|
Post by Halina on Jan 1, 2010 10:41:24 GMT -5
den nat fandt halina , lidt mere ler som hun bragt tilbage til slotte. igen hade hun kun rørt ved det, hun red tilbage og gik på værelset og begyndt at bruge det ny ler på en fod hun hade lave, og fik lave en fod mere og lidt af skinde bene på den ene fod.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 10:50:18 GMT -5
pest så på at Halina arbejde "det er godt lavet" Shinigami gik ind at døren han var i det samme tøj som tidligere og sagde "han har ret selv om han er så lille"
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 11:19:16 GMT -5
halina så på hun hade lidt ler i hovedet, hun minde om kisa når hun hade være ude og lege som andre børn. "hvad laver de her" var det eneste hun fik frem, hun rejste sig op halina var jo en nydelige kvinde tros sin alder line hun en stadig i 20ene.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 11:22:19 GMT -5
"du sagde at du ville være færdig i dag" Shinigami smilede til hende "men det ser ikke færdig ud"
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 11:30:25 GMT -5
"jeg sag intet om jeg ville være færdig idag...og jeg har ikke være heldig med at finde ler" halina vente ryggen til ham og fjerne ler i hendes ansigt.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 11:39:19 GMT -5
"Kan du huske det træ jeg stod ved" Shinigami så på hende "prøv der" han gik hen til vinduet og åbnet den
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 11:52:39 GMT -5
hun så på ham, "træet" hun bed sig i læben, hun viste ikke om hun skulle prøve hun stole ikke på ham.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 12:04:11 GMT -5
"Prøv det nu bare du har jo intet at miste når vi ses senere" han hoppede ud at vinduet og forsvandt
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 12:10:56 GMT -5
halina skynde sig hen til vinduet og så efter ham, "han er en mystisk mand" hun tænkte og lod sig blive en fønix og fløj ud af vinduet ned til træet hvor hun blev sig selv igen, hun begyndt at se rundt efter leret.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 12:19:47 GMT -5
pest løb ned til træet og begyndte at lugte "der er ler lige ved siden af træet
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 12:26:50 GMT -5
"virkelige" hun så på pest og kigge rundt om træet, jo der var ler. "gad vide hvor meget der er" hun tog noget ler op i hænderne.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 12:39:53 GMT -5
pest lugtede igen "jeg tror der er nok til at dukken kan blive færdig"
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 12:43:53 GMT -5
"håber jeg....for kisa's skyld" hun tog så meget hun kunne op i kjolen og løb op på værelset med det, hun lag det på borde og begyndt at bygge hvider, "gad hvide hvordan kisa vil have den skal se ud....hun er så en køn pige" hun så på figuren der nu hade fået smukke slanke ben.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 13:22:21 GMT -5
pest var ved siden af benene "jeg tror at hun vil have den til at ligne hende" han så på hende "de er fine"
|
|
|
Post by Halina on Jan 1, 2010 13:24:17 GMT -5
hun så på pest, "tror du...tja jeg kan huske hvordan hendes hår så ud før men måske er det ikke den slags hår hun vil have nu" hun bygge hvider og da hun hade lave låren måtte hun ned og hente mere ler.
|
|