|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 13:42:25 GMT -5
Mens Halina var nede efter ler kom Shinigami frem "når er hun glad for min hjælp" pest nikkede "hun bliver rigtig sur når hun er færdig"
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 13:45:36 GMT -5
halina grave ler op og søre for der ikke kom jord klumper med, hun sukke lidt hun var træt og lidt øm i hænderne.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 14:11:44 GMT -5
Shinigami lagde et æble på bordet "pest lade være med at fortælle hende at hun vil falde i søvn af et bid" pest nikkede og Shinigami forsvandt igen
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 14:17:04 GMT -5
halina kom igen med nyt ler, "her burte være nok til rasten af kroppen" hun smile til pest, hun begyndt igen og så slet ikke æble, hun gjorde stor umage med over kroppen så det blev hendes bedste værk nogle siden. tros hun var træt ville hun ikke stoppe nu hun var komme så langt, men efter 3 timer hade hun lave maven og næsten bryste. "pyha jeg træt men tror du ikke den bliver færdig til i morgen aften var pest" hun smile blidt.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 14:31:22 GMT -5
pest så på dukken "jo men er du ikke sulten" og løb hen til hende "jeg har hentet et æble til dig" han så med store øjne på hende
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 14:34:36 GMT -5
halina så på pest, og strøg ham over hovedet. "det meget sødt af dig pest...så en enkel bid jeg må hvider med dukken" hun tørte hænderne og tog æble og tog en bid, hun slugte stykke og ville bide igen, da hun misse med øjne "hvorfor er jeg pluslige så træt" mere sag hun ikke før hun tabt æble og faldt bag over og sov på gulve.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 14:52:40 GMT -5
Shinigami kom frem igen og lagde hende i hendes seng "for det var mig der gav æblet så du fik lidt søvn" han satte sig på gulvet
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 14:54:50 GMT -5
halina sov tungt, hun så meget fredlige ud når hun sov. ikke spor af bekymring i hendes ansigt som der var når hun var vogen.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 15:06:48 GMT -5
da der var gået seks timer rejste Shinigami op sig op "når hun vågner om lidt" Shinigami sp på dukken "det kommer til at bliver sjovt"
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 15:10:49 GMT -5
halina hade nu sove godt og begyndt at rør på sig, hun lod en hånd glide gennem sit lyse brune hår. hun åbne øjne og fik øje på shinigami og fik et chok og kravle længer inde på midten af sengen, "hvad laver de her..." fik hun frem og tænkte ikke på hun ikke så helt så godt ud.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 15:17:44 GMT -5
"Får dig til at sove og ser på det du har lavet" han smilede til hende og tog en flaske frem og tog en tår af den "når har du sovet godt"
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 15:19:23 GMT -5
hun så på ham, og kom ud af sengen og gik hen til ler dukken. "jeg har sove ude mærket tak....men hvorfor kommer du i tide og utide hele tiden" hun ratte lidt på dukkens under krop og gik om bag den for at lave bag partiet lidt pænere.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 15:29:37 GMT -5
"Jeg har ikke andet at lave og de fleste af gange er det for at hjælpe dig" pest vågnede "når var det godt at sove Halina"
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 15:42:32 GMT -5
"du burte få dig en hobby ind at være hos mig hele tiden" hun fandt et hånd klæde, "men nu hvor jeg er vogen vil jeg i bad" hun åbne døren ind til bade værelset der var bygge ind i hendes værelse, og lukke døren efter sig.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 15:50:10 GMT -5
"du er min hobby" Shinigami tog en tår af flasken "og kan du nævne en interessant hobby hvor man kan hjælpe dødelige"
|
|