikke troede på andre end hende selv. kisa vidste hvad hun ville.
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 17:34:15 GMT -5
halina red lidt før hun stoppe og så ned, hesten dreje hovedet for at se på hende. halina sad og græd så man skulle tro hun ville fylde en hel sø.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Jan 1, 2010 17:40:24 GMT -5
Kisa sad og blukkede bær og begyndte at synge. hun grad imens fordi hun ikek vidste om hun skulle sige farvel til sin mor. men det første hun sang passede hendes mor havde forvandlet hende fra et barn til en dame.
|
|